- Katılım
- 25 Ocak 2022
- Mesajlar
- 184
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar, tekrardan soruma cevaplarıyla destek olan herkese teşekkür ederim.
Scooterla motor sürmeye başladık. Bazen elle ittirmemi gereken anlar olabiliyor veya trafikte dururken dengeyi sağlamak amacıyla hafif skuterle motor sürmeye başlamak benim için güzel tecrübe oldu.
Motorum 113kg. Ne çok hafif, ne ağır, başlangıç için ideal olduğunu düşünüyorum. İlerde vitesli alacağımı da düşünüyorum.
Şimdilik trafik kurallarına genel olarak uyarak, trafikteki yerimi tecrübe ediniyorum.
Bugün kask(güneş vizörsüz, çünkü satıcının da önerdiği vizörsüzdü, güneş vizörlülerde koruma tabakası daha ince, diğerlerinde daha kalındı)+ mevsimlik mont(astarlı- yaz kış giyebileceğim söylendi astarlı(hava serinken), astarsız(sıcakken)-eldiven(yazlık)- disk kilidi
toplamda 4750tl ye hallettik. Allah bereket versin.
80 km yi biraz aştım. Rodaj için maksimum ne kadar hız yapmalıyım vs diye motoru aldığım yere sormuştum, sıkıntı yok 60 70 vs yapabilirsin falan dedi
Genelde 30-55 arası gitmekle beraber, maksimum 75 i denedim(mecbur kaldığım anlarda)
Trafikte bugün biri bağırdı, kaça aldın diye, hayırlı olsun dedi. Sıfır olduğu anlaşılıyor mu bilmiyorum.
Bu arada iyi ki koruma demiri taktırmışım,1500tl diyip biraz üzülmüştüm ama bugün ışıklarda arabanın yanına geçmeye çalışırken kaldırıma sürttüm biraz, Allahtan demir vardı korudu, sıkıntı yok şuan
Selamlar,
Scooterla motor sürmeye başladık. Bazen elle ittirmemi gereken anlar olabiliyor veya trafikte dururken dengeyi sağlamak amacıyla hafif skuterle motor sürmeye başlamak benim için güzel tecrübe oldu.
Motorum 113kg. Ne çok hafif, ne ağır, başlangıç için ideal olduğunu düşünüyorum. İlerde vitesli alacağımı da düşünüyorum.
Şimdilik trafik kurallarına genel olarak uyarak, trafikteki yerimi tecrübe ediniyorum.
Bugün kask(güneş vizörsüz, çünkü satıcının da önerdiği vizörsüzdü, güneş vizörlülerde koruma tabakası daha ince, diğerlerinde daha kalındı)+ mevsimlik mont(astarlı- yaz kış giyebileceğim söylendi astarlı(hava serinken), astarsız(sıcakken)-eldiven(yazlık)- disk kilidi
toplamda 4750tl ye hallettik. Allah bereket versin.
80 km yi biraz aştım. Rodaj için maksimum ne kadar hız yapmalıyım vs diye motoru aldığım yere sormuştum, sıkıntı yok 60 70 vs yapabilirsin falan dedi
Genelde 30-55 arası gitmekle beraber, maksimum 75 i denedim(mecbur kaldığım anlarda)
Trafikte bugün biri bağırdı, kaça aldın diye, hayırlı olsun dedi. Sıfır olduğu anlaşılıyor mu bilmiyorum.
Bu arada iyi ki koruma demiri taktırmışım,1500tl diyip biraz üzülmüştüm ama bugün ışıklarda arabanın yanına geçmeye çalışırken kaldırıma sürttüm biraz, Allahtan demir vardı korudu, sıkıntı yok şuan
Selamlar,