honda cbr 125 r mı yoksa kanuni racer 200 mü?

Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
depo kapasitesi 10litre.
devirli kullanırsan yani 6-7bin civarı vites değiştirirsen 350-370km arası
hep yuksek devirli kullanırsan 8-9binde vites değiştirirsen 300km civarı gidiyor.
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
Teşekkürler ama benim en çok merak ettiğim benzinin kısılması falan , yani kısarsak nolur
 
Katılım
31 Ağu 2005
Mesajlar
266
honda derim
racer 200 cc 15 hp 140 kg kg başına 0,075 hp
cbr 125cc 13 hp 115 kg kg başına 0,10.4 hp

yani kg başına düşen hp miktarı cbr da daha fazla
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Ben CBR 125 derim. Yaklaşık 7-8 aydır kullanıyorum. Servise sadece bakımlar için gittim. Az yakıyor performansı motor hacmine ve sınıfına göre çok iyi. Malzeme kalitesi kanuni ile kıyaslanamaz bile. Sene kullanıp büyük motora geçeceğim desen bile CBR yi seçmen yararına olacaktır. Bir laf vardır biraz klişe ama doğru. 'Ucuz mal alacak kadar zengin değilim'. 3.500 ytl ye racer 200 alırsanız emin olunki 1000 ytl. civarı masraf çıkaracaktır size, bunu kafamdan sallamıyorum yakın bir arkadaşım ben motoru aldığımda racer 200 almıştı. Çıkardı sorunlar ve servis kalitesizliği yüzünden sattı onda da şu anda CBR var. Ama kanuni racer ın tipine hasta olabilirsiniz o ayrı bişeydir. zevk meselesi... Ancak temiz az gitmiş 2. el bi CBR sıd-fır bir racerden daha mantıklı... bu benim kendi fikrim...

Herkese kazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum.... Yolunuz açık olsun.... :)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Teşekkürler ama benim en çok merak ettiğim benzinin kısılması falan , yani kısarsak nolur

Benzin kısma nedir? sen benzin vanası gibi birşeydenmi bahsediyorsun?

CBR 125 de öyle birşey yok. 10lt depo kapasitesi var bunun 2lt. si yedek. Yani 8lt. ana depoda benzin bitince otomatik yedege geçiş yapıyor, yani arada bir vana tarzı birşey yok.
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
228
kesinlikilen honda cıbır bak ben sana dıım.test surusleı falan yapabılırsen yap ama hondayıda kullandım kanunıyıde honda gecıslerde olsun totalda cok daha ustun bı durumda
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
66
arkadaşlar ben olsam yamaha ybr 125 alırdım,hem ucuz,hemde yamaha kalitesi war.fiyatı:3.300 ytl civarında ben olsam onu alırdım....
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
ama adam racer tipine benzeyen hafif güsel görünümlü bişi istiyor. öyle olmasaydı süper bir motor önerirdim.

örneğin:
Ramzey, süper 51 :)
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
Benzin kısma nedir? sen benzin vanası gibi birşeydenmi bahsediyorsun?

CBR 125 de öyle birşey yok. 10lt depo kapasitesi var bunun 2lt. si yedek. Yani 8lt. ana depoda benzin bitince otomatik yedege geçiş yapıyor, yani arada bir vana tarzı birşey yok.

Bu foruma girmeden önce komşum bahsetmişti ne kadar yaktığını sordum anlattı, daha sonra da kısarsan biraz daha az yakabilir dedi ama zararlıymış.
Yani motor hakkında çok detaylı bilgim yok (vana falan) sadeece böyle bişey var mı varsa da zararlı mı olur onu merak ettim
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Yok dostum öyle kısma olayı falan.

Yani ben 5 aydır bu motoru kullanıyorum, el kitabını başından sonuna kadar okudum, yani öyle kısma olayı falan yok. Belki o düşük devir falan, ondanmi bahsetmiştir diyecem ama kısma diyorsun tamamen alakasız.

Yani kullanan biri olarak söylüyorumki yok öyle bir olay bu motorda kafan rahat olsun.
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
ok. Dostum çok saol yeni yeni öğreniyoruz sıfır alcaktım ama fikrim tamamen değişti. Yani anladığım kadarıyla motor sağlam 2 yaşına kadar alınır hem ekonomikte bakalım bişiler ayarlayabilirsek olcek
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
196
tabiki honda cbr 125 i tercih ederim performans 0nda kalite onda görüntüde onda tabi :)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
cbr 125 sıfır almanı önermem zaten. 2.el piyasasına bak temiz ise al nerden baksan 1000ytl cepte. cunku honda bu cok saglam üretiyor.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
162
Yalnız şu da unutulmamalı ki honda'nın yedek parça fiyatları el yakıyor. cbr kullanan bi arkadaşımın babası (kendisi 25 yıllık motorcudur) cbr'yi yedek parçalarını alıp topladığınız da 15 milyarı buluyor demişti. inanmayanlar biraz araştırabilir. arkadaşta yeni başlayacağına göre (klasik bir tavsiye olacak ama neyse) ybr veya titan ile başlayıp gereken tecrübeyi bu motorlarda kazanması daha mantıklı olacaktır diye düşünüyorum.saygılar:cat:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Zati bende diyorumki başlangıç için istiyorsan kanuni al bence cunku 1 yıl sonra mutlaka yetmeyecek o yüzden cbr a o kadar para vermek biras fazla gibi, hoş bende başlangıc için aldım ama osamanlar racer200 falan bilmiyordum.

cbr alacaksanda sıfır alma 2.el al ;)
 
Katılım
15 Ocak 2006
Mesajlar
126
ben sana kanuni raceri öneririm kullanıcıya bağlı daha 3 kere servise gittim onlarda bakım başkada servise çay içmeye gidiyorum memnuniyetten dolayı sen genede bi düşün ilerde aklında büyük bi motor varsa kanuni derim yok aldım kalacak ömür boyu dersen tabiki honda al iyi düşün doğru karar ver :)
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
318
honda cbr 125 süper bence parayı tamamlayabilirsem 2007 model istiyorm
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
19
bence fiyat pahalı

honda cbr 125 süper bence parayı tamamlayabilirsem 2007 model istiyorm

arkadaşım cbr 125'e verecegin parayı biraz daha biriktirirsen daha iyisini alabilirsin..mesela sana önere bilecegim en uygun ve kalite motor hyusong GT 250...adamlar tam bir büyük makine yapmışlar.racer keyfini veriyor makine...5500 civarı cbr 125'e verecegine,8000 verip 250'lik su soğutmalı suzuki teknolojisiyle yapılmış büyük makinalardan ayırt edilemiyen hyusong GT250 tercih ederim.yaklaşık hız olarak 195-200 gördüm....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst