arkadaşlar yorumlarınızı okudukça güldüm ama fotografa bakınca içim burkulmadı değil yazıktır ya adam belliki gariban bi adam başka çaresi yok boruları taşıması için ne yapsın aynı durumda siz olsanız size aynı yorumlar yapılsa ne hissedersiniz ayıptır yaptığınız insan olmak ve insanca yaşayabilmek en büyük maharet olsa gerek ama ne yazıkki herkes o maharete sahip olamıyor herşeyi geçtim saygı duymayı bile beceremiyor...