26.Mayıs.2024 Trakya'da yine ayı gibi yemek yemeli turumuz.

Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,839
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Bugün (25.05.2024 pazar günü) @Cyan ve @GokhanAygun ile birlikte yien bir Trakya turu yaptık. Bu sefer hedef köfteci değil, oğlak çevirme mevsiminin başlaması dolayısı ile köftecilerine çok gittiğimiz Ahmetbey kasabasının komşu köyü olan Sütlüce köyündeki bir çevirme mekanıydı.



Cyan anadolu yakasından Gökhan avrupa yakasından gelecek, her zamanki buluşma yerimiz Çatalca/Subaşı Opet'de buluşup Saray'dan da ben katılacaktım ama Subaşı - Saray arasındaki o güzel yolda sürmek fırsatını kaçırmamak için ben de Lüleburgaz'dan Subaşı-Opet'e yaklaşık 112km yolu yalnız sürdüm.

Subaşı Opet'de buluştuk, ben depomu doldurdum, 2 v-strom 650 (hem de biri kırmızı) ve bir Honda VFR 800'ü yan yana dizdik ve fotoğraf çekildik. Sağolsun Gökhan ben depoyu doldururken kahve ısmarladı, kahvesiz duramam iyi geldi.




Subaşı - Saray arası kıvrıla büküle giden yollardan sürdük, benim bu motorla ilk uzun yolumdu diye fazla yardırmadık, hatta sonradan Cyan sayende düşük yakıt tüketimi rekoru kırdım dedi. Yol güzeldi, karşıdan gelen arabalar bitmiyordu ama, karşıdan kimse gelmese yerde düz çizgi var deyip sollamaya çıkamadım, kesikli çizgi denk gelen yerlerde de hep karşıdan gelen vardı, çok az sollayabildik benim yüzümden, ortalama 80-90km/saat hızla Saray'a vardık.

Saray - Ahmetbey yoluna girdik, bu yol köylerden geçen kimi yerleri çukurlu kimi yerleri eh işte denecek asfalt köy yolu, bizim v-stromlarla hissetmediğimiz bu yollarda vdf800 biraz sarsmış olabilir, ne de olsa o bir asfalt canavarı. Geçtiğimiz köylerin bazılarında köpekler kovalamaya yeltendi ama xmax ile giderken saldırdıklarında korktuğum köpeklerden vstrom ile hiç korkmadım, demek ki kaçabilecek motorda olmak lazımmış.

Ahmetbey'e varınca Pınarhisar'a giden yola dönüp ilk köy olan Sütlüce köyüne vardık, çukurlu ara yollardan kovalayan köpeklerden kaça kaça mekanı bulduk, motorları parkedip mekana girdik, açık hava piknik yeri tarzı bahçe içinde güzel rahat bir yerdi. Bir masaya yayıldık, siparişimizi verdik, oğlak çevirme, salatalar ve kola ayran vb. içeceklerimizi söyledik. Mekanda rakı, bira gibi alkollü içecekler de var, ne de olsa Trakya burası, çoluk çocuk ailelerin de geldiği bir mekan ama isteyen rakı içer isteyen bira içer isteyen bizim gibi aman haa motor sürüyoruz deyip kola içer, kimse kimseden rahatsız olmaz, buraların normali bu. 3 kişi yine ayı gibi yedik, üzerine çaylarımızı içip biraz sohbet ettik.




Dönüş yolunu planlarken @Cyan ve @GokhanAygun TEM otobanına çıkıp oradan gidelim diye karar verdiler, ben de Ahmetbey kasabasından E5'e bağlanan yoldan sürüp E5 üzerinden Lüleburgaz'a dönecektim, madem Ahmetbey'den geçeceğiz bu yemeğin üzerine tatlı yemiş olalım deyip her zaman gittiğimiz köfteciye gittik, bu turda köfte yememiş olsak bile bir köfteciye gitmiş olduk, Hayrabolu tatlısı (bizim burada "ayrabol tatlısı" derler) yedik, yine birer ikişer çay içip biraz daha sohbetten sonra dönüş yoluna çıktık.




Ben Ahmetbey'de onlardan ayrıldım, onlar TEM otoyoluna çıkan köy yollarına saptılar ben E5'e çıkan köy yollarına saptım, eve gelip motoru parkedip çok şükür yine güzel bir gün geçirdik dedim.

V-strom 650 ile ilk uzun yolumdu. Motoru İstanbul'dan alıp eğitim ertesi acemi halimle çok sağa sola sapmadan TEM otoyolundan dümdüz rotada eve getirmiştim ve yakıt tüketimim 6.6litre/100km gibi bir ortalama olmuştu. Bu gezide ortalama tüketimim 4.6litre/100km gibi bana göre çok düşük, helal olsun böyle rahat ve güzel gitmeye değer dedirtecek bir miktara indi. Motorun bozuk yollardaki performansından da çok memnun kaldım, hatta bozuk yollardan sürünce güzel asfalt yollar keyif vermemeye başladı.

Neticede bugün yaklaşık 258km yol yapmış oldum. Motoruma alıştıkça daha çok sevmeye başladım. Konfor güzel bir şeymiş, orta hacim de iyiymiş, ne çok ağır ne de uzun yolda yormuyor, 120 ile giderken istesem 160a çıkarım ki ama çıkmıyorum demek de düzel bir hismiş.

Bugün yine gelir yeriz dediğimiz yeni bir mekan keşfetmiş de olduk. konumu buraya bırakayım: https://maps.app.goo.gl/QwM1i61exz7hW2NK7

Mekanın fiyatları da İstanbul ölçülerine göre makul sayılabilir. En kısa zamanda arabayla eşim ve çocukları da getireceğim buraya.

@Tommygun da aramızda olsaydı iyi olurdu, bir dahaki İstanbul'a gelişinde onunla da yaparız bu turu.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,009
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Çok keyifli ve lezzet dolu bir geziydi doğrusu.

Dönüş çok rüzgârlıydı, o denli ki Gökhan'ın deflektörü koptu kucağına düştü. (Sanırım motorun ilk sahibi takarken fazla sıkmış orijinal camı zedelemiş. Orijinal cam rüzgâr ve yol sarsıntısına dayanamadı ve tam deflektörün bağlandığı yerden kırıldı...)

TEM Çatalca sapağından sonra çok kalabalıktı, emniyet şeridinden yavaş yavaş giderek ancak varabildim eve.

V Strom işte böyle bir şey, acayip kullanışlı bir motosiklet, her şeyden biraz yapıyor. Gelecek buluşmada biraz zaman ayıralım arka amortisör preload ayarlarını yapalım.

Ekleme; benim rota da böyle olmuş: (326km)

 
Katılım
5 Ağu 2022
Mesajlar
443
Motosikleti
KAWASAKI Z500SE- HONDA SH125İ
bu oğlak işini ben de merak ediyorum
tadını sevdiniz ve tekrarlarsanız bende katılmak isterim kesinlikle
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Ellerinize sağlık.
Güzel ve lezzetli bir gezi olmuş. :cat:
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
1,362
Motosikleti
Triumph Tiger 800XRx
Yarasın agalar, pek güzel gezmişsiniz, ne güzel de anlatmışsınız. Tekerinize taş değmeye. @espresso kırmızı V-strom da yanıyor maşallah.
 
Katılım
29 Tem 2019
Mesajlar
944
Motosikleti
Honda Forza (NSS250)
bende bir gün katılacağım :( çok iyi yapmışsınız
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Vay maşallah ağalar ne güzel gezmişsiniz, imrendim valla
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,009
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Bir not: Bu üç kişi arasında tek bir ayı var, o da herkes 2 yerken 3 ayrabol tatlısı götüren arkadaş... :queen:
 
Katılım
22 May 2024
Mesajlar
59
Motosikleti
Dominar 250 (EX) - YBR 125 (EX) - Pcx Deluxe (EX) - Honda Shadow VT 600 (Güncel)
Her genç gibi 16-20 yaş aralıklarında sürekli olarak Racing Racing diye deliren ben 23 yaşımın ortalarına doğru yaklaşmışken ve hayatımda ilk defa motor sahibi olmak üzereyken artık tek hayali haftasonu uzun yol ayağına İstanbul'dan kaçmak olan birine dönüştüm :). Maalesef bütçem çok kısıtlı olduğu için bu uzun yolları ilk olarak Dominar 250 ile denicem inşallah gelecek zamanlarda daha sağlam motorlar ile böyle turlara çıkabilirim, Valla ne yalan söyliyeyim yazdığınız yazıyı okurken hem adınıza sevindim hemde imrendim :). Sağlıcakla kalın tekerinize taş değmesin
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,039
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Yemek turizmini severiz.:thumleft:
Bir sonraki gidişinizde Pınarbaşı Şelale Restoranı denemenizi de öneririm. Hatta köfteci listesine de ekleyelim.

Link.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,839
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Her genç gibi 16-20 yaş aralıklarında sürekli olarak Racing Racing diye deliren ben 23 yaşımın ortalarına doğru yaklaşmışken ve hayatımda ilk defa motor sahibi olmak üzereyken artık tek hayali haftasonu uzun yol ayağına İstanbul'dan kaçmak olan birine dönüştüm :). Maalesef bütçem çok kısıtlı olduğu için bu uzun yolları ilk olarak Dominar 250 ile denicem inşallah gelecek zamanlarda daha sağlam motorlar ile böyle turlara çıkabilirim, Valla ne yalan söyliyeyim yazdığınız yazıyı okurken hem adınıza sevindim hemde imrendim :). Sağlıcakla kalın tekerinize taş değmesin

Biz bu köfte turlarına başladığımızda bende de xmax 250 vardı, bir şekilde gidiyordum, bu yeni motorumla ilk turum olmuş oldu. Siz de yaşınız genç, 250cc ile çok konforlu olmasa da gayet güzel gezebilirsiniz.
Büyükçekmece'den Çatalca'ya gidip köfte yemek ilk uzun yolum olmuştu 2018 falandı, Kadıköy - Beylikdüzü arasında yarı yolda mola veriyordum. Adım adım bu işler. Hemen ilk başlarda niye 300km ötedeki köfteciye gidemiyorum diye şaşırmayın yani.

Bizim turlarda yemek yememiz işin bahanesi. Yemek yemeyi seviyoruz ama dandik tost bile olsa olur, maksat yol yapmak, yoksa bu son gittiğmiz yer benim evime 30km ama motorla yol yapmış olmak için 120km Çatalca/subaşı köyüne kadar sürdüm ki uzun yol olsun, yoksa daha yakın bir yerde de buluşabilirdik. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:32 ----------

Yemek turizmini severiz.:thumleft:
Bir sonraki gidişinizde Pınarbaşı Şelale Restoranı denemenizi de öneririm. Hatta köfteci listesine de ekleyelim.

Link.

Orayı da gider bir kolaçan ederim.
 
Katılım
19 Ocak 2015
Mesajlar
458
Motosikleti
BMW F650 GS (2006)
Yahu siz nasıl organize olup gidiyorsunuz?
İnsan bi haber verir :)
 
Katılım
22 May 2024
Mesajlar
59
Motosikleti
Dominar 250 (EX) - YBR 125 (EX) - Pcx Deluxe (EX) - Honda Shadow VT 600 (Güncel)
Biz bu köfte turlarına başladığımızda bende de xmax 250 vardı, bir şekilde gidiyordum, bu yeni motorumla ilk turum olmuş oldu. Siz de yaşınız genç, 250cc ile çok konforlu olmasa da gayet güzel gezebilirsiniz.
Büyükçekmece'den Çatalca'ya gidip köfte yemek ilk uzun yolum olmuştu 2018 falandı, Kadıköy - Beylikdüzü arasında yarı yolda mola veriyordum. Adım adım bu işler. Hemen ilk başlarda niye 300km ötedeki köfteciye gidemiyorum diye şaşırmayın yani.

Bizim turlarda yemek yememiz işin bahanesi. Yemek yemeyi seviyoruz ama dandik tost bile olsa olur, maksat yol yapmak, yoksa bu son gittiğmiz yer benim evime 30km ama motorla yol yapmış olmak için 120km Çatalca/subaşı köyüne kadar sürdüm ki uzun yol olsun, yoksa daha yakın bir yerde de buluşabilirdik. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:32 ----------



Orayı da gider bir kolaçan ederim.
Hocam üniversite için 5 yıl Güngören - Beykoz şimdide iş için Güngören - Beylikdüzü ile hergün uzun yol yapmış kadar oluyorum ama tabi bu metrobüsle oluyor :mrgreen: İnşallah önümüzdeki ay şu domiyi teslim alınca o uzun yolun tadını teyzemlerin yazlığa Balıkesir Edremite bol bol git gel yaparak çıkarıcam diye ümit ediyorum :) Tekrardan herkese Saygılarımla iyi sürüşler dilerim
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,839
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Yahu siz nasıl organize olup gidiyorsunuz?
İnsan bi haber verir :)

Biz forum dışnda da sürekli görüşüp haberleşiyoruz, Cyan ile tanışmamız 93-94 yıllarına dayanır, Gökhan da Büyükçekmece'de aynı sokakta oturuyorduk ben istanbul'dan taşınmadan önce.
Bu gezi de çok ani oldu, cuma günü haydi gidelim mi gitsek mi derken pazar için organize olduk işte.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Tekerinize sağlık ne güzel bi gün geçirmissiniz.. Bende bu pazar Kırklareli'ne gitmeyi düşünüyorum. Köfte operasoynu ve kültür gezisi için. Bu arada dün feci rüzgar vardı , küçük motorla bi Şile yapim dedim motoru yolda tutamadım :santa:


 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,667
Tekerinize sağlık ne güzel bi gün geçirmissiniz.. Bende bu pazar Kırklareli'ne gitmeyi düşünüyorum. Köfte operasoynu ve kültür gezisi için. Bu arada dün feci rüzgar vardı , küçük motorla bi Şile yapim dedim motoru yolda tutamadım :santa:

[url]https://i.hizliresim.com/jbvqntt.jpg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/q3h3uh0.jpg[/url]

Neden Cumartesi değil? =)))

Kırklareli köfte turizmi de güzel geliyor kulağa vallahi..
Dün benim başka bir arkadaş grubu da oğlak yemeğe o taraflara gitmişlerdi, onlar da inanılmaz rüzgar olduğundan şikayetçiler.
Yine de benim gibi arabayla Ela cafeye gidip V4 sürenleri izlemekten iyidir ...
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Neden Cumartesi değil? =)))

Kırklareli köfte turizmi de güzel geliyor kulağa vallahi..
Dün benim başka bir arkadaş grubu da oğlak yemeğe o taraflara gitmişlerdi, onlar da inanılmaz rüzgar olduğundan şikayetçiler.
Yine de benim gibi arabayla Ela cafeye gidip V4 sürenleri izlemekten iyidir ...

Her cumartesi sen yoldasın diye , karşılaşmayalım :D ( Çalışıyorum ya kahrolası özel sektör )

Edirne'ye benzetiyorum ben Kırklareli'ni , küçük ve heryer yürüme mesafesinde bi şehir. İnsanları çok sakin yaşıyor. Gezilesi yerleride fazla olmadığı icin uzun planlar yapmaya gerek kalmadan ' Kırklareli'ni gezdim geldim diyebiliyosun.

Bi sebebide Çorlu'daki Trend moto bayisinin açılışı.

Dönüşte orayada bi uğrim belki ordada köfte yerim diyorum BELEŞ :wiinkk:
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,667
Her cumartesi sen yoldasın diye , karşılaşmayalım :D ( Çalışıyorum ya kahrolası özel sektör )

Edirne'ye benzetiyorum ben Kırklareli'ni , küçük ve heryer yürüme mesafesinde bi şehir. İnsanları çok sakin yaşıyor. Gezilesi yerleride fazla olmadığı icin uzun planlar yapmaya gerek kalmadan ' Kırklareli'ni gezdim geldim diyebiliyosun.

Bi sebebide Çorlu'daki Trend moto bayisinin açılışı.

Dönüşte orayada bi uğrim belki ordada köfte yerim diyorum BELEŞ :wiinkk:

Bu hafta sonunu da topallayarak geçiririm ben, fırsat varken bol bol gez Cumartesi :D

Yalnız Trakya'dayken oradaki köfteciler varken beleş meleş DT ile muhattap olmam hiç :D
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,839
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Tekerinize sağlık ne güzel bi gün geçirmissiniz.. Bende bu pazar Kırklareli'ne gitmeyi düşünüyorum. Köfte operasoynu ve kültür gezisi için. Bu arada dün feci rüzgar vardı , küçük motorla bi Şile yapim dedim motoru yolda tutamadım :santa:

[url]https://i.hizliresim.com/jbvqntt.jpg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/q3h3uh0.jpg[/url]

Kırklareli Birtat köftecisi Trakya'nın en iyi köftecilerinden. Fırsat oldukça oraya da gidiyoruz hep. Tam karşısında Kırklareli müzesi var, motorları oraya parkediyoruz motorla gittiğimizde.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst