Teşekkürler ama benim en çok merak ettiğim benzinin kısılması falan , yani kısarsak nolur
Benzin kısma nedir? sen benzin vanası gibi birşeydenmi bahsediyorsun?
CBR 125 de öyle birşey yok. 10lt depo kapasitesi var bunun 2lt. si yedek. Yani 8lt. ana depoda benzin bitince otomatik yedege geçiş yapıyor, yani arada bir vana tarzı birşey yok.
honda cbr 125 süper bence parayı tamamlayabilirsem 2007 model istiyorm