- Katılım
- 24 Ara 2019
- Mesajlar
- 2,051
2 motorada sahip birisi olarak yorum yapabilirim.kıyaslamak kesinlikle adil değil birisi 10+ senelik bir motor şasi ve teknoloji öbürü daha 1 sene falan oldu sanırım çıkalı.o zamanki beklenti tek teker yapsın yanlasın vs konsept bu olduğundan ona göre geliştirilmiş bir motor.2024 model olması bir şey değiştirmiyor konsept bu sürüş şekli bu.tabiki eğlenceli sesi güzel çekişi güzel tipi güzel vs ama viraj da kabiliyetli değil ona göre yapılmadı çünkü.yada üzerinde tcs bile olmayan 700lük bir motor günlük kullanımda ne kadar güvenli.aynı şekil frenler içinde geçerli çok zayıf kalıyor hornet yanında.ama sevilmesinin sebebi bu sürüş zevki bu tabiki beklenti beklenti değişir adamına göre.
hornet de viraj yapsın düzlükte gitsin dursun diye yapılmış bir model dümdüz motor yani.bariz sele konforu var motorda hayatımda bindiğim en rahat naked selesine sahip açık ara.uzun yola ön cam takarsan ciddi derecede rahat edersin.başka dikkatimi çeken şey titreşimi olmaması.galiba buda hayatımda gördüğüm en titreşimsiz motosiklet galiba.bunun dışında 92hp zaten 20 hp daha fazla mt07 den.çekiş kontrol,mükemmel ön freni,güzel ekran,motor freni ayarı,tek dokunuşla sinyal veriyorsun kendisi kapatıyor otomatik,gps yardımı sağa sola dön mevcut,sürüş modları kendin yaptığın mod mevcut ve tabiki elektornik gaz kolu mevcut.qs taktırttım tabiki oda güzel çalışıyor diyebilirim.extra aksesuar olarak orjinal elcik ısıtma alabiliyorsun onuda ekran içinden kontrol ediyorsun güzel detay.motorun seside aşırı güzel egzosu çok güzel.genel olarak - yorum olarak çok bir şeyini göremedim henüz 800km deyim.mt09 2021 modelden geçtim tabiki ondan sonra basit geldi ama beklentimi aştı.yeni kasa mt09 alana kadar hornetle beraberiz ilk kez honda motorsiklet aldım bana hitap edebilien bir honda motor gördüm hayatımda.cbr650 vs güzel motor ama fiyat olarak tercih etmeyeceğim bir model onun parasına mt09 alıyorsun kat be kat güzel motor yada hornet alır cebine para koyarsın 4 silindir fetişin yoksa.bu arada hornet direk olarak made in japon çok güzel bir detay.bendeki dunlop lastikli oda made in japon havalar sıcak vs çok bir keleğini göremedim lastiğin işini yapıyor yavaş yavaş virajlarda yokluyorum deniyorum genel olarak güven veriyor.rodajda arka süspansiyonu kendi kiloma göre 1 yada 2 tık arttırıcam bakalım ne kadar daha fark edicek.160 lık lastik ilk kez sürdüm 180 den sonra çok fazla hissedebildiğim bir şey olmadı.ama inanılmaz hızlı şerit değiştiriyor iyi dalıyor çıkıyor çevikliğnii bu yönde güzel kullanmış.yabancı sitelerde 180 takanları gördüm olurda mt09 alamazsam bu motordan devam edersem 2. sete 180 takıcam demekki takılıyormuş.görsel olarak bi tık ufak kalıyor.düşünme hiç direk yarın hondaya test motoru iste çoğunda var zaten kararını kolay verirsin.
hornet de viraj yapsın düzlükte gitsin dursun diye yapılmış bir model dümdüz motor yani.bariz sele konforu var motorda hayatımda bindiğim en rahat naked selesine sahip açık ara.uzun yola ön cam takarsan ciddi derecede rahat edersin.başka dikkatimi çeken şey titreşimi olmaması.galiba buda hayatımda gördüğüm en titreşimsiz motosiklet galiba.bunun dışında 92hp zaten 20 hp daha fazla mt07 den.çekiş kontrol,mükemmel ön freni,güzel ekran,motor freni ayarı,tek dokunuşla sinyal veriyorsun kendisi kapatıyor otomatik,gps yardımı sağa sola dön mevcut,sürüş modları kendin yaptığın mod mevcut ve tabiki elektornik gaz kolu mevcut.qs taktırttım tabiki oda güzel çalışıyor diyebilirim.extra aksesuar olarak orjinal elcik ısıtma alabiliyorsun onuda ekran içinden kontrol ediyorsun güzel detay.motorun seside aşırı güzel egzosu çok güzel.genel olarak - yorum olarak çok bir şeyini göremedim henüz 800km deyim.mt09 2021 modelden geçtim tabiki ondan sonra basit geldi ama beklentimi aştı.yeni kasa mt09 alana kadar hornetle beraberiz ilk kez honda motorsiklet aldım bana hitap edebilien bir honda motor gördüm hayatımda.cbr650 vs güzel motor ama fiyat olarak tercih etmeyeceğim bir model onun parasına mt09 alıyorsun kat be kat güzel motor yada hornet alır cebine para koyarsın 4 silindir fetişin yoksa.bu arada hornet direk olarak made in japon çok güzel bir detay.bendeki dunlop lastikli oda made in japon havalar sıcak vs çok bir keleğini göremedim lastiğin işini yapıyor yavaş yavaş virajlarda yokluyorum deniyorum genel olarak güven veriyor.rodajda arka süspansiyonu kendi kiloma göre 1 yada 2 tık arttırıcam bakalım ne kadar daha fark edicek.160 lık lastik ilk kez sürdüm 180 den sonra çok fazla hissedebildiğim bir şey olmadı.ama inanılmaz hızlı şerit değiştiriyor iyi dalıyor çıkıyor çevikliğnii bu yönde güzel kullanmış.yabancı sitelerde 180 takanları gördüm olurda mt09 alamazsam bu motordan devam edersem 2. sete 180 takıcam demekki takılıyormuş.görsel olarak bi tık ufak kalıyor.düşünme hiç direk yarın hondaya test motoru iste çoğunda var zaten kararını kolay verirsin.