İlk motosikletimi aldım hiç hesapta yokken.

Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
90
merhabalar arkadaslar ben vitesli motora gecmek istiyorum cbr 125 le cbf 150arasında kararsız kaldım ilk once cbr ya deli gibi asıktım şimdi cbf 150 cıktı kararsız kaldım ama tıp olarak gorunus olarak daha cekıcı cbr 125 sizce hangısını almamı tercıh edersınız arkadaslar bılgılerınız ıcın sımdıden sagolun
 
Katılım
18 Eki 2006
Mesajlar
33
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun :rendeer:
ben de böyle ani bir kararla alacağım galiba
karar vermek çok zor :silent:
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
276
tvs mi ybr mi derken cbf i kapmışsın:) güle güle kullan.Allah kazasız belasız bindirmeyi nasip etsin
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Hayırlı olsun.

Sonunda Motor sahibi olduğunu görmek sevindirici.

Not: Eğer motoru resimde gösterdiğin yere bırakıyorsan, bana biraz sakat geldi. Zincie, disk kilidi edinsen gece daha güvende olur gibi geldi.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
hayırlı olsn..darısı tüm motora kawuşma hayaliyle tutusanların basınaa.. :)
 
Katılım
13 Ara 2005
Mesajlar
448
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güle güle kullan arkadaşım. Allah kaza bela vermesin. Senin adına sevindim. Güzel ve yapılı duruyor.
 
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
399
clint hayırlı olsun dostum yazılarına cok rastlıyordum burada. Apache, ybr, cbf150 arasında tereddutteydın. Ama sen en ıyı olnı yapıp secımını hondadan yana kullanmıssın. Yolun acık olsun.
Ya BIRDE alakası yok ama dostum ımzandakı kızılderılı atasozunde gecen ''mokasen'' ne demek ? merak ettım
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
hayırlı uğurlu olsun. kazasız belasız iyi günlerde kullanmak dileğiyle...

:rendeer:
 
Katılım
20 May 2006
Mesajlar
39
hayırlısı olsun allah kazasız belasız günlerde sürmek nasip etsin
 
Katılım
8 Eyl 2006
Mesajlar
100
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin.kem gözlerden korusun.
bayramın mübarekolsun.saygılar,
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
kazasız belasız keyifli sürüşler hayılı olsun güle güle kullan.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
wb6vqt.jpg

Hayırlı uğurlu olsun ...Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin :cat:

Darısı tüm motoru olmayan arkadaşlarımızın başına ....
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
374
hayırlı olsun bnce cok iii bi secım yapmıssın kazasız keyıflı surusler :cat:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
merhabalar arkadaslar ben vitesli motora gecmek istiyorum cbr 125 le cbf 150arasında kararsız kaldım ilk once cbr ya deli gibi asıktım şimdi cbf 150 cıktı kararsız kaldım ama tıp olarak gorunus olarak daha cekıcı cbr 125 sizce hangısını almamı tercıh edersınız arkadaslar bılgılerınız ıcın sımdıden sagolun


Benim boyum 1.85 ve cbr 125 bana çok küçük geldi, artı pahalı ve zaten racing sevmediğim için, bir de başlangıç için daha kolay olacağını düşündüğüm için bunu seçtim.

Ertuğrul_Öz;472434' Alıntı:
Hayırlı olsun.

Sonunda Motor sahibi olduğunu görmek sevindirici.

Not: Eğer motoru resimde gösterdiğin yere bırakıyorsan, bana biraz sakat geldi. Zincie, disk kilidi edinsen gece daha güvende olur gibi geldi.


Teşekkürler!
Yok yok motor otoparkta duruyor, o fotoğraf motoru eve getirdikten hemen sonra çekilmişti. Kilidi de var zaten.

clint hayırlı olsun dostum yazılarına cok rastlıyordum burada. Apache, ybr, cbf150 arasında tereddutteydın. Ama sen en ıyı olnı yapıp secımını hondadan yana kullanmıssın. Yolun acık olsun.
Ya BIRDE alakası yok ama dostum ımzandakı kızılderılı atasozunde gecen ''mokasen'' ne demek ? merak ettım

Honda oluşu ve yeni model oluşu diğerlerini elememi sağladı.
Makosen:Kuzey Amerika Kızılderililerinin giydiği deriden yapılmış, tek parça ayakkabı. Ama ben hatalı yazmışım mokasen değil tabii makosen, düzelttim.:)

Ayrıca tüm tebrik eden arkadaşlara da teşekkürler, çok sağolun.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
hayırlı olsun bakalım biz daha almadık:(motor hakkındaki düşüncelerin nelerdir? Gerçektende dedikleri gibi az yakıyormu?:cyclopsan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst