- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
efendim.
bu kelimeyi forum içinde kullanmayalım lütfen...Köle Isaura biteli yıllar oldu dimi...:queen:
efendim.
watercolours, valla, amma itaatkarsin e..
:queen:
(ortaligi karistiralim)
[ayrica o renklisu degil, "su renkleri" baaayim.]
Cezerye, google'da bir arat bakayım.
Mete, efendim diye Cezerye'ye söyledim, sana değil. Saygı ifadesidir, sen bilmezsin tabii :queen:.
bu kelimeyi forum içinde kullanmayalım lütfen...Köle Isaura biteli yıllar oldu dimi...:queen:
Değil...![]()
sen şimdi Kunta Kinte yide hatırlarsın dimiiiiii....
Ebenin neysi? Merak ettim şimdi :queen:.
Yav, bilmek zorunda mısın? Sen bir Printscreen öğren önce :queen:.
Bu Mete ceyarı (jr) bile hatırlar.
r:
r:
Orijinal metin dışında İngilizce kullanmadığım için imzamda demin kullandığım imzayı orijinal İngilizce bir metinle değiştirdim.
Mete, TDK kelimenin karşılığı olarak "mete" diyor :queen:. Ne yapalım şimdi?
Ben kafamı duvarlara vurmam Mete. Shadow o, shadow. Karıştırdın.