CF Moto CF Moto 250 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Nis 2018
Mesajlar
6
Onarılamayacak kadar kötü durumda mı?

merhaba, mesajınızı henüz gördüm kusura bakmayın lütfen. motorumda hiçbir şey yok. sürtmeden kaynaklı sağ tarafta fren kolu işte gidonun ucunda ki takozmu nedir o işte. grenaj hasarı var sağ yan grenaj ve sağ kuyruk grenaj değişecek. sigortadan yapılacagı için sol grenajda milimlik cizik ( aslında apartmandaki cocukların motora bıraktıgı kucuk bir imza idi :) ) için de değişim istemiş servis onu da kabul etmiş sigorta, toplamda böyle 7 parça dedi servis ve 5 i ellerinde yokmuş. hala çözüm üretilmiş değil. şaka gibi ama fabrikada da parça yok diyor. yani pandemi de 2 ay arka amortisör beklediğimi hatırlıyorum o normal geldi de şuan parça olmaması inanılır gibi değil. şahsi fikrim uzuk durulması yönünde. motor yapılırsa allah nasip ederde , satacağım direk.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2012
Mesajlar
67
Merhaba arıza kodunu nasıl görebiliriz? Obd cihazi mi lazım? Arıza ışığını nasıl sondurebiliriz? Birisi şu şekilde olur demiş; . Stop düğmesi kapalı, motor boşta, tam gaz ve kontağı aç. Arıza lambası söner.... ya ben yapamadın yada ise yaramadı
 
Katılım
20 May 2006
Mesajlar
73
Merhaba arkadaşlar.. ben de teni katıldım aranıza.. 2 sorum var.. eski motorum daelimin in bir wp grubu vardı. Ustalar da vardı birşey sorsak yardımcı olurlardı. NK için var mı böyle bir wp grubu?

İkinci sorum da 2023 model mavi rengin renk kodu nedir bilen var mı? Koruma demirlerini aynı mavi tonunda boyamak istiyorum
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
696
Motosikleti
Ybr, Cygnus L
Arkadaşlar merhaba.

250 NK almayi düşünüyorum yalnız! Alcagim motorun sorunsuz olmasını istiyorum. Kronik arıza falan olmasın diyorum çünkü uğraşacak hiç zamanım yok.

2006 model Ybr var. 41 bin km.de. debriyaj balatası, teli, zincir dişli dahi orijinal. 18 yıldır arızasız sorunsuz devam.

250 NK ya guvenebilir miyim? Motordur illa arıza olabilir ama zırt pırt ufak tefek arıza olmasın istiyorum.
 
Katılım
5 Ağu 2015
Mesajlar
197
Arkadaşlar merhaba.

250 NK almayi düşünüyorum yalnız! Alcagim motorun sorunsuz olmasını istiyorum. Kronik arıza falan olmasın diyorum çünkü uğraşacak hiç zamanım yok.

2006 model Ybr var. 41 bin km.de. debriyaj balatası, teli, zincir dişli dahi orijinal. 18 yıldır arızasız sorunsuz devam.

250 NK ya guvenebilir miyim? Motordur illa arıza olabilir ama zırt pırt ufak tefek arıza olmasın istiyorum.

abi kronik bi tane değilki bi sürü kronik problem var motorda. Sorun olmasın istiyorsan ya japon alacaksın ya bajaj2a yönleneceksin
 
Katılım
12 May 2024
Mesajlar
1
Merhaba disk kilidi almak istiyorum
https://www.amazon.com.tr/KRASER-KR110S-motosiklet-h%C4%B1rs%C4%B1zl%C4%B1%C4%9F%C4%B1na-hat%C4%B1rlatma/dp/B094YLCJ16?ref_=ast_sto_dp&th=1
bu ürün de 10 mm ve 14 mm yazıyor hangisi nk250 uyumlu acaba
 
Katılım
12 Şub 2021
Mesajlar
3
Merhabalar, yeni bir nk 250 2024 model motor aldım, motor her viteste boş dahil belirli bir devirde uğultu sesi geliyor. Başına gelen varmıdır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst