- Katılım
- 15 Mar 2021
- Mesajlar
- 27
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar öncelikle bundan 4 ay kadar evel talihsiz bir olay yaşadım bir arabaya yandan girdim yola atladığı için 2 takla attım motorda fırladı yan yattı kontak falan kırıldı ama kontak açık pozisyonda kırılmış ve motorun yanına gittiğimde calismiyordu ve elektrik yoktu. Bugünde kontağı silikonu isitarak çıkardım ama kontak açıkkende ayak marşı bastığımda tik yoktu motorun aküsü eski ve dandik bi akü onu biliyordum ama acaba yan yattığında bozulmuş olabilir mi lütfen yardımcı olun motorum ybr 125 esd