Goldwing grupları var yahu, ya bu ay ya önümüzdeki ay bi Thassos çıkartması yaparlar kesin![]()
Reyis biraz daha kendi yaşıtlarımla yaparsam bu işi daha mutlu olacağım gibi genelde goldwingçi abiler +50 yaş oluyor kafa uymayabilir ben 29 yaşındayım tura gideceğim adamların motoruda illa goldwing olacak diye bir arayışımda yok r25 olsa bile olurAçıkçası solo takılmayı seven birisiyim ama yurtdışına solo gözüm yemedi yanımda tecrübeli birileri olsun diye düşündüm. İlk açılışı yapsam bi nedir ne oluyor oralarda zaten sonrasında solo devam
![]()
Hocam 29 yaşında niye Goldwing'e biniyorsun diyerek uzatabilirim
@espresso'nun ilk belirttiği kampingden 1,5km geride (TR yönünde) Περίγυρος var. Domuz yemekle ilgili derdin yoksa neymiş bu domuz döneri diye merakını da orada giderebilirsin =)
Oradan Selanik yönüne gideceksen düz refleks olarak hepimiz otobana giriyoruz. Yeni değişmediyse otobanda kart kurt falan bir şey geçmiyor, sadece cash (kuzey otobanında) Yanında bozukluk eur bulundurmanı önerebilirim ben de.Bir de Yunanistan'da otobanda benzinci olmaz, planlamayı da ona göre yapmakta fayda var.
Konumu aradım buldum, burası sanırım. https://goo.gl/maps/Dx6pQQ982ME98dNQ8
Bu yaz yine ailecek arabayla gitme niyetimiz var, buraya da uğrarım.
Bir çay içip dönecekseniz Yunan adalarıda güzeldirDikili'den Midilli , Çesme'den Sakız , Bodrum'dan Kos , Marmaris'den Rodos'a günübirlik kapıda vize ile geçebilirsiniz..
Yurtdışı çıkış haracı denen ücret yüzünden bi çay içip döneyim olayı da mantıksız oldu. Yine de yunanistan'da tatil yapmak egenin bizim tarafında tatil yapıp bizim esnafa kazıklanıp sinir olarak tatil yapmaktan daha makul. Euro arttı, pahalı ama en azından insan kendini kazıklanmış hissetmiyor oralarda. Bu yunan esnafı işi bilmiyor, kamping marketinde ya da sahil büfesinde bira fiyatı ile marketteki aynı, bizim esnaftan öğrenseler, sahilde market fiyatının 3 katı fiyat çekseler ya.
Yurtdışı çıkış haracı denen ücret yüzünden bi çay içip döneyim olayı da mantıksız oldu. Yine de yunanistan'da tatil yapmak egenin bizim tarafında tatil yapıp bizim esnafa kazıklanıp sinir olarak tatil yapmaktan daha makul. Euro arttı, pahalı ama en azından insan kendini kazıklanmış hissetmiyor oralarda. Bu yunan esnafı işi bilmiyor, kamping marketinde ya da sahil büfesinde bira fiyatı ile marketteki aynı, bizim esnaftan öğrenseler, sahilde market fiyatının 3 katı fiyat çekseler ya.
Selam, yurtdışına gidcek olan var mı ? motorla hiç çıkmadım gidecek olan varsa açılışı beraber yapabileceğim birilerini arıyorum. Yunanistan'a bi çay içip dönmelik tadımlık tur yapabileceğim birileri varsa mükemmel olur :king:
Bi çay değil ama burada bir rakı balık yapalım deniyorsa basıp Alexandroupoli'de yiyip içip bir gece yatıp dönmek daha mantıklı olabilir.![]()
Bi çay değil ama burada bir rakı balık yapalım deniyorsa basıp Alexandroupoli'de yiyip içip bir gece yatıp dönmek daha mantıklı olabilir.![]()
Bu yaz birkaç sefer yapmayı planlıyorum.
Neden durduk yere kuzenine sövdürüyorsun ki =)
Ben isli uskumru yedim ilk kez orada, aklım çıktı, nefis bir şey. Yerini tam hatırlamıyorum ama selanik yönünde merkezden çıkmak üzereyken falandı. beyaz bir restoran diyeceğim de gülme geliyor =) üstelik hesap yanında tatlı ikram etmiyor bunlar, uzo ikram ediyorlar =)
1. vize gerekiyor (80+20 avro) yeşil varsa sıkıntı yok
2. yurt dışı çıkış haracı 150 tl
3. yeşil sigorta, 15 günlük yapıyorlar en az, 37.80 avro
4. motosiklet senin üzerine değilse noterden vekalet vermesi lazom (kaç para bilmiyom)
Bu kadar saçma masraf yapıp 1 günde döneceksen sen bilirsin. ama birileriyle gitmene gerek yok. bas tek başına git. inan çok daha iyi olur. nerde çokluk orda bokluk...
Selamlar, birşey soracağım. Ben de motosiklet ile kısa bir Bulgaristan turu planlıyorum yakın zamanda. Bu belgelere ek olarak bazı web sitelerinde sağlık sigortası da zorunlu olarak bahsediliyor. Nolur nolmaz bir sağlık sigortası yaptırmayı planlıyorum ama zorunlu olup olmadığını merak ettim.
