- Katılım
- 9 May 2015
- Mesajlar
- 744
Bir keresinde Inazuma F i ben de otoparkın parlak betonunda (Bir Ikarus Sendromu yaşamanın hemen akabinde) düşürme ile düşürmeme arasında kaldım, o da nispeten ağır bir motosikletti. Ne olur ne olmaz deyip atlayıp motosikleti yere bırakıvermiştim. Onun da her tarafı karenaj. 2-3 metre süründü motosiklet. Allah tan çok ciddi bir şey olmamıştı. Sanırım karenaj da biraz daha kaliteli ve sağlammış ki lank...! diye yere inen ve sürünen motorun karenajlarını parça parça bulacağımı beklerken hafif bir boya sıyrığı ile kurtarmıştım. Anlık bir karar. Sonra sattım. İlana o çiziği büyük ve net gösterecek şekilde fotoğraf çekerek koymuştum. İstanbul'da kuryelik yapan bir genç sevine sevine gelip alıp götürmüştü geri İstanbul'a. Kasasını çok severdim onun. Şöyle biraz daha canlı 500-600 cc bir motor taşıyor olsa çok daha keyif verici olurdu. Bir de tempra arabaların kasasını çok severdim ben. 97 model Tempram vardı. o kasayı şimiki teknolojik yenilikler ve donanımlarla yine çıkartsalar alır binerim halen.