Zamanında Fz6 mı yoksa CBF600 mü alayım diye düşünmüştüm, sonra Fz6 almıştım ve hala kullanıyorum ama hep aklımın bir köşesinde kalmıştır CBF de.
Daha sakin ve dengeli bir motor olduğunu düşünüyorum. Karbüratörlüsü de vardı, sizinkiler enjeksiyonlu sanırım.
Zamanında Fz6 mı yoksa CBF600 mü alayım diye düşünmüştüm, sonra Fz6 almıştım ve hala kullanıyorum ama hep aklımın bir köşesinde kalmıştır CBF de.
Daha sakin ve dengeli bir motor olduğunu düşünüyorum. Karbüratörlüsü de vardı, sizinkiler enjeksiyonlu sanırım.
Sizin oraların da manzarası, doğası güzelmiş. Bir gün gelmek ve sürmek dileğiyle. Teşekkürler paylaşım için.
Merak ettim, acaba karburatorluyu de kullandınız mı?
Hangisi daha zevklidir?
Konfor olarak enjeksiyon kesin daha iyidir ama zevk olarak karburator daha iyi olabilir bence.
Güzel gezi olmuş, nicelerine kazasız belasız. 2007 karbüratörlü 600 4 sene kullanıp emekli oldum. Evet EYT'liyimEmeklilik ödülü olarak 2012 CBF 1000 ile devam ediyorum. CBF serisi farklı bir bağımlılık, maddi imkan el verse dahi sıfır motorun yanında evladiyelik motor olarak her zaman yeri ayrı olur.
vaaay kamyoncu, sende mi cbf1000 ci oldun? :cyclopsan Senin tarzın naked di ? yaşlılık tarz değiştirtmiş anlaşılan... :bounce:
Bana laf atana bak heleSenin arka tekerin kampanaydı en son :queen: