Ben ettim sen etme diyeceğiniz şeyler neler..

Katılım
22 May 2021
Mesajlar
1,014
Motosikleti
Forza 250
serin havalarda ya da yazın günün serin vakitlerinde binecekseniz mutlaka kıçınıza içlik giyin, yoksa akşama cırcır olursunuz.

ha bi de,

kulak tıkacı takın. hız, motor, kask fark etmez

Bu çok doğru motomaxtan aldığım kulak tıkaçlarını daha yeni kullanabildim,bugün istanbuldan izmire giderken inanılmaz fark etti 130-140la giderken bile sanki 60-70le gidiyormuş gibi az rüzgar var.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Kendi grubunuz varsa ve dışarıdan birini dahil edecekseniz birebir onunla uzun bir sürüş yapmadan gruba dahil etmeyin
Motosiklet dışında hiç bir ortak noktanız olmayan şahıslarla uzun yol yapmayın
Kendi sürüşünü öven biriyle arkadaşlığınızı kesin
Kamplı gezilerde ılık götlülerle asla yola çıkmayın
Uzun turlarda katılımcı sayısı çoksa mutlaka 2şerli veya 3 erli gruplara ayrılıp bi sonraki buluşma noktasında bir araya gelin
Karadeniz sahil yolu boyunca "Meşhur" olan yerlerden yemek yemeyin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
honda varsa satın :)
 
Katılım
27 Nis 2023
Mesajlar
54
Riskli bi haraket yapmadan önce etraftaki araçların sürücülerine doğru bakmak lazım acaba beni görüyormu diye. Daha bugün sıkışık trafikte yolun sağından tın tın gidiyorum, yola bağlanan sokaktan bir jip burnunu çıkarmış trafiğe katılmayı bekliyor girecek. Arada biraz boşluk var acaba geçsem mi bi sıkıntı olurmu diye düşünürken emin olamayıp durmaya karar vermemle aracın aniden öne atlayıp boşluğu kapaması bir oldu. Sürücüsüne baktım kadın, koca mercekli güneş gözlükleriyle öne eğilmiş telefonuyla oynuyor. Tabi az önce olmak üzere olan kazadan haberi yok benim orada olduğumun farkında bile değil. Halbuki önceden aracın şöförü nereye bakıyor diye kontrol etsem aradan geçmeyi aklımdan bile geçirmem. O yüzden kontrol etmeye alışmak lazım.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,837
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Riskli bi haraket yapmadan önce etraftaki araçların sürücülerine doğru bakmak lazım acaba beni görüyormu diye. Daha bugün sıkışık trafikte yolun sağından tın tın gidiyorum, yola bağlanan sokaktan bir jip burnunu çıkarmış trafiğe katılmayı bekliyor girecek. Arada biraz boşluk var acaba geçsem mi bi sıkıntı olurmu diye düşünürken emin olamayıp durmaya karar vermemle aracın aniden öne atlayıp boşluğu kapaması bir oldu. Sürücüsüne baktım kadın, koca mercekli güneş gözlükleriyle öne eğilmiş telefonuyla oynuyor. Tabi az önce olmak üzere olan kazadan haberi yok benim orada olduğumun farkında bile değil. Halbuki önceden aracın şöförü nereye bakıyor diye kontrol etsem aradan geçmeyi aklımdan bile geçirmem. O yüzden kontrol etmeye alışmak lazım.

Ben böyle durumlarda duruyorum, ama özellikle telefonla oynayan görürsem kornaya asılıyorum ki rahatı kaçsın sonra kafasını kaldırıp bana baksa bile görmedi kabul ediyorum çünkü kafası hala telefonda olan biri görse de görmüyor aslında. Korna çalarak en azındna rahatını kaçırmış oluyorum. Şehir içinde biraz fazla defansif sürüyorum gibi ama paranoyak oldum ne yapayım.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Duran scoterla aragazı falan vermeyin.Scoter normal olarak hareket ettiğinde en azından gidonu bırakın.Scoterla birlikte yerde sürklenmeyin.
Denedi onaylandı.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Dizlerinizi ve bilimum eklemlerinizi rüzgardan koruyun.( Yazın bile ) Yoksa benim gibi 26 senelik motor serüveniniz ' kıtır kıtır ' öten , zamanlı zamansız ağrıyan dizlerle ızdıraba dönebilir. Biz gencliğimize ( cahilliğimize ) güvendik, uyaran edende olmadı..
 
Katılım
29 Tem 2019
Mesajlar
944
Motosikleti
Honda Forza (NSS250)
Bajaj CfMoto bilhassa Rks hatta söylemediysem Rks markalarından uzak durun. Japon ile aç kalın, Japon alın.

CfMoto Nk250 alıyorsanız plakayı japon yapıştırıcı ile - bak yine Japon- sıkın.

Ben etmedim sen et kısmına ek olarak: Motosiklete daha erken yaşta başlayın.

Ben ettim sende yap kısmı: Ekipmansız gezmeyin, hep güvenli sürüşü arayın.

Motosiklet özgürlüktür! Maviliklere sürmelik havalar da gelecektir, bekliyoruz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sokak ortasında pussy kurmak yiğitçe bir şey değil, tasvip etmiyoruz.

[url]https://i.hizliresim.com/ba73enm.jpg[/url]

19.jpg
 
Katılım
2 Ara 2023
Mesajlar
27
Motosikleti
Arora Cappucino 125 CC
Vallahi hem gülüyorum hem öğreniyorum. Güzelmiş böylesi.. :D
 

CRF

Katılım
23 Ağu 2022
Mesajlar
167
Vizorü sıcak dıye sonuna kadar açmayın. arı kelebek kum her şey gırebiliyorgözüne
 
Katılım
11 Ocak 2022
Mesajlar
72
Bajaj CfMoto bilhassa Rks hatta söylemediysem Rks markalarından uzak durun. Japon ile aç kalın, Japon alın.

CfMoto Nk250 alıyorsanız plakayı japon yapıştırıcı ile - bak yine Japon- sıkın.

Ben etmedim sen et kısmına ek olarak: Motosiklete daha erken yaşta başlayın.

Ben ettim sende yap kısmı: Ekipmansız gezmeyin, hep güvenli sürüşü arayın.

Motosiklet özgürlüktür! Maviliklere sürmelik havalar da gelecektir, bekliyoruz.

Tamam CF ve Bajaj'ı boklayan biri de geldiğine göre konu kilit olabilir :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Eyl 2023
Mesajlar
81
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zincir temizleme ve yağlama konusunda basit ol. Ne zincir yağlamak ne de zincir temizlemek için saçma sapan ürünlere boşuna para verme, zamanını hebâ etme.

Motosikleti garaja koymadan önce asansör yağını sür ve geç. Aklına gelmedikçe de zırt pırt zincir yağlama. Emin ol ki yağ bir yere kaçıp gitmiyor. O-ring güzel bir icat. İçine su/toz/kir bile hacimleri dolayısıyla ulaşamıyor. Bu durumda zincirin nasıl zırt pırt zarar görebilir ve senin kafanı meşgul edebilir ki?

Kafana esince de, motosikletini yıkarken zincirini temizlersin (dışından) olur biter.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
148
önünüzde yaya geçidi ve yaya varsa.(Benim önceliğim var)diye düşünen bir yayaya karşı. Arkanızdaki arabanın durmama ihtimali göz önünde bulundurarak. Yolun ortasında değil de en sağ yada solda durmak önemli. Arkamdaki ehliyeti kasaptan almış dayıdan küfür yedim allahtan durdu. Yoksa kaçamadan çarpacaktı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst