CF Moto 450MT 15 bin km Afganistan Yolculuğu Hk

Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Bak sana bu haftasonu başımdan geçeni anlatayım: Eşim ve oğlumla 20km bisiklet turuna çıktık pazar sabahı. Benim lastik patladı yarısına doğru. Yanımda da alet-edevat yok. Ne zamandır ilk kez hep kişi bisiklete çıkmıştık, dedim siz devam edin bitirin, ben yürüyerek geri döneceğim, uygun bir yerde alırsınız beni arabayla. Yürüyorken başka bir Amerikalı bisikletli çift yanımdan geçiyordu, adam "nasılsın, iyi misin, bir şey mi oldu?" diye sordu, ben de "iyiyim, bir şey yok, sadece lastik patladı, teşekkürler" dedim. Adam oracıkta hiç düşünmeden "hallederiz onu" dedi, indi, önde giden eşi de durdu. Adam benim bisikletin iç lastiğini değiştirdi oracıkta. Hava sıcak. Haliyle terledi adam. Zincirle uğraştığı için elleri yağ içinde kaldı, ki güzel deri eldivenleri vardı. Genç te değil, 55-60 yaşlarında biri. Sordum, adam mühendis çıktı, üstüne bir de yazar. Adamın Amazon'da kitapları satılıyor.

Yerinde olsam aynısını yapar mıydım? Ne yalan söyleyeyim, muhtemelen yapmazdım. Sonuçta çok da acil bir durum değil. Elim ayağım tutuyor, yürürüm, n'olacak? Maksat egzersiz zaten. Başkası için ter içinde kalıp elimi yağa bulamaya ne gerek var? Yedek lastik içi de gidecek... Ya az ileride benim lastik patlarsa? Bak ben on yüz bin sebep uyduruyorum yapmamak için. Ama kaç yaşında adam hiç duraksamadı bile, oracıkta durdu ve yardım etmeyi tercih etti, hiç tanımadığı, kendisinden daha genç, yabancı birinin başına gelen çok basit bir olumsuzluk için.

Kötü hissettim açıkçası. Ders çıkarmaya çalıştım bu durumdan. Eşimle konuştuk konuyu biraz.

Sen anlattın şimdi anlatma sırası bende:

Gecen pazar evde miskin miskin yatarken postacı geldi telgrafın var emmi oğlundan müjdemi isterim dedi. Üç beş akçe verdim başımdan savdım.

Baktım telgrafta oğlum baba gel uçakla Antalya, Burdur Salda turu yapalım diyor eh bende boştayım atladık uçağa binmek için uçağa Antalya ya gittik.
Bindik uçağa öyle tarlaların üzerinden geçerken tarla da çapa yapan köylüler bize el sallıyor demek beni tanıdılar gözlerim doldu ne yalan söyleyeyim için için ağladım.

Yerinde olsam aynısını yapar mıydım? Ne yalan söyleyeyim muhtemelen yapmazdım. Yerden kaptığım gibi taşı uçağın camına yapıştırırdım. Bizim burada bilmem kaç derecede tarlada canımız çıkıyor siz oh öyle tırıl tırıl var mı öyle yağma derdim.

Bende kendimi kötü hissettim. Ders çıkarmaya çalıştım sonuç olarak bizde mi Amarigaya tapınsak dedim?

 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,757
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Köpek bile o küçücük beynini kullanıp kendisi için ne iyi ne kötü düşünüp karar verebiliyor. Kafasındaki o muhteşem insan beynini bir köpek kadar bile kullanamayıp, keyfine göre ona buna kuduz gibi saldıranlar her türlü sefaleti hak ediyor bence.

Müftü Efendi bize kâfir demiş,
Tutalım ben O’na diyem müselman,
Lâkin varıldıkta ruz-ı mahşere,
İkimiz de çıkarız orda yalan

@Sallami - @hasmet,

Bi telefon görüşmesi yapın, sırayla iyi bi sövün birbirinize... Şöyle ana avrat dümdüz gidin. Çok kasıyorsunuz birbirinize hakaret ederken.

Küfür söyleyecek lafı olmayanlar içindir. Daha o kadar düşmedik Allah'a şükür.
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
Bu forumda üye olduğuna göre motosiklete biniyorsun sanırım, motosiklet de geziyorsundur.

Şimdi biri sana dese ki, yaprak mı var motosikletle geziyorsun yada biniyorsun. Araba varken klimalı, güvenli, konforlu... Eşya taşıma sorunun olmaz, yolcu taşıma sorunun olmaz. Yağmurda ıslanmazsın, soğukta üşümezsin vs... Sen nasıl cevap verirsin... ulan gört önce bi motosiklete bin de ondan sonra yorum yap dersin demi.

Şimdi dediğin ülkelere gezmeye gidenlerin sana cevabını biliyorsun.

yahu sol elinle sağ kulağını gösterme.

afganistana/hindistana bir başına motosikletle gitmekle, yaşadığın şehrin sokaklarında motora binmek aynı düzeyde riskler mi?

şimdi herkese diyorum: SJW MENTALİTESİNDEN KURTULUN!

bahsettiğiniz yerler aslında çok da nezih ve gezilesi yerler ise, buyrun siz önden gidin, burda laf kalabalığı yapmayın.

ayinesi iştir kişinin, lafa bakılmaz.
 
Katılım
17 Mar 2014
Mesajlar
1,290
Motosikleti
1190 ADV
yahu sol elinle sağ kulağını gösterme.

afganistana/hindistana bir başına motosikletle gitmekle, yaşadığın şehrin sokaklarında motora binmek aynı düzeyde riskler mi?

şimdi herkese diyorum: SJW MENTALİTESİNDEN KURTULUN!

bahsettiğiniz yerler aslında çok da nezih ve gezilesi yerler ise, buyrun siz önden gidin, burda laf kalabalığı yapmayın.

ayinesi iştir kişinin, lafa bakılmaz.

Herhangibir yerimi göstermiyorum sana.

Sana Afganistana Hindistana git diye tavsiye veren mi oldu ki risk düzeyini karşılaştırıyorsun.

Sana göre nezih gezilesi olmayan bir yer başkasına göre pek ala nezih de olur gezilesi de olur... Dünyanın parasını harcayıp Evereste çıkmaya çalışan yada bunun hayalini kuran binlerce insan var. Her 100 kişiden 6 sı yolda ölüyor. Nezih yada gezilesi bir yer olduğu için mi Evereste çıkmaya çalışıyor bunca insan.

Buyrun siz gidin diyorsun da, sen gittin mi de bu ülkelere laf kalabalığı yapmadığını düşünüyorsun.

Lafa bakılmıyorsa şu tek başına motosikletle Afganistan Hindistan gezinden bahset de, ayinesi iş mi yoksa çiş mi öğrenelim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Olay yine döndü dolaştı "sen şöylesin yok böylesin"e geldi.

Konuyu şahıslardan alıp konuya yönlendireyim tekrar:

Ülke olarak "en süper biziz" ezberiyle hiç bir yere varamayız. İçinde bulunduğumuz durumdan belli ki bir şeyleri yanlış yapıyoruz. Neyi doğru yapıyoruz, neyi yanlış yapıyoruz sorularını kendimize sorup, dikkatlice düşünüp, dürüstçe cevap vermek hepimizin yararına.

Hadi ırkçı değiliz diyelim. Neyi yanlış yapıyoruz sizce? Ne kötü yönlerimiz var da bu durumdayız? Hadi bunu konuşalım.

Eleştiride bulunana saldırmak yerine buyrun kendiniz olması gerektiği gibi düzgün öz eleştiri yapın, görelim, öğrenelim.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2014
Mesajlar
1,290
Motosikleti
1190 ADV
Olay yine döndü dolaştı "sen şöylesin yok böylesin"e geldi.

Konuyu şahıslardan alıp konuya yönlendireyim tekrar:



Eleştiride bulunana saldırmak yerine buyrun kendiniz olması gerektiği gibi düzgün öz eleştiri yapın, görelim, öğrenelim.

Ülke olarak "en süper biziz" ezberinin olduğu kanısına nasıl vardın ?

Bulunduğumuz durum tam olarak ne ki bunun sebebini konuşalım ?

Hadi ırkçı değiliz derken siz kimsiniz ?
 
Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
314
Motosikleti
KTM 790 Adventure
afganistana/hindistana bir başına motosikletle gitmekle, yaşadığın şehrin sokaklarında motora binmek aynı düzeyde riskler mi



Yahu arkadaşım, abicim her ne yaştaysan işte, yaşadığın şehrin sokaklarında arabalara patlıyosun, sonra gelmiş burada "höndöstön çok töhlökölü"
Önerim; Sen cadde motorunla mahallenden çıkma!

buyrun siz önden gidin, burda laf kalabalığı yapmayın.

Daha fazla uzatmayacağım arkadaşım. Değmez çünkü.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,020
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
... Peki İspanya'nın teklifi nedir? ...

Ana yemeği ile tabi ki kapışamaz ama geri kalan yemeklerde en azından fiyat / performans olarak İspanya bizimkileri epeyi bir döver. Hele ki zeytinyağını seven bünyeler için İspanya buradaki alternatiflerin resmen haşadını çıkarır. İspanya, Balkanlar hariç ülkemin mutfağını pek de özlemeyeceğim 2-3 memleketten bir tanesi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ana yemeği ile tabi ki kapışamaz ama geri kalan yemeklerde en azından fiyat / performans olarak İspanya bizimkileri epeyi bir döver. Hele ki zeytinyağını seven bünyeler için İspanya buradaki alternatiflerin resmen haşadını çıkarır. İspanya, Balkanlar hariç ülkemin mutfağını pek de özlemeyeceğim 2-3 memleketten bir tanesi.

Evet, öyle duydum ben de.

Bu arada ne kadar da ırkçıyız yahu :queen:

Seni de hain emellerime alet ediyorum, kusura bakma. :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
yahu azıcık kitap, haber, belki sosyal medya okusanız/takip etseniz, afganistanın da hindistanın da ortadoğunun hatta belki tüm dünyanın bildiğin lağımı olduğunun farkında olursunuz. biri sapık terörist yuvası diğerinde de sokaklara sıçıyolar. kalaşnikofla taranmak ya da insan bokuna basmak sizin için otantik tecrübelerse diyecek lafım yok.

"dolaylı tecrübe" diye bi şey vardır. fikir, bilgi sahibi olmak için her şeyi bizzat tecrübe etmeye gerek yok. köprüden boğaza atlayıp ölen olunca "du bakayım lan belki ben ölmem, adrenalin olur" sen de mi atlayacan?

sen mesajları silince mi geldin n'aptın, anlamadım? ben zaten niye millet bu kadar yüksek ölüm riskini göze alıyor diye atar yaptım. sen kalktın afganistana gitmeyle sokakta motor sürmeyi bir tuttun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:14 ----------

[url]https://i.hizliresim.com/o0yaigo.jpg[/url]

Yahu arkadaşım, abicim her ne yaştaysan işte, yaşadığın şehrin sokaklarında arabalara patlıyosun, sonra gelmiş burada "höndöstön çok töhlökölü"
Önerim; Sen cadde motorunla mahallenden çıkma!



Daha fazla uzatmayacağım arkadaşım. Değmez çünkü.

arkadaşım sende anlama kıtlığı mı var?

o kadar zahmet edip kaza görselimi bulduğuna göre, altına/üstüne kazanın nasıl olduğunu yazdığımı da okumaya tenezzül ettiysen, düz yolda önüme bodoslama çıkan ayı sebebiyle olduğunun da farkındasındır; ama okusan ya da okumuş ve anlamış olsan zaten böyle basit küçük bir "ifşa team iş başında" şeklinde mesaj atmazdın.

yazmayın abi, niye yazıyorsunuz ki?

hadi gitsenize siz terörist yuvası afganistana? ya da belki sularında bok akan ganj nehrinde yıkanmayı istiyorsunuzdur?

burda konuşmayın işte, gidin gezin, bize de anlatın. oralarda başınıza en fazla benim gibi caddede öküz gibi yanlış manevra yapan biri yüzünden kaza yapacağınızı düşünüyorsanız... hatta ilk depo benzin ücretinizi de ben verecem.
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
1,657
Motosikleti
V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
Daha önce Erkin Yeşil'in (Deneme Tahtası) Cf Moto sponsorluğunda Cf Moto 650 Mt ile Himalayalar'a yine 250 Nk ve 400 Nk ile Nordkapp'a gitmişliği var. 450 Mt'nin sıkıntısız, sorunsuz gidip döneceğini düşünüyorum.

Daha önce yapıldığı ve "beklenmeyen hareketler" ibaresi konulduğu için, reklam kokan hareketler olduğunu düşünüyorum. ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------

Bizde 125 cc motosiklet ile artçılı olarak Nordkapp'a gittik kimse selam bile vermedi.

Nedir bu sponsor işlerinin kerameti bir türlü çözemedim? :mrgreen:

Not: Ali Osman Solak bey 5 depo benzin verdi onunda hakkını yemeyelim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:09 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=ktKCqKEkKLI

Kaliteli içerik, kaliteli görsel, kaliteli edit, bol takipçi, gündem yaratacak konular .... Daha sayayım mı?
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,667
Kime ne yahu kimin nereyi gezmek istemesinden?

Ben orta doğuda yaşıyorum. Şu an için kendi yaşadığım ülkeden daha doğu bir yere gitmekle ilgili bir niyetim yok. Bu benim fikrim, beni bağlar. Avrupa'da gezilecek milyonlarca km yol varken hiç işim olmaz.
Avrupada gezmeyi pembe götlülük zanneden varsa o da onun problemi, beni bağlamaz.

Afganistan'a gitmek isteyen varsa da gitsin, kendi bileceği iş. Kimi insan için macera budur, benim nazarımda ise ayak basılacak bir yer değil Afganistan.
 
Katılım
14 Ocak 2016
Mesajlar
275
Ya bundan 3-5 yıl öncesine kadar belkide şırnaka hakkariye gitmeye korkan insanlar, “afganistana gidilebilir çok güzel yer” demesi ilginç.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
@hasmet Perşembe öğleden sonra motorla İstanbul'a gidip az önce geri döndüm ve bu süre zarfında da foruma hiç girmedim. Sana cevaben yazdığım mesaj yönetim tarafından doğal olarak silinmiş, senin de beni alıntıladığın 2 mesaj silinmiş, mesaj kutusunda uyarısını aldım ama tıklayınca bir yere varamıyorum. Bu nedenle cevap veremiyorum çünkü ne yazdığını bilemiyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aramızda 7 saat fark var. Bir sabah kalktığımda ben de benzeri bir durumla karşılaştım. İki beğeni aldınız diyor fakat beğenilen mesajlar boş. Velhasıl yazdığın cevabı görmedim muhtemelen.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Aramızda 7 saat fark var. Bir sabah kalktığımda ben de benzeri bir durumla karşılaştım. İki beğeni aldınız diyor fakat beğenilen mesajlar boş. Velhasıl yazdığın cevabı görmedim muhtemelen.

Neyse olan oldu, biten bitti. Var mı yakında İzmir'e yolculuk?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2024
Mesajlar
55
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Neyse olan oldu, biten bitti. Var mı yakında İzmir'e yolculuk?

Tommy abi konu arasına daldım senin düşüncelerin benim için önemli şu cf moto 450mt ye 350 bin tl taksit parası verilir mi 2. veya 3. motor olarak alacağım. Yoksa bu parayla kumar mı oynamış olurum. Yurtdışında makineyle her deliğe girip cıkıyorlar sağlam kalıyor.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Tommy abi konu arasına daldım senin düşüncelerin benim için önemli şu cf moto 450mt ye 350 bin tl taksit parası verilir mi 2. veya 3. motor olarak alacağım. Yoksa bu parayla kumar mı oynamış olurum. Yurtdışında makineyle her deliğe girip cıkıyorlar sağlam kalıyor.

Verilir verilmesine ama ben olsam bir tık üstüne V-Strom 650 Xt alırdım.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Tommy abi konu arasına daldım senin düşüncelerin benim için önemli şu cf moto 450mt ye 350 bin tl taksit parası verilir mi 2. veya 3. motor olarak alacağım. Yoksa bu parayla kumar mı oynamış olurum. Yurtdışında makineyle her deliğe girip cıkıyorlar sağlam kalıyor.

350bin çin malı motora vereceğine üzerine az ekle vstrom 650 xt al. Japon her zaman japondur.

400bin çok olur dersen de 350bin'e düşük km ikinci el vstrom 650 alırsan yine olur. vstrom'lar için 30-40bin km'ler henüz yeni sayılıyormuş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst