- Katılım
- 7 Kas 2016
- Mesajlar
- 9,839
- Motosikleti
- Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
- Konu Yazar
- #1
Bugün (25.05.2024 pazar günü) @Cyan ve @GokhanAygun ile birlikte yien bir Trakya turu yaptık. Bu sefer hedef köfteci değil, oğlak çevirme mevsiminin başlaması dolayısı ile köftecilerine çok gittiğimiz Ahmetbey kasabasının komşu köyü olan Sütlüce köyündeki bir çevirme mekanıydı.

Cyan anadolu yakasından Gökhan avrupa yakasından gelecek, her zamanki buluşma yerimiz Çatalca/Subaşı Opet'de buluşup Saray'dan da ben katılacaktım ama Subaşı - Saray arasındaki o güzel yolda sürmek fırsatını kaçırmamak için ben de Lüleburgaz'dan Subaşı-Opet'e yaklaşık 112km yolu yalnız sürdüm.
Subaşı Opet'de buluştuk, ben depomu doldurdum, 2 v-strom 650 (hem de biri kırmızı) ve bir Honda VFR 800'ü yan yana dizdik ve fotoğraf çekildik. Sağolsun Gökhan ben depoyu doldururken kahve ısmarladı, kahvesiz duramam iyi geldi.

Subaşı - Saray arası kıvrıla büküle giden yollardan sürdük, benim bu motorla ilk uzun yolumdu diye fazla yardırmadık, hatta sonradan Cyan sayende düşük yakıt tüketimi rekoru kırdım dedi. Yol güzeldi, karşıdan gelen arabalar bitmiyordu ama, karşıdan kimse gelmese yerde düz çizgi var deyip sollamaya çıkamadım, kesikli çizgi denk gelen yerlerde de hep karşıdan gelen vardı, çok az sollayabildik benim yüzümden, ortalama 80-90km/saat hızla Saray'a vardık.
Saray - Ahmetbey yoluna girdik, bu yol köylerden geçen kimi yerleri çukurlu kimi yerleri eh işte denecek asfalt köy yolu, bizim v-stromlarla hissetmediğimiz bu yollarda vdf800 biraz sarsmış olabilir, ne de olsa o bir asfalt canavarı. Geçtiğimiz köylerin bazılarında köpekler kovalamaya yeltendi ama xmax ile giderken saldırdıklarında korktuğum köpeklerden vstrom ile hiç korkmadım, demek ki kaçabilecek motorda olmak lazımmış.
Ahmetbey'e varınca Pınarhisar'a giden yola dönüp ilk köy olan Sütlüce köyüne vardık, çukurlu ara yollardan kovalayan köpeklerden kaça kaça mekanı bulduk, motorları parkedip mekana girdik, açık hava piknik yeri tarzı bahçe içinde güzel rahat bir yerdi. Bir masaya yayıldık, siparişimizi verdik, oğlak çevirme, salatalar ve kola ayran vb. içeceklerimizi söyledik. Mekanda rakı, bira gibi alkollü içecekler de var, ne de olsa Trakya burası, çoluk çocuk ailelerin de geldiği bir mekan ama isteyen rakı içer isteyen bira içer isteyen bizim gibi aman haa motor sürüyoruz deyip kola içer, kimse kimseden rahatsız olmaz, buraların normali bu. 3 kişi yine ayı gibi yedik, üzerine çaylarımızı içip biraz sohbet ettik.

Dönüş yolunu planlarken @Cyan ve @GokhanAygun TEM otobanına çıkıp oradan gidelim diye karar verdiler, ben de Ahmetbey kasabasından E5'e bağlanan yoldan sürüp E5 üzerinden Lüleburgaz'a dönecektim, madem Ahmetbey'den geçeceğiz bu yemeğin üzerine tatlı yemiş olalım deyip her zaman gittiğimiz köfteciye gittik, bu turda köfte yememiş olsak bile bir köfteciye gitmiş olduk, Hayrabolu tatlısı (bizim burada "ayrabol tatlısı" derler) yedik, yine birer ikişer çay içip biraz daha sohbetten sonra dönüş yoluna çıktık.

Ben Ahmetbey'de onlardan ayrıldım, onlar TEM otoyoluna çıkan köy yollarına saptılar ben E5'e çıkan köy yollarına saptım, eve gelip motoru parkedip çok şükür yine güzel bir gün geçirdik dedim.
V-strom 650 ile ilk uzun yolumdu. Motoru İstanbul'dan alıp eğitim ertesi acemi halimle çok sağa sola sapmadan TEM otoyolundan dümdüz rotada eve getirmiştim ve yakıt tüketimim 6.6litre/100km gibi bir ortalama olmuştu. Bu gezide ortalama tüketimim 4.6litre/100km gibi bana göre çok düşük, helal olsun böyle rahat ve güzel gitmeye değer dedirtecek bir miktara indi. Motorun bozuk yollardaki performansından da çok memnun kaldım, hatta bozuk yollardan sürünce güzel asfalt yollar keyif vermemeye başladı.
Neticede bugün yaklaşık 258km yol yapmış oldum. Motoruma alıştıkça daha çok sevmeye başladım. Konfor güzel bir şeymiş, orta hacim de iyiymiş, ne çok ağır ne de uzun yolda yormuyor, 120 ile giderken istesem 160a çıkarım ki ama çıkmıyorum demek de düzel bir hismiş.
Bugün yine gelir yeriz dediğimiz yeni bir mekan keşfetmiş de olduk. konumu buraya bırakayım: https://maps.app.goo.gl/QwM1i61exz7hW2NK7
Mekanın fiyatları da İstanbul ölçülerine göre makul sayılabilir. En kısa zamanda arabayla eşim ve çocukları da getireceğim buraya.
@Tommygun da aramızda olsaydı iyi olurdu, bir dahaki İstanbul'a gelişinde onunla da yaparız bu turu.

Cyan anadolu yakasından Gökhan avrupa yakasından gelecek, her zamanki buluşma yerimiz Çatalca/Subaşı Opet'de buluşup Saray'dan da ben katılacaktım ama Subaşı - Saray arasındaki o güzel yolda sürmek fırsatını kaçırmamak için ben de Lüleburgaz'dan Subaşı-Opet'e yaklaşık 112km yolu yalnız sürdüm.
Subaşı Opet'de buluştuk, ben depomu doldurdum, 2 v-strom 650 (hem de biri kırmızı) ve bir Honda VFR 800'ü yan yana dizdik ve fotoğraf çekildik. Sağolsun Gökhan ben depoyu doldururken kahve ısmarladı, kahvesiz duramam iyi geldi.

Subaşı - Saray arası kıvrıla büküle giden yollardan sürdük, benim bu motorla ilk uzun yolumdu diye fazla yardırmadık, hatta sonradan Cyan sayende düşük yakıt tüketimi rekoru kırdım dedi. Yol güzeldi, karşıdan gelen arabalar bitmiyordu ama, karşıdan kimse gelmese yerde düz çizgi var deyip sollamaya çıkamadım, kesikli çizgi denk gelen yerlerde de hep karşıdan gelen vardı, çok az sollayabildik benim yüzümden, ortalama 80-90km/saat hızla Saray'a vardık.
Saray - Ahmetbey yoluna girdik, bu yol köylerden geçen kimi yerleri çukurlu kimi yerleri eh işte denecek asfalt köy yolu, bizim v-stromlarla hissetmediğimiz bu yollarda vdf800 biraz sarsmış olabilir, ne de olsa o bir asfalt canavarı. Geçtiğimiz köylerin bazılarında köpekler kovalamaya yeltendi ama xmax ile giderken saldırdıklarında korktuğum köpeklerden vstrom ile hiç korkmadım, demek ki kaçabilecek motorda olmak lazımmış.
Ahmetbey'e varınca Pınarhisar'a giden yola dönüp ilk köy olan Sütlüce köyüne vardık, çukurlu ara yollardan kovalayan köpeklerden kaça kaça mekanı bulduk, motorları parkedip mekana girdik, açık hava piknik yeri tarzı bahçe içinde güzel rahat bir yerdi. Bir masaya yayıldık, siparişimizi verdik, oğlak çevirme, salatalar ve kola ayran vb. içeceklerimizi söyledik. Mekanda rakı, bira gibi alkollü içecekler de var, ne de olsa Trakya burası, çoluk çocuk ailelerin de geldiği bir mekan ama isteyen rakı içer isteyen bira içer isteyen bizim gibi aman haa motor sürüyoruz deyip kola içer, kimse kimseden rahatsız olmaz, buraların normali bu. 3 kişi yine ayı gibi yedik, üzerine çaylarımızı içip biraz sohbet ettik.

Dönüş yolunu planlarken @Cyan ve @GokhanAygun TEM otobanına çıkıp oradan gidelim diye karar verdiler, ben de Ahmetbey kasabasından E5'e bağlanan yoldan sürüp E5 üzerinden Lüleburgaz'a dönecektim, madem Ahmetbey'den geçeceğiz bu yemeğin üzerine tatlı yemiş olalım deyip her zaman gittiğimiz köfteciye gittik, bu turda köfte yememiş olsak bile bir köfteciye gitmiş olduk, Hayrabolu tatlısı (bizim burada "ayrabol tatlısı" derler) yedik, yine birer ikişer çay içip biraz daha sohbetten sonra dönüş yoluna çıktık.

Ben Ahmetbey'de onlardan ayrıldım, onlar TEM otoyoluna çıkan köy yollarına saptılar ben E5'e çıkan köy yollarına saptım, eve gelip motoru parkedip çok şükür yine güzel bir gün geçirdik dedim.
V-strom 650 ile ilk uzun yolumdu. Motoru İstanbul'dan alıp eğitim ertesi acemi halimle çok sağa sola sapmadan TEM otoyolundan dümdüz rotada eve getirmiştim ve yakıt tüketimim 6.6litre/100km gibi bir ortalama olmuştu. Bu gezide ortalama tüketimim 4.6litre/100km gibi bana göre çok düşük, helal olsun böyle rahat ve güzel gitmeye değer dedirtecek bir miktara indi. Motorun bozuk yollardaki performansından da çok memnun kaldım, hatta bozuk yollardan sürünce güzel asfalt yollar keyif vermemeye başladı.
Neticede bugün yaklaşık 258km yol yapmış oldum. Motoruma alıştıkça daha çok sevmeye başladım. Konfor güzel bir şeymiş, orta hacim de iyiymiş, ne çok ağır ne de uzun yolda yormuyor, 120 ile giderken istesem 160a çıkarım ki ama çıkmıyorum demek de düzel bir hismiş.
Bugün yine gelir yeriz dediğimiz yeni bir mekan keşfetmiş de olduk. konumu buraya bırakayım: https://maps.app.goo.gl/QwM1i61exz7hW2NK7
Mekanın fiyatları da İstanbul ölçülerine göre makul sayılabilir. En kısa zamanda arabayla eşim ve çocukları da getireceğim buraya.
@Tommygun da aramızda olsaydı iyi olurdu, bir dahaki İstanbul'a gelişinde onunla da yaparız bu turu.
Son düzenleme:


