eline sağlık..ben ise motoru sadece yazın yıkatırımçünkü temiz olunca kirlenmesi can sıkıyor
kışın zaten her gün yağış olduğu varsayılırsa temiz tutmak mümkün..sürekli kullananlar için yıkama işi biraz angarya...ama keyfe keder kullananlar için tabi güzel bir hobi...yani 3-4-5 ay motoru yıkatmadığım olur
![]()
Bende karcher ile yikiyorum bide 25 kilo şampuan aldım rahat 10 sene gider çok zevkli oluyor kendin yıkayınca eline sağlık
Sabah forumda konuyu gördüm. Şevke geldim ve tertemiz olan motosikletimi yıkadım kuruladım, zincirini yağladım.![]()
Eline sağlık
Temiz motor sürmek daha bir keyiflidir.
Biraz daha hızlı gider :mrgreen:
Hocam karcher ürünlerini geçmişteki başlıklarda çok görüyorum hala iyi bir süpürge galiba. Buradaki karcher süpürge sayfası güvenilir mi alan var mı?