Fuarda Hiç Büyük Markaların Olmaması

Katılım
2 Mar 2023
Mesajlar
18
Selamlar,

https://motobike-istanbul.tr.messefrankfurt.com/istanbul/tr/katilimcilar.html Buradan katılımcı listesine baktım. Resmen rezalet bir durum bu. Şehir dışından gelecek kişilere ayıp edildiğini düşünüyorum. Bir ton para harcayarak gelecek adam. Birde motosiklet deneyememesi ayrı bir rezalet. Ben şok içerisindeyim şu an bu listeyi gördüğümden beri.

Bende uçak biletini iptal etsem mi diye düşünmeye başladım. Diğer markalarda indirim vs. yapar mı yada boş yere mi gideriz onada emin olamıyorum.Diyecek hiçbir şey bulamadım.
 
Katılım
30 Eki 2020
Mesajlar
1,314
Ne indirimi hocam? Motor buldunuz da indirim mi kaldı? Kawasaki h2, indian, malagutti, çükügüttü falan almayacaksanız indirimi unutun. En son 1942 yılında yaşandı söylediğiniz olay.

Benim bedava bilet var, yarım saat mesafede. Yine de kalkıp gitmeyeceğim muhtemelen toplu bir gidişe zorunluluktan katılmam gerekmezse. Evimin yanında olsa şöyle bir bakınmaya giderim belki.

Siz seviyorsanız böyle işleri buyurun kalkın gelin, farklılık olur. Ürün görmüş olursunuz en fazla. Beni sarmıyor.
 
Katılım
30 Ara 2019
Mesajlar
166
Selam hocam
Ben istanbul’dayım bedava bilet olmazsa para verip gitmeyeceğim açıkçası.
Pek gerek yok gibi düşünüyorum.
Belki sadece ekipmanda bir şeyler bulunabilir uçak parası verip gelmeye değer mi gerçekten sizin bileceğiniz konu.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,667
Peki, ben de bulursam davetiye ile gideceğim onu baştan söyleyeyim de.

İmkanı olan herkesin davetiye kovaladığı bir fuarda ne olmasını bekliyoruz? :)
Ben şimdi davetiye bulabilecekken bilet satın alırsam bana herkes salak der di mi.. Bunda da hemfikiriz.

Peki burada bir gariplik yok mu? :)
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,837
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Bu fuarlar katılımcı firmalardan tonla ücret alıyorlar mı? Alıyorlar.
Onlara bu ücret karşılığı ne veriyorlar? Bakın bir sürü insan gelecek, o insanlar sizin standınıza ürünlerinizi, hizmetlerinizi görecek bilgilenecek belki müşteriniz olacak diye satıyorlar katılımcı firmalara. Yani katılımcı firmalara sattıkları mal aslında biz ziyaretçileriz, o zaman bir de bizden biye para almaya kalkıyorlar anlamıyorum. Hadi çok çok aşırı miktarda ziyaretçi olur, ciddi alıcı olmaya niyeti olanlar için sembolik bir ücret olur böylece sırf kalabalık yapanlar engellenebilir ama bu sembolik ücret de 100 liralar mertebesinde olmaz.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Gördüğüm kadarı ile listede z moto dışında katılan bilindik firma yok bu sene harley falanda girmiyor bajaj hero tvs bile göremedim listede ..
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,006
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
... Hadi çok çok aşırı miktarda ziyaretçi olur, ciddi alıcı olmaya niyeti olanlar için sembolik bir ücret olur böylece sırf kalabalık yapanlar engellenebilir ama bu sembolik ücret de 100 liralar mertebesinde olmaz.

100₺ artık öğle yemeği yiyemiyorsun, ücretlilere verilebilecek asgari yemek bedeli 118küsür ₺.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,837
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
100₺ artık öğle yemeği yiyemiyorsun, ücretlilere verilebilecek asgari yemek bedeli 118küsür ₺.

O da doğru ama yine de fazla. 10 lira 20 lir afalan olması lazım yoksa fuarlar boş kalır yine büyük markalar gelmiyormuş, zaten piaysada motor yok büyük markalar gelip ne yapacak. Ama büyük markalar da olmayınca can çin çon markaları görmek için de 100 lira çok geliyor. yoksa iyi markalar gelsin güzel fuar olsun 100 lira çok görünmez. Kalite düştü bu yüzden 100 lira çok diyorum. yoksa iyi köfte yemek için 250-300 liralık benzin yakan insanlarız fuara da senede bir 100 lira veririz.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Katılımcı firmalar listesini dikkate alacak olursak, bu fuara arkadaşlar ile bir araya gelmek ve ekipmanlara gözatmak için gelinir. Onun dışında gelip motosiklet modellerine bakmaya değecek pek fazla çeşitlilik olmayacaktır.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Adam son kullanıcıya motor satmıyor, Kıytırık Honda Dio için yok çekiyorlar ama kurye paket servis kurumsalın kamyon kamyon indiriyorlar.. ne fuar da ne yüzle çıkacaklar?
 
Katılım
10 Mar 2023
Mesajlar
293
Bilet motosiklet firmaları ve dükkanlarından alışveriş tamir vs yapılınca veriliyordu diye biliyorum. Bide saçma sapan youtuberlar ve instagram sayfalarında çekiliş adı altında bol bol dağıtılıyor
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,667
O da doğru ama yine de fazla. 10 lira 20 lir afalan olması lazım yoksa fuarlar boş kalır yine büyük markalar gelmiyormuş, zaten piaysada motor yok büyük markalar gelip ne yapacak. Ama büyük markalar da olmayınca can çin çon markaları görmek için de 100 lira çok geliyor. yoksa iyi markalar gelsin güzel fuar olsun 100 lira çok görünmez. Kalite düştü bu yüzden 100 lira çok diyorum. yoksa iyi köfte yemek için 250-300 liralık benzin yakan insanlarız fuara da senede bir 100 lira veririz.

Abi hiç para vermeyelim firmalar sübvanse etmeli dersen ayrı, ama 10 liraya 20 liraya bir şeyi ayrıştıramazsın, ayrıştırmaktan da kastım işe gezmeye gelen girmesin konusu. Ki bu konu sanıldığından çok daha önemli, Kalder'in Peryön'ün çok daha spesifik kitleye hitap eden fuarlarında şeker almaya gelen teyzelerden kafayı yemişliğim var.
Boktan fuara ne vericem dediğin zaman başka tabi, ama bizim fuar beleş olsa da boktan, 100tl olsa da boktan, 250tl olsa da boktan olur. O fiyattan bağımsız =)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Yani sanki büyük markalar katılsa 3'er 5'er motor satın alacağız. Sanki Bmw almamamızın sebebi Bmw'nin fuara katılmaması. Beyler biz burada 3-5 kişiyiz, hepimiz birbirimizi biliriz.

Bu kadar da önyargılı olmayın fuara. Fuar bir gelenektir, motora başlamayı es geçiyorum kiminizin daha doğmadığı zamanda bile fuar yine vardı. O yüzden "ooooo yamaha gelmiyor, honda gelmiyor" diye artistlik yapmak ayıp. Siz gelin, toplu gelin, kulüp olarak gelin.

Honda gelse ne olacak? Yamaha gelse ne olacak? Süremeyen adam gibi Nc mi izleyeceksiniz? Apaçi gibi R25 mi göreceksiniz?
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Bedava bilet nereden bulunuyor acaba?

Fare kapanında. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:59 ----------

O da doğru ama yine de fazla. 10 lira 20 lir afalan olması lazım yoksa fuarlar boş kalır yine büyük markalar gelmiyormuş, zaten piaysada motor yok büyük markalar gelip ne yapacak. Ama büyük markalar da olmayınca can çin çon markaları görmek için de 100 lira çok geliyor. yoksa iyi markalar gelsin güzel fuar olsun 100 lira çok görünmez. Kalite düştü bu yüzden 100 lira çok diyorum. yoksa iyi köfte yemek için 250-300 liralık benzin yakan insanlarız fuara da senede bir 100 lira veririz.

10 veya 20 liranın bir anlam ve önemi kalmadı. 10 veya 20 lira giriş dediğinizde fuarın bir ciddiyeti kalmaz itici olur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:01 ----------

Yani sanki büyük markalar katılsa 3'er 5'er motor satın alacağız. Sanki Bmw almamamızın sebebi Bmw'nin fuara katılmaması. Beyler biz burada 3-5 kişiyiz, hepimiz birbirimizi biliriz.

Bu kadar da önyargılı olmayın fuara. Fuar bir gelenektir, motora başlamayı es geçiyorum kiminizin daha doğmadığı zamanda bile fuar yine vardı. O yüzden "ooooo yamaha gelmiyor, honda gelmiyor" diye artistlik yapmak ayıp. Siz gelin, toplu gelin, kulüp olarak gelin.

Honda gelse ne olacak? Yamaha gelse ne olacak? Süremeyen adam gibi Nc mi izleyeceksiniz? Apaçi gibi R25 mi göreceksiniz?

Fuarların amacı küçük veya yeni firmaların kendini tanıtması, büyük firmalarında bir biri ile sidik yarıştırması ( af edersin ) hava atmasıdır.

Tabi fuar panayır havasında olunca büyük firmalarda gelmez.

Adamlar fuar düzenliyor en ufak bir ilanı, reklamı, afişi yok duyan duyar, duymayan da çok umurumdaydı yaklaşımıyla bu kadar olur.
 
Katılım
7 Şub 2018
Mesajlar
830
KTM
KAWASAKI
VESPA
PIAGGIO
APRILIA
SUZUKİ
MOTO GUZZİ
MALAGUTİ
TVS
PEUGEOT
UM MOTORS
BRIXTON
LAMBRETTA
jAWA
KYMCO
HUSQVARNA
GAS GAS
POLARIS
INDIAN
MONDIAL
YUKİ
ARORA
KUBA
CF MOTO

Üşenmedim yazdım kaçırdıklarım da olabilir fakat Honda, Yamaha, Bmw, Ducati, Triumph gibi markaların gelmemesi büyük ayıp cidden. Fuara ne gerek var zaten yok satıyoruz gereksiz masraf etmeyelim mantığı bu. Geçtiğimiz senelerden Korlas standlarını hatırlayın gelseler bile motosikletleri neredeyse camekan içinde sergileyip dokunmak yasak oturmak yasak diyeceklerdi zaten. Gerek yok gelmesinler.


Üşenmedim yazdım
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
Herkes katılır Kawa katılmaz , kimsenin katılmadığı fuara Kawa katılmış, gözlerim yaşardı.

Suzuki aprilia aynı marka distribütörü olarak katılması fuar için avantaj,ancak 1-2 stand dışında geri kalanlar çöp. Çin fuarı. Fuar ücretsiz olsa neyse ama artık davetiye bulmak zor ve para verip görülecek pek birşey yok.
Arkadaşlar ile görüşmek için gidilebilir ama motosiklet adına pek bir beklentiniz olmasın.
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,646
Herkes katılır Kawa katılmaz , kimsenin katılmadığı fuara Kawa katılmış, gözlerim yaşardı.

Suzuki aprilia aynı marka distribütörü olarak katılması fuar için avantaj,ancak 1-2 stand dışında geri kalanlar çöp. Çin fuarı. Fuar ücretsiz olsa neyse ama artık davetiye bulmak zor ve para verip görülecek pek birşey yok.
Arkadaşlar ile görüşmek için gidilebilir ama motosiklet adına pek bir beklentiniz olmasın.

Merakımdan soruyorum. Marushin markası japonya da kapandı mı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:21 ----------

Bu büyük markalar ellerinde motor yok diye mi fuara katılmıyor yoksa fuar masrafları yüksek diye mi ?
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,624
Motosikleti
Ns200 15"
Sırf Ducati modelleri için gitmek istiyordum ama bu sene gelmiyormuşlar, bileti iptal edicektim ama etkinlik biletleri iptal edilmiyormuş yine görülcek gezilecek markaların orda olmasıda cezbedici. En azından fuarda istediğimi bulamasam bile perşembe günü güzel bir İstanbul turu yapmış olurum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst