pratik zeka ama nereye kadar...yurdum insanı

Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
110
aman hacıyı görürsen bir dahakine uyar aman allah korusun borularda pek uzunmuş... :mrgreen:

ama burada da türkiye gerçeği var ekonomi..

o adamın parası olsa atar bir taksiye ya da başka bir arabaya götürür değil mi?

ya işte türkiyenin acı hali acıdım şimdi yurdum insanına :salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
arkadaşlar yorumlarınızı okudukça güldüm ama fotografa bakınca içim burkulmadı değil yazıktır ya adam belliki gariban bi adam başka çaresi yok boruları taşıması için ne yapsın aynı durumda siz olsanız size aynı yorumlar yapılsa ne hissedersiniz ayıptır yaptığınız insan olmak ve insanca yaşayabilmek en büyük maharet olsa gerek ama ne yazıkki herkes o maharete sahip olamıyor herşeyi geçtim saygı duymayı bile beceremiyor...

Çok ince düşünmüşsün ama imkanı olmayan insanın poposu o kadar büyük olmaz.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
110
su silahı ne demeye çalıştın? hiç bir şey çıkaramadım dediğinden.. :farao:
 
Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
120
YA naapsın adam iki boru için kamyonmu tutsun :) Amcam gemileri yakmış karizmayı falan literatürden silmiş, kaptıralım gitsin yaaa şu kadarcık yol bi tanıdığa rastlamadan iki dakkada gideriz demiş....Ama keşke tanıdığa rastlasaymış daha iyi olacakmış:) Eğer yüzü görünse internet Mahir i bile geçecekti bu vatandaş :) ...

Yurdum insanı karelerine girmektense ölmeyi tercih ederim..
atasözü
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
359
Allah akıl fikir versin ne diim

hme boruya oturmuş hemde kask takmamış(son zamanlarda kaska takmış waziyetteyimde :) )
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
670
pahahahah yolda gören ne diyodur acaba.Yada bi kaza anında bi yerlerine girmesin sakın.Allah'ım sen Türk insanını kötülüklerden koru yarabbim:)

fakirlik zor iste zenginin maskarasi olursun iste boyle
Hmm buda bi yaklasım açısı:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
fakirlik zor iste zenginin maskarasi olursun iste boyle

Katılmamam elde değil ilginç bir yaklaşım ::gleam:: :cat:

Yalnız gülmemek elde değil komik olmuş biraz . Arkadaş sende çok etkiledin bee yaaw . İlk önce gülüyodum senin yazını okuyunca sustum
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Gidona asılı olan poşettede gres yağı vardır tahminimce amcam zorlanmasın... &/+%&'^+!Abi fakirlikle ne alakası var kimse motoruna falan laf atmıyoki adamın boruyu koyuş şekline laf var burda. Ona bakarsan beline bağlasın bir iple. Ya da kemeri biraz gevşetip kemerle sıksın (Benim zekada baya pratiktir hee :) ) Üstüne oturmaktansa :D Şahsen ben öyle yapardım ehaueha
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
bu resim daha önceden yayınlanmıştı ama 2 kez :pale: :) :mrgreen: :mrgreen: :queen: oldum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst