- Katılım
- 19 Haz 2021
- Mesajlar
- 7,624
- Motosikleti
- Ns200 15"
Levent abi bu nasıl bir hikayedir
, okurken hem ruhum daraldı hem de yoruldum. Bir malzemeyi ekipmansız sökmeye çalışmakta çok ayrı bir zulüm...
Hocam eğitmendir dedik saygı duyarız ama hiç teknikten anlamıyorsun kusura kalma , böyle boksör tipte silindirleri birbirine uzak hava soğutma motor traktörde kullanılırmı allasen , 30 km hız yapan bir taşıt icabında 45 derecenin altında tarlada güneşin altında çalışacak , ha mecazi yazdım dersen bu sınıftaki bütün motorlar lastik yapısıyla , suspansiyonuyla traktörün gittiği yollarda da sürülmek için dizayn edilmiştir , ayrıca bir GS ful çanta , çadır , kamp malzemesi koca götlü iki kişi yüklendiğinde senin Kawasaki'den çalıntı K1200 den otoyolda daha iyi yol tutar emin ol , sadece GS değil Süper Tenere , Crosstourer gibi motorların süspansiyon geometrisi böyle yükler altında daha rahat çalışır , illa 4 silindir asfalt motoru alacaksam BMW de S1000XR diye bir mühendislik harikası var tavsiye ederim bir test sürüşü yap sonra gel K serisi hakkında tekrar yaz![]()
Yanlissin güzel kardesim. Eger motor GS olsaydi yakitin mazot oldugunu bile farketmezdi yürümeye devam ederdi. Özünde traktör var o motorun :bounce:
Levent abi bu nasıl bir hikayedir, okurken hem ruhum daraldı hem de yoruldum. Bir malzemeyi ekipmansız sökmeye çalışmakta çok ayrı bir zulüm...
https://scontent-ham3-1.xx.fbcdn.ne...pPmdkx0e54D3QlQaL8xF7ZLNRFKH_kZsw&oe=65E833B8
2 seneden daha uzun süreden beri test ediyorum o canavari ama hala tadina varamadim. Ayrica GS e ne yüklersen yükle otoyolda K1200GT nin konforu ve yol tutusuna yaklasamaz bile :bounce:
Sevgilerimle
Bu işl biraz kişisel bir konu abi.. Ben yıllarca GS Adv. kullandım, sonra XR' ve Multi de bindim, karakterler başka, Goldwing'e bindim başka bir şey, k1300 'e bindim başka bir şey.. Hepsinin kendi içinde onlarca artı ve eksisi var ama;
İçlerinde genel olarak hepsinden bir şeyler barındıran tek makina GS.. İnan bana fanı değilim, XR manyağıyım,, Racing gibi giden, duran, yüksek,nispeten konforlu vs.vs.. Kısmetse San Francisco'ya yerleşir yerleşmez alıcam, şimdiden araştırıyorum 12-16k arası 2022-2023 makinalar.
Ama şimdi GS'i de boklamayalım, o kadar da traktör değil, bi dört silindir gibi ötmese de, traktör de değil yaniBu kadar insan da boşa övmüyor bence..
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------
Ben de daha ne hikayeler var da, oturup yazma kafasına gelmek lazım. Ayrıca lanet olsun ekipmansız iş yapmaya, ve hatta yapmak zorunda kalmaya.
https://scontent-ham3-1.xx.fbcdn.ne...pPmdkx0e54D3QlQaL8xF7ZLNRFKH_kZsw&oe=65E833B8
2 seneden daha uzun süreden beri test ediyorum o canavari ama hala tadina varamadim. Ayrica GS e ne yüklersen yükle otoyolda K1200GT nin konforu ve yol tutusuna yaklasamaz bile :bounce:
Sevgilerimle
Okan hocam sürüş tekniklerinde ileri olduğunuz gibi motosiklet temizliğindede ilerisiniz sanırsam, maşallah bu kadar temizlemek yorucu olmuyor mu?
Konunun benim titizligim ile alakasi yok . Bulundugum ülkede (Almanya) toz ve camur pek yok buranin topragi bir tuhaf islansa bile camur olup bulasmiyor daha cok kuma benziyor. Bu nedenle asfaltlar cok temiz ve araclar cok uzun sürelerde kirleniyorlar . Günlük kullandigim arabami neredeyse 3 ayda bir yikiyorum desem yalan olmaz.
Sevgilerimle
Üstad bana bir tane +300 giden K1200 videosu atarmısınyok yok öyle iki kişi 4 çanta çadır , kamp sandalyesi yüklü olmasada olur , bana GS pohpohcusu deme ben birtek Suzuki yi överim zira 10 senelik 200.000 km tecrübem var bu marka ile , ama yiğidi öldür hakkını yeme , K1200 ü de bu kadar abartma , hiç değinmemişsin K1200 ve K1300 Kawasaki deki muadili motorun berbat bir kopyasıdır..
Hocam senin kullandığın GS lerde kesinlikle bir sorun var , bendeki 2012 model Allah seni inandırsın (bunu yazmak zorunda bıraktın ya beni) uzun tur camı , 4 adet çanta ful dolu , arka 3 çanta üstünde iki tane kamp sandalyesi , masası , çadır , mat , ocak , tabak , çanak falan iki kişi 220 ile yağ gibi akıyorum , ne sallantı var nede 160 civarına kadar dirhem rüzgar .. Bende silindir , piston , bloktan bahsediyorum zaten ayrıca Bmw Kawasaki den motoru almamış bildiğin tersine mühendislikle kopyalamış , son olarak +300 dedin 280 yaptınhocam az daha düş bence bizde kullandık o motoru
![]()
Sevgili Kardesim ,
Yol tutusundan bahsederken konuyu son hiza getirip dayama gayretin konudan kacmaya calistiginin acik göstergesi. K1200/1300 serisi ile GS in hem de otoyolda yol tutuslarini karsilastirmak abesle istigalden baska birsey degil.
Sevgilerimle
Okan hocam sürüş tekniklerinde ileri olduğunuz gibi motosiklet temizliğindede ilerisiniz sanırsam, maşallah bu kadar temizlemek yorucu olmuyor mu?
tam ben diyecektim ki hoca demiş AB nin yolları mükemmel şehir içi otoyol u dağ yolu fark etmiyor GERÇEKTEN TEMİZ BİR KERE yola çöp atan izmarit atan yok
Valla ben gülerek okudum. Bence gayet eğlenceli bir anı olmuş sizin için. Sizin arkadaşların araç kullanıp mazot mu benzin mi farkını bilmemeleri işin garibi
Yalnız benim anlamadığım size selektör çeken arkadaş neden bir fayda sağlamadı. Onda bir araç olmalı
Hocam senin kullandığın GS lerde kesinlikle bir sorun var , bendeki 2012 model Allah seni inandırsın (bunu yazmak zorunda bıraktın ya beni) uzun tur camı , 4 adet çanta ful dolu , arka 3 çanta üstünde iki tane kamp sandalyesi , masası , çadır , mat , ocak , tabak , çanak falan iki kişi 220 ile yağ gibi akıyorum , ne sallantı var nede 160 civarına kadar dirhem rüzgar .. Bende silindir , piston , bloktan bahsediyorum zaten ayrıca Bmw Kawasaki den motoru almamış bildiğin tersine mühendislikle kopyalamış , son olarak +300 dedin 280 yaptınhocam az daha düş bence bizde kullandık o motoru
![]()
Ben daha önce kullandığım motorlarla mukayese edince gayet stabil bir sürüş hissediyordum Levent , bir keresinde arkadaşın CBF 1000 i aynı şekil çantalar ful iki kişi kullandım 140-150 nin üzerine çıkamadım aynı senin yazdığın gibi kafası ayrı arkası ayrı oynadı , GS de böyle birşeyi ben hiç yaşamadım..