Bmw BMW R1200GS / Adventure Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Bugün yeni 1300 GS i İzmit Körfez pistinde kullandım , artan güçle beraber motosiklet dahada keyifli hale gelmiş , kendi motorumda daha 2000 devirde gelen müthiş torkla 6. viteste yokuş çıkabiliyorken dahada fazlası ile neler yapılabilir tahmin edemiyorum , lastikler patinaja düşmezse kamyon çekilebilir :D motor tek kelimeyle tüy gibi olmuş , gözüm kapalı üstüne otursam motoru ileri geri itsem sağa sola sallasam bu 250 cc lik Ktm Adv falan derim , frenler müthişti daha ileri seviyeye gelmiş , özellikle arka frene dik haldeyken dokunduğunuz an motor sanki ön arka freni sıkmışsınız gibi yavaşlıyor , motor yatıkken klasik şekilde çalışıyor , kendi motorumla kıyaslayınca sportif hisler veren boksör sesi gitmiş , gazı açınca böğüren devirli vites geçişlerinde patırdayan egzoz sesi yok , yeni far tasarımı fotograflarda sevimsiz görünsede canlı daha bi albenili geldi bana ama önden bakınca vaybe nerede o heybetli GS dedirtiyor , farın şekli tam düz bir X değilde sanki üç boyutlu gibi , teknik olarak çok geliştirilmiş , konforu , gücü , dengesi artmış olsada imajı sanki biraz törpülenecek gibi , e bu mereti alıp doğru düzgün yol yapmayanların %75 i o kallavi görüntüsü için tercih ediyordu , bakalım satışlara nasıl yansıyacak bu ilginç dizayn..

https://dosya.hizliresim.com/tWgxCseGzBvhEPP/preview

https://dosya.hizliresim.com/nx4ZsfHGH7hTmte/preview

https://dosya.hizliresim.com/N5hVBcG70FBRw9s/preview

https://dosya.hizliresim.com/IMEYIDMcdefX5hj/preview
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sari yelek standart donanima dahil mi? :cherry:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Bugün yeni 1300 GS i İzmit Körfez pistinde kullandım , artan güçle beraber motosiklet dahada keyifli hale gelmiş , kendi motorumda daha 2000 devirde gelen müthiş torkla 6. viteste yokuş çıkabiliyorken dahada fazlası ile neler yapılabilir tahmin edemiyorum , lastikler patinaja düşmezse kamyon çekilebilir :D motor tek kelimeyle tüy gibi olmuş , gözüm kapalı üstüne otursam motoru ileri geri itsem sağa sola sallasam bu 250 cc lik Ktm Adv falan derim , frenler müthişti daha ileri seviyeye gelmiş , özellikle arka frene dik haldeyken dokunduğunuz an motor sanki ön arka freni sıkmışsınız gibi yavaşlıyor , motor yatıkken klasik şekilde çalışıyor , kendi motorumla kıyaslayınca sportif hisler veren boksör sesi gitmiş , gazı açınca böğüren devirli vites geçişlerinde patırdayan egzoz sesi yok , yeni far tasarımı fotograflarda sevimsiz görünsede canlı daha bi albenili geldi bana ama önden bakınca vaybe nerede o heybetli GS dedirtiyor , farın şekli tam düz bir X değilde sanki üç boyutlu gibi , teknik olarak çok geliştirilmiş , konforu , gücü , dengesi artmış olsada imajı sanki biraz törpülenecek gibi , e bu mereti alıp doğru düzgün yol yapmayanların %75 i o kallavi görüntüsü için tercih ediyordu , bakalım satışlara nasıl yansıyacak bu ilginç dizayn..

https://dosya.hizliresim.com/tWgxCseGzBvhEPP/preview

https://dosya.hizliresim.com/nx4ZsfHGH7hTmte/preview

https://dosya.hizliresim.com/N5hVBcG70FBRw9s/preview

https://dosya.hizliresim.com/IMEYIDMcdefX5hj/preview

Çok güzel bilgiler
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Çok severek takip ettiğim tek YouTube kanalında nihayet GS i masaya yatırmışlar , yine güzel anlatmışlar takip etmeyen varsa tavsiye ederim , özellikle teknik konularda çok bilgililer , selesi şöyle düğmesi böyle gibi incelemelerden sıkılanlara birebir , arkadaşları tanımam ben keyif alarak izlediğim için tavsiye ediyorum , video linkte ;)

https://youtu.be/Gc18rblxWQk?si=nCarMhZJhl7EKu5Q
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Çok severek takip ettiğim tek YouTube kanalında nihayet GS i masaya yatırmışlar , yine güzel anlatmışlar takip etmeyen varsa tavsiye ederim , özellikle teknik konularda çok bilgililer , selesi şöyle düğmesi böyle gibi incelemelerden sıkılanlara birebir , arkadaşları tanımam ben keyif alarak izlediğim için tavsiye ediyorum , video linkte ;)

https://youtu.be/Gc18rblxWQk?si=nCarMhZJhl7EKu5Q

Takibe aldım. Bende elimden geldiğince paylaşım yapıyorum kanalım da

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------

https://youtube.com/@RamazanCan34?si=G2Drpu3ZzKZt0YtH
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Takibe aldım. Bende elimden geldiğince paylaşım yapıyorum kanalım da

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------

https://youtube.com/@RamazanCan34?si=G2Drpu3ZzKZt0YtH

Ramazan takipteyim ama senin kanalı canlandırmak lazım , Tommy i de davet edelim şöyle tamir bakım adına yakışır bir subap ve senkron ayarı videosu çekelim , bizim memlekette senkronu sadece rölantide ayarlıyorlar eksik oluyor , hem öğrenmiş olurlar hemde kanala izlenme gelir ;)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Ramazan takipteyim ama senin kanalı canlandırmak lazım , Tommy i de davet edelim şöyle tamir bakım adına yakışır bir subap ve senkron ayarı videosu çekelim , bizim memlekette senkronu sadece rölantide ayarlıyorlar eksik oluyor , hem öğrenmiş olurlar hemde kanala izlenme gelir ;)

Benim olduğum program amacının dışına çıkar. Tüm ambiyansı bozar, işin ciddiyetine zarar veririm.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Benim olduğum program amacının dışına çıkar. Tüm ambiyansı bozar, işin ciddiyetine zarar veririm.

Ne ciddiyeti ne ambiyansı Tommy maksat muhabbetin belini kırmak izleyen izlesin beğenmeyen bizden uzak Allaha yakın olsun , baktık video işi bize göre değil açarız kırmızıları eheheh ;)
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Ramazan takipteyim ama senin kanalı canlandırmak lazım , Tommy i de davet edelim şöyle tamir bakım adına yakışır bir subap ve senkron ayarı videosu çekelim , bizim memlekette senkronu sadece rölantide ayarlıyorlar eksik oluyor , hem öğrenmiş olurlar hemde kanala izlenme gelir ;)

Benim en büyük sorunum video çekenim yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:01 ----------

Benim olduğum program amacının dışına çıkar. Tüm ambiyansı bozar, işin ciddiyetine zarar veririm.

Bizi sevmeyen insan dan şüphe ederim.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Ne ciddiyeti ne ambiyansı Tommy maksat muhabbetin belini kırmak izleyen izlesin beğenmeyen bizden uzak Allaha yakın olsun , baktık video işi bize göre değil açarız kırmızıları eheheh ;)

Havalar tırt gidiyor ama ilk fırsatta yapacağımız bol virajlı köfte turuna Ramazan da dahil olursa orman manzarası eşliğinde süper sohbet videoları çekeriz.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Ne ciddiyeti ne ambiyansı Tommy maksat muhabbetin belini kırmak izleyen izlesin beğenmeyen bizden uzak Allaha yakın olsun , baktık video işi bize göre değil açarız kırmızıları eheheh ;)

Ağzın bal yesin.
Sol kütük de bir sorun var . Uzunu açtım mı düğme basılı kaldığı halde kısa düşüyor . Yakında onun içini açacağım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:04 ----------

Havalar tırt gidiyor ama ilk fırsatta yapacağımız bol virajlı köfte turuna Ramazan da dahil olursa orman manzarası eşliğinde süper sohbet videoları çekeriz.

Bir pazar günü olursa ve önceden haberim olursa seve seve katılırım. Hatta gs 1200 adında bir whatsap grubumuz da var
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Havalar tırt gidiyor ama ilk fırsatta yapacağımız bol virajlı köfte turuna Ramazan da dahil olursa orman manzarası eşliğinde süper sohbet videoları çekeriz.

Şöyle bi Şile - Darlık arası yardırmalı bi etkinlik piliz Tommycim , akşamına Zafer Akçay'a kapak oluruz "motosiklet.net in yardırcanları" diyerekten :D
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Şöyle bi Şile - Darlık arası yardırmalı bi etkinlik piliz Tommycim , akşamına Zafer Akçay'a kapak oluruz "motosiklet.net in yardırcanları" diyerekten :D

Ne zamandır Trakya'da dolaşmaktan Teke Darlık Hacıllı'nın yollarını unuttum.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Biz Uçmakdere ve Subaşı-Ahmetbey arasında deneyimledik. Nikkfurie fena uzuyor, Darlık rotasında rezil kepaze eder bizi.
 

VIA

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
452
Şile darlık fena yaa

Dostum nasıl memnunmusun gs ten afrikadan soğuttumu seni? At de binlik ilk versiyon beni pek tatmin etmedi açıkçası... ya bekleyip test ettikten sonra at nin 2024 adv olmayan modelini alacağım yada iki motosikletimide satıp yine düz 1250 gs bakınacagım.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Arkadaşlar sanırım mekanik konularda çokça yazdığım için özelden yedek parça ve dükkan adresi istiyorsunuz , motorcu değilim ahanda benim dükkan bura , gemisi yatı kotrası guleti olan varsa çağırsın her limana gelirim ;)






Yedek parça için izin verirse Motosever rumuzlu arkadaşa danışın motosiklet servisinde çalışıyor yanılmıyorsam , güncel diye bu başlığın altına yazdım..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst