pratik zeka ama nereye kadar...yurdum insanı

Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
834
yaw abi bu ne yaw adam olayı bitirmiş borularda yakında onu kesmez emin olun para kasaları falanda taşır reklam verir falan
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Geçme Beni

Sakın geçmeyin beni yoksa dürterim haaaaaaa diyo da kimse anlamıyo:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
85
Abi boruyu nereye döşiycei konusunda kararsız herhal :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
83
turkish style of live

boylesini sadece bizde bulursun abicim ne mutlu türküm diyene :mrgreen:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
çevreye duyarlı bir vatandaş,sesden kimse rahatsız olmasın diye bu kadar uzun egzost takmış:p
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
92
arkadaşlar yorumlarınızı okudukça güldüm ama fotografa bakınca içim burkulmadı değil yazıktır ya adam belliki gariban bi adam başka çaresi yok boruları taşıması için ne yapsın aynı durumda siz olsanız size aynı yorumlar yapılsa ne hissedersiniz ayıptır yaptığınız insan olmak ve insanca yaşayabilmek en büyük maharet olsa gerek ama ne yazıkki herkes o maharete sahip olamıyor herşeyi geçtim saygı duymayı bile beceremiyor...
 
Katılım
18 Eki 2006
Mesajlar
33
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
işte imkansızlıktan düştüğümüz durumlar
yazık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst