Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Haz 2018
Mesajlar
1,729
Selam arkadaşlar akü tavsiyesi isteyecektim. Orjinal akü 4 sene gitti. Gidip bayiden orjinal marka akü mü almak mantıklı yoksa boch yada yuasa gibi markalar mı almak daha mantıklı. Bazıları yüksek amperli akü takın tavsiyesinde bulunuyor.
Yardımcı yada akıl verebilecek olan ?
Yuasa aküye bütçe yetiyorsa yuasa. Bosh akülerde nadiren de olsa ömrünü çok çabuk bitirdiğini okumuştum nette. Varta ya da Bs alırdım ben ikisi de çok pahalı değil ve kaliteli aküler. Kullandığın süre boyunca bir sıkıntı yaratmadıysa orjinalden devam da edilebilir macera aranmadan fiyatı uygunsa.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
2022 model NS 200 aldım dün sürüşüm esnasında motor arıza lambası yandı ama yanıp sönme yok sadece dümdüz yanıyor ciddi mi sorun var mıdır ? Motoru çalıştırmaya korkuyorum.

Sıkıntı yok devam belli bir km kullan kontak aç kapa yap sönecektir, önemli bir sorun değil kullanıma da engel bir durum değildir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:24 ----------

Selam arkadaşlar akü tavsiyesi isteyecektim. Orjinal akü 4 sene gitti. Gidip bayiden orjinal marka akü mü almak mantıklı yoksa boch yada yuasa gibi markalar mı almak daha mantıklı. Bazıları yüksek amperli akü takın tavsiyesinde bulunuyor.
Yardımcı yada akıl verebilecek olan ?

Orjinal alırsan şansına kalmış bir durum, yuasa veya bs alabilirsin kalitelidir, fiyatı biraz daha uygun olsun dersen varta Bosch işini görür.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:26 ----------

Merhaba
2023 NS 200 Aldım
Bu ay sonu teslim edilecek
2022 ile 2023 arasında farklar var mı acaba?

Fark olduğunu sanmıyorum varsa da ufak tefektir.
 
Katılım
26 Eyl 2022
Mesajlar
3
Hangi durumlarda o ışık bana problem yaratır bazı arkadaşlarda yanıp söndüğünü gördüm
 
Katılım
2 Ocak 2023
Mesajlar
346
Motosikleti
Dominar 250
Selamlar ahali.

2020 modeline sahibim. Aynalarını hiç sevemedim, değiştireyim diyorum. Bu model ile uyumlu, şöyle arkayı güzel gösteren, kaliteli bir ayna seti önerebilir misiniz?

Uzun, agresif görünümlü varsa çok makbule geçer.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Selamlar ahali.


2020 modeline sahibim. Aynalarını hiç sevemedim, değiştireyim diyorum. Bu model ile uyumlu, şöyle arkayı güzel gösteren, kaliteli bir ayna seti önerebilir misiniz?

Uzun, agresif görünümlü varsa çok makbule geçer.

Tvs apaçhi aynası, mt25 aynası sağ diş ters olacak ona dikkat edin alıp kullanabilirsiniz veya ayna uzatma aparatları var onları da alıp kullanabilirsiniz.
 
Katılım
11 Tem 2021
Mesajlar
10
Merhabalar,
Yeni çıkan değişik modeller mi? n250 f250 gibi ...
yoksa 2023 ns 200 veya rs 200 mü ns 200'ün sahiplerini aldığına pişman eden problemleri var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:01 ----------

Bende almayı düşünüyorum sıfır olarak tavsiye eder misiniz? Kronik sorunları çok okudum o yüzden çok tereddütlü yaklaştım...
Farklı modellerde çıktı kafam iyice karıştı.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
akü muhabbeti yaptı yukarıda, ara ara kırmızı akü ışı yanıyor 10 saniye sonra sönüyor. hiç yapmazdı. anlamı nedir ki
 
Katılım
30 Ara 2019
Mesajlar
119
Selam arkadaşlar. 2017 model motorum var 3 sene önce 2. el almıştım. Geçen sene akü değiştirdim. Bütün bir kış motor nerdeyse yattı. Yiğit akü almıştım.

Dün motoru çalıştırayım dedim ekran bile gelmedi. Arabadan aküye takviye yapıp 3-4 denemede anca çalıştırdım sonra yine stop etti. Çalıştırmaya çalışırken arkadaki 3 röleden çıt sesleri geliyordu. Röleleri bir söktüm ki ne göreyim. Yağ gibi bir madde rölelerin girdiği yere akmış. Hem röleleri hem de girdikleri yerleri temizledim. Sonra aküyü söküp şarja götürdüm. Motorcu baktı ki akü 0. Denedi ama şarj almadı.

Şimdi bana yeni akü önerir misiniz? Bir de bu röleleri değiştireyim değil mi? Neden böyle olmuş olabilir. İnternette araştırdığımda satılan röleler ile elimdekilerin bütün bilgileri neredeyse aynı. Sadece nettekinde en alttaki numara farklı çıkıyor. Herhalde bir sorun olmaz.

Bu röleler neyin rölesi? Acaba yukarda mesajda gördüm statör ya da konjektör röleleri olabilir mi? Röleden dolayı akü şarjsız kalmış olabilir mi?
bqwlwcm.jpg
[/url][/IMG]
ow3qrn4.jpg
[/url][/IMG]
4a9ku4e.jpg
[/url][/IMG]
p9vbhna.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Paslanmayı engellemek için sürülür o yağ. Normaldir. Temizlemeyin. Temizlediyseniz tekrar yağlayın.

Akünüz akıllı akü şarj aletleri ile hiç şarj olmuyorsa redresör tarzı direkt akım veren bir aletle ayağa kaldırılabilir.
İlk başta 12V'luk bir adaptör bile iş görebiliyor bu şarj için , 3-4 saat şarj edip multimetre ile değerlere bakın 10-11V görürseniz . Akü biraz kendine gelmiş demektir, yine akıllı şarj aletleri ile düzgün şarj edilebilir.
 
Katılım
30 Ara 2019
Mesajlar
119
Paslanmayı engellemek için sürülür o yağ. Normaldir. Temizlemeyin. Temizlediyseniz tekrar yağlayın.

Akünüz akıllı akü şarj aletleri ile hiç şarj olmuyorsa redresör tarzı direkt akım veren bir aletle ayağa kaldırılabilir.
İlk başta 12V'luk bir adaptör bile iş görebiliyor bu şarj için , 3-4 saat şarj edip multimetre ile değerlere bakın 10-11V görürseniz . Akü biraz kendine gelmiş demektir, yine akıllı şarj aletleri ile düzgün şarj edilebilir.

Hocam cevap için teşekkür ederim. İşi bilmek başka bir şey. Bunu ustaya gösterdim ve temizleme spreyi ile temizledi. Şimdi bütün o yağları temizledik maalesef. Bu yağın bir adı vs var mı? Onu tekrar bulup süreyim. Akünün 1 sene de bitmesi normal mi? Geçen sene almıştım. Röleler arızalı olabilir mi? Neye baktırmak gerek? Yeni röle siparişi verdim ona göre iptal edeyim.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Hocam cevap için teşekkür ederim. İşi bilmek başka bir şey. Bunu ustaya gösterdim ve temizleme spreyi ile temizledi. Şimdi bütün o yağları temizledik maalesef. Bu yağın bir adı vs var mı? Onu tekrar bulup süreyim. Akünün 1 sene de bitmesi normal mi? Geçen sene almıştım. Röleler arızalı olabilir mi? Neye baktırmak gerek? Yeni röle siparişi verdim ona göre iptal edeyim.

Kontakt gresi olarak geçer.

Akünün 1 senede bitmesi normal değil. Motorda ek aparat( usb şarjı, alarm, göstergenin resetlememesi için aparat vs) var mı?
Rölelerin arızalı olması çok düşük ihtimal, olasılık tabi ki var ama takviye ile motoru çalştırdığınıza göre öncelikle bakılması gereken şey akü. Aküyü şarj edin ya da yenileyin.
 
Katılım
30 Ara 2019
Mesajlar
119
Kontakt gresi olarak geçer.

Akünün 1 senede bitmesi normal değil. Motorda ek aparat( usb şarjı, alarm, göstergenin resetlememesi için aparat vs) var mı?
Rölelerin arızalı olması çok düşük ihtimal, olasılık tabi ki var ama takviye ile motoru çalştırdığınıza göre öncelikle bakılması gereken şey akü. Aküyü şarj edin ya da yenileyin.

Ek aparat olarak alarm vardı uzaktan kumandalı. Akü şarjını denedim olmadı. Bosch marka yeni akü aldım. O zaman onu takıp bir deneyeyim. Takviye ile baya zor çalıştı bu arada ilk marşta almadı. 4-5 kere en az marş basmam gerekti.

Bu gres olmadan röleleri taksam sadece oksitlenme olabilir herhalde. Eğer çalışırsa motor bu durumda röle siparişini iptal edebilirim. O paraya zincir alırım hiç olmazsa.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Ek aparat olarak alarm vardı uzaktan kumandalı. Akü şarjını denedim olmadı. Bosch marka yeni akü aldım. O zaman onu takıp bir deneyeyim. Takviye ile baya zor çalıştı bu arada ilk marşta almadı. 4-5 kere en az marş basmam gerekti.

Bu gres olmadan röleleri taksam sadece oksitlenme olabilir herhalde. Eğer çalışırsa motor bu durumda röle siparişini iptal edebilirim. O paraya zincir alırım hiç olmazsa.

Su alırsa şase ve oksitlenme yapabilir, normal gres var ise hafiften sürün takın yerine. Siz motoru çalıştırmak için gaz vermişsinizdir de ve enjeksiyonu boğuyorsunuz buda daha geç çalışma durumu yapıyor o yüzden çalıştıracağım diye motoru boğmayın oldu da yaptınız dip gaz çevirin o şekil çalıştırmayı deneyin veya buji yi sökün marş yapın dicem 3 buji var hangisini sökeceksin.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ocak 2023
Mesajlar
346
Motosikleti
Dominar 250
Benim motorun ağır bakımları yaklaşıyor, Ngk buji takma niyetim var. Takım olarak online alabileceğim güvenilir, orijinal satan bir yer biliyor musunuz?
 
Katılım
30 Ara 2019
Mesajlar
119
Su alırsa şase ve oksitlenme yapabilir, normal gres var ise hafiften sürün takın yerine. Siz motoru çalıştırmak için gaz vermişsinizdir de ve enjeksiyonu boğuyorsunuz buda daha geç çalışma durumu yapıyor o yüzden çalıştıracağım diye motoru boğmayın oldu da yaptınız dip gaz çevirin o şekil çalıştırmayı deneyin veya buji yi sökün marş yapın dicem 3 buji var hangisini sökeceksin.

Hocam cevap için teşekkür ederim. Bu arada tek tek bütün röleleri ölçtüm ve kontrol ettim. Rölelerde bir sorun yok. Akü bir şekilde bir sene içinde bitti. Bosch akü aldım ve taktım. Tek marşta gaz vermeden çalışıyor şu anda.

Röleleri takarken dediğiniz gibi gress benzeri bir şeyle kaplayıp taktım, oksitlenme yapmasın diye.

RK zincir ve dişli seti aldım, bugün gidip taktıracağım. 35k bakımı geliyor. Bir subap ayarı yaptırmam gerekli yakın zamanda. Bakalım şimdilik bir sorun yok.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
Depo üstü çanta kullanan var mı, mıknatıslı olmuyor depoya sanırım.
Önerisi olan varsa sevinirim.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Depo üstü çanta kullanan var mı, mıknatıslı olmuyor depoya sanırım.
Önerisi olan varsa sevinirim.

Ben kullanmıştım klipsli şeklinde, deponun ön kısmında iki adet alyenli vida var o kısma iki cırt şu sırt çantalarının kolumuza geçirdiğimiz kısmı yok mu onun gibi, birde oturduğum sele altından amortisör arkasından geçirip dışarı çıkarmıştım şimdi burdan nasıl anlatsam bilemedim gayet sağlam dı turada çıkmıştım o şekil, 5464168600 dan wp den dönüş yapın size resim atayım şuan aynı çantayı dominar 250 de tura gideceğim zaman kullanıyorum mesela.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst