Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
168
Motorun yığılmasından gaz yememesinden şikayet eden arkadaşlar problemin çözümü basitmiş.Bende de aynı problem vardı,bu gün yaptırdım.Karbüratör ayarının bozuk olmasından kaynaklanan bir problemmiş.Ortaköy c&c motorda yaptırdım ücret olarak 80 ytl verdim.Motoru karbütatör senkron ayarı için heryerde bulunmayan bir alete bağlıyıp yapıyorlar.
Birde ön koltuğu açtığımızda akü kutup başlarının oksitlendiğini gördük biraz daha temizlenmese beni yolda bırakabilirdi.Ona da bi bakmanızı öneririm.
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
139
Bu fotograflar da Kore'deki bir fuardan:

CIMG5478.jpg


CIMG5475.jpg
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
çıldırtmayın yaw adamı akşam akşam :) ne güzel hatunlar aman motorlar aman motosikletler bunlar :) :) :)
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
Alıntı:
BBRR´isimli üyeden Alıntı
bu motorlar marmarise gelse ben ne resimler çekerim ...
8


bana söz vermiştin ama 2 hatun 1 hyosung foto yapacaktın bekliyorum hala eylülcüler ekimciler orda diil mi daha :queen:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
ya bu motorlar mı güzelleşmiş
yoksa üstüne binen manken mi çok güzel.. anlıyamadım.. açıklama lütfeeennn...

dostlar.. benim şahsi düşüncem hyosung istanbul daki fuara yeni motorlarını getirecek ve resmen gövde gösteri yapacak..
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
V2S650R_sideRED_SM.gif


Hyosung_GT650_Race_Bike.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Motorumun kış bakımını düşünüyordum kara kara nerde yaptırsam diye, geçen ortaköy sırtlarında yeni bir servis açıldığını duydum "C&C motor", işyerime 500 metre mesafe bugün motorumu oraya götürdüm bakıma, izlenimlerimi aktarayım;

1- Ahmet usta (makine mühendisi), uğur usta (motor teknikeri) ve Ceyhun çalışıyor C&C motorda, aslen custom modeller yapıyorlar ve işlerinde çok titizler. Ahmet usta pis motoru yıkamadan servise sokmuyor, içeriside çok temiz, işlerinide gerçekten çok titizlikle yapıyorlar.

image601wq8.jpg

Motorum yükseliyor :)

2- Motosiklet servisteyken yan tarafta ki cafede oturabiliyorsunuz bu bekleme derdine çözüm, çay kahvenizi boğaza nazır yudumlayabilirsiniz,

image604ck3.jpg

cafe önünde custom bir yamaha

3- Cumartesi günleri full time açık, benim gibi çalışanlar için oldukça olumlu bir gelişme,

image609lm5.jpg

sökülmeye başladı

4- 5000 km boyunca bulunamayan takırtı sesi bulundu, halledildi. Ayarlanmıyor denen ön frenimin sisteminde ki hava alınarak ilk günden sağlam hale getirildi, egzozun bir vidası düşükmüş onuda hallettiler, motorun senkron ayarıda kulaktan dinleme ile değilde makinaya bağlanarak yapıldı, bunun haricinde yağ, yağ filtresi, bujiler değişti, hava filtresi temizlendi alet kendine geldi

image631ef6.jpg

egzozun düşen vidası buymuş

5- Motorum tamamen sökülüp yıkandı, temizlendi ilk defa böyle detaylarını gördüm motorumun gerçekten kendi motorları gibi ilgi alaka gösterdiler

image617fl0.jpg

hava filtresi temizlendi

6- Uzun zamandır aradığım Würth marka zincir temizleme ve yağlama malzemelerini satıyorlar çok sevinçliyim :)

image629pf8.jpg

ortası würth ile temizlenen yağlanan bölgedir

7- Ahmet usta bu işi hobi olarak yapıyor ve bilgilerini paylaşmaktan çekinmiyor

image632cx0.jpg

senkron ayarı yapılıyor

servisin yeri dellalzade sok. no:5 ortaköy, haritadan bakabilirsiniz;
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=...6452,29.018176&spn=0.005801,0.013207&t=h&om=1

bir diğer güzel ve sevindirici haber bagaj teli sorununu ahmet usta çözdü, bakıma gittiğinizde ücretsiz bu hizmeti sunsun sizede, detaylar aşağıda:

image621yc7.jpg

parça önce oturtuluyor sonra vidalanıyor

image620re4.jpg

tel oldukça sağlam artık

image636zv0.jpg

motorumu kendim yıkarım, kimseye elletmem, prensibimizdir dedi ahmet usta bakımdan çıkan motor yıkanır cilalanır,
Yıkadı, havayla kuruttu, philips anti statik ile elektronik kısımalrı temizledi kendi elleriyle, koltuğu, lastiği özel maddesiyle temizledi,
grenajın içi yıkandı, zincir yağlandı. Herşey için teşekkürler :)
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
200
ArkadaŞlar GeÇenlerde KarŞiyaka Hyosung Bayİsİ Gt 250 R İÇİn PeŞİn 9400 Ytl DemİŞtİ. BugÜn Yİne Gİttİm Ve Bana 8200 Ytl Dedİler. Pekİ Neden GeÇen Öyle Dedİnİz Dİye Sordum: ArkadaŞlar Sİze Vadelİ Fİyat SÖylemİŞtİr. YanliŞlik OlmuŞtur Dedİler. Bİlgİnİze . . . .
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
şu ana kadar gittiğim hiçbir servis vasatın üstünde değildi ama bu anlattığın servis gerçekten ii bir servise benziyor ee bu piyasada heleki 3-5 tane servis varken kim daha iyi çalışırsa o parayı götürür bizde rahat rahat servise gider çayımızı çorbamızı içer bakımımızı yaptırırız. Bundan sonra c&c motor servisine gidiyorum anlattıkların zaten yeter iyi dediğimiz yücel motor'a hava filtresini temziletmek için bi saat dil döktüm ama zor geldi depoyu sökmek temizlemedi...
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Komtan
resimli anlatımın ve verdiğin bilgiler için teşekkür ederim ..civa gibi olmuştur motor ...yanıyo yanıyooooo
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motor iyi güzel olmuşta hediyesi ne kadar ayıptır sorması ?
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
168
Evet arkadaşlar bende c&c motoru tavsiye ederim.Müşterilerine karşı ilgili ve alakalı bir servis.İş yerimin hemen alt katı ama hyosung bayii olduğunu yeni öğrendim ve motorumda yaşadığım yığılma problemini sadece anlatmam yetti.Ahmet usta problem karbüratördedir dedi ben anlatır anlatmaz.Problemi makineye bağlayıp halettik.Beni uzun zamandır rahatsız eden bir sorunu çözdükleri için çok mutlu oldum.Motorun 4bin bakımını da buraya yaptırmayı düşünüyorum.
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
TÜM MÜSLÜMAN ALEMENİN VE TÜM MOTOSİKLETÇİLERİN VE TÜM HYOSUNGCULARIN MÜBAREK RAMAZAN BAYRAMI KUTLU OLSUN NİCE BAYRAMLARA ALLAH TEKERİMİZİ DÜZ BASTIRSIN...


evet ücret hk. bilgi istiyoruz komtan bnde ara bakım gibi bişi yaptırmak istiyorum kışa girerken anlattıkların gerçekten çok güzel...
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
motor iyi güzel olmuşta hediyesi ne kadar ayıptır sorması ?

Tüm bu anlattıkların için ne kadar ödedin üstat ?

evet ücret hk. bilgi istiyoruz komtan bnde ara bakım gibi bişi yaptırmak istiyorum kışa girerken anlattıkların gerçekten çok güzel...

Öncelikle hayırlı bayramlar. 2 Buji, yağ filtresi 67 ytl (cumartesi olduğu için depo kapalıydı, başka bir servisten geldi), castrol power1 racing yağ kondu 50 ytl (normal 4 zamanlı mobil yağa 40 vermiştim), + işçilik ücreti. Bayramdan sonra niyetim hava filtresinide değiştirmek normalde 12.000 km ama içi toz dolmuştu kış geldi malum yağmur çamur temiz olsun istiyorum.

Bu arada 2. Hyo buluşmasında 40 a yakın motorla yaptığımız cadde geçişi unutulmamıştır sanırım, tüm hyosung sahiplerini 29 Ekimde Fener Alayına bekliyoruz, ayrıntılar için http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=23052
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
evet burdan kimler geliyo arkadaşlar beraber yanyana gidelim

komtan
trasher
conti
alper
netzo
gsk

benim bildiklerim herkes listeyi güncelleyip eklesin kendini ona göre olmazsa buluşup beraber gideriz buluşma noktasına...
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
13
komtan` dan alinti:
1- Ahmet usta (makine mühendisi), uğur usta (motor teknikeri) ve Ceyhun çalışıyor C&C motorda, aslen custom modeller yapıyorlar ve işlerinde çok titizler. Ahmet usta pis motoru yıkamadan servise sokmuyor, içeriside çok temiz, işlerinide gerçekten çok titizlikle yapıyorlar.
4- 5000 km boyunca bulunamayan takırtı sesi bulundu, halledildi. Ayarlanmıyor denen ön frenimin sisteminde ki hava alınarak ilk günden sağlam hale getirildi, egzozun bir vidası düşükmüş onuda hallettiler, motorun senkron ayarıda kulaktan dinleme ile değilde makinaya bağlanarak yapıldı, bunun haricinde yağ, yağ filtresi, bujiler değişti, hava filtresi temizlendi alet kendine geldi
5- Motorum tamamen sökülüp yıkandı, temizlendi ilk defa böyle detaylarını gördüm motorumun gerçekten kendi motorları gibi ilgi alaka gösterdiler
6- Uzun zamandır aradığım Würth marka zincir temizleme ve yağlama malzemelerini satıyorlar çok sevinçliyim
7- Ahmet usta bu işi hobi olarak yapıyor ve bilgilerini paylaşmaktan çekinmiyor
motorumu kendim yıkarım, kimseye elletmem, prensibimizdir dedi ahmet usta bakımdan çıkan motor yıkanır cilalanır,
8-Yıkadı, havayla kuruttu, philips anti statik ile elektronik kısımalrı temizledi kendi elleriyle, koltuğu, lastiği özel maddesiyle temizledi, grenajın içi yıkandı, zincir yağlandı. Herşey için teşekkürler


iste olay budur...
tesekkurler komtan.
iyi mekanlari buradan objektif olarak sunarsak hem bizler bilgilenmis oluruz hemde isini iyi yapmayanlara en iyi cevap olur.
 
Katılım
12 Tem 2005
Mesajlar
50
evett dün kaporamı bıraktım nbc motora kredim onaylanırsa pazartesi veya salı günü teslim alıyorumm :cherry: acaba kredi onaylanırmı ona kafayı taktım :farao:
acaba krediniz onaylanamıyan warmı? warsa neden onaylanmadı?:silent: motorum sarı gt 250 r olcak:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst