Bmw BMW R1200GS / Adventure Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,517
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Salonun adını hatırlamıyorum ama dediğin yerde bizim gençliğimizde Semih Saygıner bilardo oynardı tabi o zamanlar daha tanınmıyor ama seyrederken yoh a... k.... o nasıl vuruş deyip hayran hayran izlerdik adamı..

Mekanda canlı izlemişliğim yok ama 90'lar ilk yarısı onun o at kuyruklu hali aklımda. Ceulemans ile yaptığı maçı da tv'den izlediğimi hayal meyal hatırlıyorum. Onlu yaşlarımda çok bilardo salonu vardı ama zamanla bir çoğu kapandı.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Ben Beşiktaş'ta doğdum büyüdüm yakın semtteymişiz , Tuzbaba camii'den Ihlamurdere caddesine çıkan sokakdaydık , Beşiktaş'ta o yıllar çok meşhur 100.yıl bilardo salonuna geldiysen belkide karşılaşmışızdır ;) bahsettiğin yokuş Emirhan cd si olmalı baya diktir Java yı 50 mt iteklediysen maşallahın varmış , ahh anılar anılar ilkokulu Beşiktaş Çarşı Sinanpaşa ilköğretimde bitirdim , 9-10 yaşlarımda okulu kırıp iskelenin yanından hoop denize atlardık , lise yıllarımızda Kazan da bira içmek ne keyifti be :D

Kazan'da 90'ların başlarında bira içerdik. Kazan'da buluşup birer bira içip galata köprüsü altına giderdik gecenin devamı için.
91 yılıydı sanırım Beşiktaş şampiyon olmuştu, biz de Beşiktaş'a yeni taşınmış daha ortamı bilmiyoruz, mahaleden çarşı'lı gençler abi kazanda bugün bira bedava dedilerdi, kazan da neresi diye sorduk ama ellerimize birer beşiktaş bayrağı tutuşturup kazana götürmüşlerdi. :)

O zamanlar şimdiki üsküdar motorlarının olduğu yerde küçük balıkçı kayıkları bağlıydı. Gecenin 3ünde haydi bira ile cila yapalım deyip sahile iner tekelden biraları alır o kayıklardan birine çıkar orada bira içerdik bazen denize atlayıp yüzerdik gece gece.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,517
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Kazan'da 90'ların başlarında bira içerdik. Kazan'da buluşup birer bira içip galata köprüsü altına giderdik gecenin devamı için.
91 yılıydı sanırım Beşiktaş şampiyon olmuştu, biz de Beşiktaş'a yeni taşınmış daha ortamı bilmiyoruz, mahaleden çarşı'lı gençler abi kazanda bugün bira bedava dedilerdi, kazan da neresi diye sorduk ama ellerimize birer beşiktaş bayrağı tutuşturup kazana götürmüşlerdi. :)

O zamanlar şimdiki üsküdar motorlarının olduğu yerde küçük balıkçı kayıkları bağlıydı. Gecenin 3ünde haydi bira ile cila yapalım deyip sahile iner tekelden biraları alır o kayıklardan birine çıkar orada bira içerdik bazen denize atlayıp yüzerdik gece gece.

Beşiktaş sahilde nahoş anılarım var. Bir keresinde ayakkabı boyacısını dövmüştüm, bir keresinde de askerlik sonrası Ajda Pekkan konseri çıkışında kız arkadaşıma laf attığını düşündüğüm tinerciyi yere yatırıp tekmelemiş ve ayağımı çatlatmıştım. 1 ay topal topal gezmiştim.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,024
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Salonun adını hatırlamıyorum ama dediğin yerde bizim gençliğimizde Semih Saygıner bilardo oynardı tabi o zamanlar daha tanınmıyor ama seyrederken yoh a... k.... o nasıl vuruş deyip hayran hayran izlerdik adamı..

Abbasağa parkına çıkan dik ve kısa yokuşlardan biriydi ben de birkaç sefer gitmiştim. Sonra orayı işletti sanırım Semih Saygıner.

80'lerin sonu 90'ların ilk yarısında çok bilardo oynardık; Şişli, Nişantaşı, Beşiktaş ve Kadıköyde sürekli gittiğimiz yerler vardı. Kendi ıstakamla falan gezerdim. Biz biraz ciks takılırdık, en fazla zamanı ekibin çoğunluğuna yakın Nişantaşındaki Majestik'e giderdik. 5-6 katlı sadece bilardoya ayrılmış çok nezih bir mekandı. Hey gidi günler, haytalık haylazlık güzeldi be.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Abbasağa parkına çıkan dik ve kısa yokuşlardan biriydi ben de birkaç sefer gitmiştim. Sonra orayı işletti sanırım Semih Saygıner.

80'lerin sonu 90'ların ilk yarısında çok bilardo oynardık; Şişli, Nişantaşı, Beşiktaş ve Kadıköyde sürekli gittiğimiz yerler vardı. Kendi ıstakamla falan gezerdim. Biz biraz ciks takılırdık, en fazla zamanı ekibin çoğunluğuna yakın Nişantaşındaki Majestik'e giderdik. 5-6 katlı sadece bilardoya ayrılmış çok nezih bir mekandı. Hey gidi günler, haytalık haylazlık güzeldi be.

Besiktas'da iskelenin karşısında Hanedan Restorant'ın üst katında da o yıllarda büyük bir bilardo salonu vardı , tabi boğaz manzarasına karşı bilardo oynamak biraz tuzluydu :D ben Amerikan bilardoyu severdim 3 top yada 3 bant pek oynamadım , 12-13 senedir de 8 Ball Pool oynuyorum telefondan , vuruşlar gerçekçi güzel oyundur ;)
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,024
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Besiktas'da iskelenin karşısında Hanedan Restorant'ın üst katında da o yıllarda büyük bir bilardo salonu vardı , tabi boğaz manzarasına karşı bilardo oynamak biraz tuzluydu :D...

Evet oraya da çok gitmişliğim vardır. Meşhur salondu o. Çıkışta sağda kumpirci kulübesi vardı.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Beşiktaş sahilde nahoş anılarım var. Bir keresinde ayakkabı boyacısını dövmüştüm, bir keresinde de askerlik sonrası Ajda Pekkan konseri çıkışında kız arkadaşıma laf attığını düşündüğüm tinerciyi yere yatırıp tekmelemiş ve ayağımı çatlatmıştım. 1 ay topal topal gezmiştim.

İzmir'e taşınmakla iyi etmişsin Tommy :D
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Sanki lastikler o yola göre değilmiş gibi gördüm ama bilemedim.

Motoru yan yatmış görünce şimdi nasıl kaldıracak diye düşündüm. Geçmiş olsun.

Evet lastikleri uygun değil o yüzden yumuşak ca kaydı.
En zorun rampada kaldırmak zaten.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:42 ----------

kırmızı beyaz bantlar; polüs lan bu

Her yerde satılıyor o bantlar.
 
Katılım
14 Ocak 2023
Mesajlar
661
Motosikleti
yok:(
Evet lastikleri uygun değil o yüzden yumuşak ca kaydı.
En zorun rampada kaldırmak zaten.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:42 ----------



Her yerde satılıyor o bantlar.

aman allahım inanılmaz bir bilgi
 
Katılım
25 Mar 2025
Mesajlar
14
Motosikleti
BMW R1200GS
merhaba forumda yeniyim ,bende 2006 model gs1200 aldım ama ufak tefek parça lazım oldugunda nereden bulabilirim mesela krank keçesi lazım internette bulamıyorum bmw nin parçalarını nerede bulabilirim teşekkürler
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
merhaba forumda yeniyim ,bende 2006 model gs1200 aldım ama ufak tefek parça lazım oldugunda nereden bulabilirim mesela krank keçesi lazım internette bulamıyorum bmw nin parçalarını nerede bulabilirim teşekkürler
Hayırlı olsun biraderim , orijinal ürünleri Bempar da bulabilirsin..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst