- Katılım
- 1 Mar 2024
- Mesajlar
- 123
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar iyi forumlar. Scooter yağmurun çamurun altında 2 hafta kalsın ilk marşta tık diye çalışıyor hiç sorun yok. Lakin motor çalıştırılıp 3km yol sonra kontak kapatıp tekrar çalıştırdığımda ilk marşta zorlanıyor ve almıyor, 2 marşta azar azar kuvvet geliyor ve yine almıyor en son 3.marşta motor sanki boğularak bi şekilde çalışıyor. Bunu canı sıkıldığı zaman ara ara yapıyor. Motor henüz 120 km de sıfır motor. Ben akıl sır erdiremedim. Akü veya teknik bi parça sorunu desek ilk marşta saliselik marş alıyor motor. Kontağı kapatınca ara ara trip atıyor bana. Sıfır motoru sanayiye sokma hevesinde olmadığım için ilk önce size danışmak istedim. Başına gelen veya bilgisi olan var mı? Enjeksiyonlu motor bu arada.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:14 ----------
Şunu satayım yemin olsun japon alacağım aga
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:14 ----------
Şunu satayım yemin olsun japon alacağım aga