- Katılım
- 16 Şub 2011
- Mesajlar
- 8,913
Bugün yeni 1300 GS i İzmit Körfez pistinde kullandım , artan güçle beraber motosiklet dahada keyifli hale gelmiş , kendi motorumda daha 2000 devirde gelen müthiş torkla 6. viteste yokuş çıkabiliyorken dahada fazlası ile neler yapılabilir tahmin edemiyorum , lastikler patinaja düşmezse kamyon çekilebilir
motor tek kelimeyle tüy gibi olmuş , gözüm kapalı üstüne otursam motoru ileri geri itsem sağa sola sallasam bu 250 cc lik Ktm Adv falan derim , frenler müthişti daha ileri seviyeye gelmiş , özellikle arka frene dik haldeyken dokunduğunuz an motor sanki ön arka freni sıkmışsınız gibi yavaşlıyor , motor yatıkken klasik şekilde çalışıyor , kendi motorumla kıyaslayınca sportif hisler veren boksör sesi gitmiş , gazı açınca böğüren devirli vites geçişlerinde patırdayan egzoz sesi yok , yeni far tasarımı fotograflarda sevimsiz görünsede canlı daha bi albenili geldi bana ama önden bakınca vaybe nerede o heybetli GS dedirtiyor , farın şekli tam düz bir X değilde sanki üç boyutlu gibi , teknik olarak çok geliştirilmiş , konforu , gücü , dengesi artmış olsada imajı sanki biraz törpülenecek gibi , e bu mereti alıp doğru düzgün yol yapmayanların %75 i o kallavi görüntüsü için tercih ediyordu , bakalım satışlara nasıl yansıyacak bu ilginç dizayn..
https://dosya.hizliresim.com/tWgxCseGzBvhEPP/preview
https://dosya.hizliresim.com/nx4ZsfHGH7hTmte/preview
https://dosya.hizliresim.com/N5hVBcG70FBRw9s/preview
https://dosya.hizliresim.com/IMEYIDMcdefX5hj/preview
https://dosya.hizliresim.com/tWgxCseGzBvhEPP/preview
https://dosya.hizliresim.com/nx4ZsfHGH7hTmte/preview
https://dosya.hizliresim.com/N5hVBcG70FBRw9s/preview
https://dosya.hizliresim.com/IMEYIDMcdefX5hj/preview
Son düzenleme:







