aprilia rs457 fiyat belli olmus

Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,669
Piaggio nun Vietnam'da kendi fabrikası var Medley , Aprilia SR gibi birçok sukuterini orada üretiyor aynı fabrika olabilir..

Vietnam var evet, Tayland'dan emin değilim sanırım Hindistan'da da var. AF1'den Ed de bu motor oralardaki bir çok fabrikanın ortak üretimi olur demişti.

RS125 de sanırım Vietnam fabrika çıkışlıydı, emin olamadım gerçi.
 
Katılım
4 Tem 2019
Mesajlar
847
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu fiyat bandı icin gayet iyi bir konfigürasyon bence.. Deliciyi satıyorlar 300k ya , ne bekliyoruz :)
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Mavi Vstrom un üç sene sonra talibiyim 100.000 e dayanmasın diyorsun ;)

Aslında benim scuteri belki sen alırsın diye yazmıştım, Cyan xmax almaz, bu tip skuter sevmiyor o, xmax yerine xcity onu sevdiği tip skuterlardan.
Mavi Vstrom'a param yetmiyor ama yine öyle sahibi tarafından çok titiz bakılmış ama yıl olarak biraz eski bir vstrom 650 buldum, hem de kırmızı, xmax'ı bir an önce satabilirsem fotoları ile bir başlık açarım. Köfte turlarında artık küçük görüp de köpekler beni kovalamıycak bir tek. :)
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Aslında benim scuteri belki sen alırsın diye yazmıştım, Cyan xmax almaz, bu tip skuter sevmiyor o, xmax yerine xcity onu sevdiği tip skuterlardan.
Mavi Vstrom'a param yetmiyor ama yine öyle sahibi tarafından çok titiz bakılmış ama yıl olarak biraz eski bir vstrom 650 buldum, hem de kırmızı, xmax'ı bir an önce satabilirsem fotoları ile bir başlık açarım. Köfte turlarında artık küçük görüp de köpekler beni kovalamıycak bir tek. :)

Eheh yanlış anlamışım desene , bende şu an üç tane sukuter var , tekini satmam lazım zira garajda yer yok , 125 cc Tweet güç olarak az gelince hem Abs li hemde ucuz diye gittim 200 lük Tweet aldım , 125 lik Tweet ile takas yapabilirim Xmax ı , büyük motorun yanında dursun işte fıtı fıtı günlük çarşıya pazara gitgel kullan 2017 model 24.000 km..Medley'de duruyor ama km çok yüksek :D
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Eheh yanlış anlamışım desene , bende şu an üç tane sukuter var , tekini satmam lazım zira garajda yer yok , 125 cc Tweet güç olarak az gelince hem Abs li hemde ucuz diye gittim 200 lük Tweet aldım , 125 lik Tweet ile takas yapabilirim Xmax ı , büyük motorun yanında dursun işte fıtı fıtı günlük çarşıya pazara gitgel kullan 2017 model 24.000 km..Medley'de duruyor ama km çok yüksek :D

yok, xmax'ı takas yapamam malesef, kırmızı vstromu alabilmek için nakit satmam lazım.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
yok, xmax'ı takas yapamam malesef, kırmızı vstromu alabilmek için nakit satmam lazım.

2017 Peugeot Tweet 125 sarı sitede 70bin civarına satışta , senin Xmax ın fiyatınıda yaz belki burdan biri alır , Xmax ın kilometresi düşük bakımlı çiçek gibi motor ben gördüm şahidim , olurya benim ufaklığa talip çıkarsa senin motorada garajda yer açılır ;)
 
Katılım
26 Kas 2022
Mesajlar
222
a2 ehliyetliler için mantıklı ama hocam, ben HD'den önce R7 almaya heveslenmiştim 500-550 bin fiyat çekmişler gittim hd aldım. a2 ehliyete uygun motor alacak olsam 300-350 bin gözümü kırpmadan verirdim artık para değil çünkü. eskinin 20 bin lirası şimdinin 300 bin lirası.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst