Ben de yeni bir dolum teknolojisi geliştirdim. Huniyi depo ağzına koyarken hava yapmasın diye kenarına pipet bantladım. Asıl teknoloji budur. Yok CrispCast-9 mış, yok nanobot muş, yok tuzdan yüksek performanslı pillermiş... Pipet. En yüksek teknoloji. Ha bir de geçende akü şarj cihazı falan yaptım da, şimdi onu anlatırsam nobel falan verirler, millete rezil olmayalım diye söylemiyorum.