Aşk Mi Para Mi?

Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Cezerye, google'da bir arat bakayım :).
Mete, efendim diye Cezerye'ye söyledim, sana değil. Saygı ifadesidir, sen bilmezsin tabii :queen:.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Değil... :p
Derdiniz benim rumuz mu oldu bakayım? Gidin Mete'ninkine bakın. Han mıdır, kağan mıdır, kaan mıdır, ona karar verin.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Ebenin neysi? Merak ettim şimdi :queen:.
Yav, bilmek zorunda mısın? Sen bir Printscreen öğren önce :queen:.
Bu Mete ceyarı (jr) bile hatırlar.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Amma etki altında kalıyorsun be Renklisu, iki dakika Türkçe imzayı koruyamadın, gelme diyorum şu bilinçsiz topluluğun gazlarına, ikimizden başka kim var bu forumda dilimizi korumaya ant içen. :cat:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Orijinal metin dışında İngilizce kullanmadığım için imzamda demin kullandığım imzayı orijinal İngilizce bir metinle değiştirdim.

Mete, TDK kelimenin karşılığı olarak "mete" diyor :queen:. Ne yapalım şimdi?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
:pr: :pr:

Orijinal metin dışında İngilizce kullanmadığım için imzamda demin kullandığım imzayı orijinal İngilizce bir metinle değiştirdim.









Mete, TDK kelimenin karşılığı olarak "mete" diyor :queen:. Ne yapalım şimdi?


işin kafa karıştırmak ha...kendin yazdın kendin anladın...naptın yaptın imzana yine İngilizce bişeyler ekledin....önce Türkçeydi...itaatkar lafından sonra hemen 360 derece bir dönüş yaptın:bounce: ...


cezerye sana 360 derecenin Matematikdeki yerini anlatsın...Cezocum 360 derecelik açı nedir prensesim...:queen:


öreke...yün,keten neyin eğirirken bunların tutturulduğu bir ucu çatal değnek

kaynak...

www.herseyidevlettenbeklemeyin.com

:p

bana müsade edin...sabah erken kalkıcam...:rendeer:
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
noluyo la burda.....:silent:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Ben kafamı duvarlara vurmam Mete :p. Shadow o, shadow. Karıştırdın.
Cezo, açıklama istiyoruz. Ben aslında 2X180 döndüm :).
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne olsa üzerime yıkmaya çalışıyo bu da ya alla alla ..puhahaha

illa adım geçecek yani...en son nerde gördün vurduğumu

hem ben o smileyi çok seviyodum sayende onunla aramızdaki ilişkide bitti,,

kötü kızzz..:p
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Raflar gelince topa tutacak bizi "Topiğime ne yaptınız?" diye. Shadow, bari şu senin kızın resmini koy da dikkati dağılsın raflar'ın :queen:.

Ben kafamı duvarlara vurmam Mete :p. Shadow o, shadow. Karıştırdın.

Bir ara sen her mesajdan sonra kafa atıyordun ya, o bakımdan :mrgreen:. Yuvayıkanım :queen:.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya o smiley ile aramızdaki bi yakınlaşma idi ta ki sen bozana kadar....:p

rafi benim hatuna sulanmaya kalkar,kan çıkar valla
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Shadow, demin senin resmine baktım da, adam karın ortasında "Atatürk Kocatepe'de" gibi dinleniyor dedim. Bir bakarım ki elinde cep telefonu ona buna mesaj atıyorsun. Puhahahahaha.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yav sovalye baba deşifre etti bizi,heç sorma ya,,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst