valla şöyleki artık bu orta segment mt07 hornet vs ler 500 bin lira civarlarına oturmaya başlıyor.ktm mesela getirdi yeni kasa duke 390 350 bin lira fiyatı var.şimdi tek silindirli bir motora 350 verdikten sonra bu motor çok cazip duruyor.hatta yamaha dediki bende r3 getiriyorum onunda fiyatı yalan olmasın 370 bin falan

ama kafamız nasıl güzel:queen: bu hesaplardan sonra ben açıkcası çok şaşırdım 400k lar bekliyordum.z400 galiba 350 bin falandı z500 gelsede tutmaz 400üde tutmadı ters maşa falan yok yani yine karadüzen bir motor.burda son sözü galiba honda söylicek.oda ne zaman gelicek bilmiyorum ama millet dolar eurodan bekleyeceğini hiç sanmıyorum açıkcası.kısaca evet 457 nin yolu baya bir açık gibi gözüküyor.al işte en son ben aldım 1 martta 372 ye hornet aldım 0km.buda bir kampanyaydı bana göre kaçırmadım atladım.
bu arada suzuki gsx8r bekliyordum bir yandanda onun fiyatı 540 bin lira dediler
aynı şekil en çok ümidim olan motor triumph daytona 660 480 bin tl den getirdiler.daytona burada öne çıkıyor gibi duruyor ama bir tıkda pahalı gözüküyor tiger 660 fiyatında bir motormuş çünkü az biraz gaz var şişme yapmış