- Katılım
- 29 Tem 2015
- Mesajlar
- 18,527
- Motosikleti
- Sym Wolf Sb250Ni
Salonun adını hatırlamıyorum ama dediğin yerde bizim gençliğimizde Semih Saygıner bilardo oynardı tabi o zamanlar daha tanınmıyor ama seyrederken yoh a... k.... o nasıl vuruş deyip hayran hayran izlerdik adamı..
Mekanda canlı izlemişliğim yok ama 90'lar ilk yarısı onun o at kuyruklu hali aklımda. Ceulemans ile yaptığı maçı da tv'den izlediğimi hayal meyal hatırlıyorum. Onlu yaşlarımda çok bilardo salonu vardı ama zamanla bir çoğu kapandı.