- Konu Yazar
- #1
Herkeze selamlar, ansızın gelişen bir gezimi sizlerle paylaşmak isterim. Öğlen saatine kalmasaydım daha uzun bir rota yapabilirdim ama sabah uyanıp kalkmak zor geldi, bende planı biraz küçülttüm.
Hedefim daha önceden listeme eklediğim havacılık parkı, tabi oraya gitmişken Tırgovişte üzerinden dönerim diye planladım.
Tam rotamı buradan buradan görebilirsiniz.
1) Tripmetremi sıfırladım, ve yola çıktım.
2) İlk durak "Taş Muhafızlar", benim fotoğrafım çok iyi değil ama yol üstünde durup görülecek bir yer.
Konum: https://maps.app.goo.gl/9qgLSpgXRqCynzPP9
3) Br sonraki durak Kotel ama burada fotoğraf çekmedim, zaten motorsikleti hiç durdurmadan bir tur attım ve köyden çıktım.
Osmanpazarına gidene kadar yol üzerinde de bir sürü Türk köyünden geçtim, bir sürü de TR plaka araç gördüm, refleks olarak uzak durmaya çalıştım :mrgreen:
4) Havacılık pakına ulaştım, motorumu girişe bırakıp uçakların fotoğraflarını çektim, burda biraz fazla fotoğraf çekmiş olabilirim ( 6 tane : )
Konum: https://maps.app.goo.gl/QDJHkRT17tECxnEa8
5) Bir sonraki durak Търговище, Türkçe adı ile Eski Cuma. Burdada çok fazla zaman harcamadım, zaten öğlen başladığım turumu hava kararmadan bitirmek istediğim için ufak bir şehir sürüşü ile dönüşe geçtim.
Konum: https://maps.app.goo.gl/etVUbitoBcTKqxsV9
6) Dönüş yolundayım
7) Dönüş yolunda bir mola verdim, kısıtlı Bulgarcamla kahve sipariş ettim, sonra çalışanlar kendi arasında Türkçe'ye döndü.
8) 339 km yol yapmışım.
9) Buda kapanış diyelim
Hedefim daha önceden listeme eklediğim havacılık parkı, tabi oraya gitmişken Tırgovişte üzerinden dönerim diye planladım.
Tam rotamı buradan buradan görebilirsiniz.
1) Tripmetremi sıfırladım, ve yola çıktım.
2) İlk durak "Taş Muhafızlar", benim fotoğrafım çok iyi değil ama yol üstünde durup görülecek bir yer.
Konum: https://maps.app.goo.gl/9qgLSpgXRqCynzPP9
3) Br sonraki durak Kotel ama burada fotoğraf çekmedim, zaten motorsikleti hiç durdurmadan bir tur attım ve köyden çıktım.
Osmanpazarına gidene kadar yol üzerinde de bir sürü Türk köyünden geçtim, bir sürü de TR plaka araç gördüm, refleks olarak uzak durmaya çalıştım :mrgreen:
4) Havacılık pakına ulaştım, motorumu girişe bırakıp uçakların fotoğraflarını çektim, burda biraz fazla fotoğraf çekmiş olabilirim ( 6 tane : )
Konum: https://maps.app.goo.gl/QDJHkRT17tECxnEa8
5) Bir sonraki durak Търговище, Türkçe adı ile Eski Cuma. Burdada çok fazla zaman harcamadım, zaten öğlen başladığım turumu hava kararmadan bitirmek istediğim için ufak bir şehir sürüşü ile dönüşe geçtim.
Konum: https://maps.app.goo.gl/etVUbitoBcTKqxsV9
6) Dönüş yolundayım
7) Dönüş yolunda bir mola verdim, kısıtlı Bulgarcamla kahve sipariş ettim, sonra çalışanlar kendi arasında Türkçe'ye döndü.
8) 339 km yol yapmışım.
9) Buda kapanış diyelim