- Katılım
- 26 May 2006
- Mesajlar
- 337
arkadaşlar slm
ben izmirden serkan okuduğuma göre motorunuzdan çok memnunsunuz
uzun zamandır ne alsam diye düşünüyorum galiba sonunda bu aleti alıcam.almadan önce son kez sizlere sormak istedim bu aletten memnun kalırmıyım...
2.el 3900 ytl mat siyah
5050 km tabiki alım satımla tahminim 4200 ytl olucak
0 km 5000 ytl plaka masrafları hariç 5150 ytl oluyor fiyatı nedersiniz
bu motorun 2. el fiyatı nedir?
memnun kalıcağın kesin ama 0km mi 2. el mi diye şahsıma sorarsan param varsa 0 alırım. ambalajında almak bi farklı güzel. Ama temiz kullanılmış 2. el neden alınmasın ki, hem satmak istediğinde daha az değer kaybeder.
Herşey maneviyatta bitiyor :queen:
