25.000 TL'YE KADAR MOTOSİKLET TAVSİYESİ 2022

Katılım
18 Mar 2020
Mesajlar
30
Merhaba,

Gaziantep'te yaşıyorum. Burası RKS ve KUBA motorların memleketi olduğu için bizde bir cadde var bakkalı dahi yedek parça, aksesuar satar :)

Kendi adıma düşündüm de yerinizde olsam alacağım model Kuba Prince 50 olurdu. 150cc'ye kadar yükseltilebilir motor bloğu, malum 50 CC geçtiği için ruhsatta farklı farklı avantajları olacaktır.

Tabi yaşadığınız bölge, sizin motosikletten beklentiniz ve CG tarzı motosikletlere olan sevginiz bunların hepsi ayrı bir etken. Söylediğiniz motosikletler içinde benim tercihim Mondial'dan yana olurdu. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah.
 
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
199
2010 model ve üzeri crypton c8 (115) lik bakabilirsiniz ikinci el olarak bazen tek tük düşüyor o fiyatlara ilan
ben zamaninda 0 çinli Cup parasından biraz düşük fiyata 2011 c8 aldım millet dalga geçmişti..tabii sonra sağını solunu toparladım. Maşallah motor taş gibi..o sıfır çinliler şimdi hurdalıkta..bu arada c8ler 110cc...bir üst modelleri t115dir sonra S gelir..
her yaz toplamda 1100km uzunyol yaparım...
 
Katılım
2 Eki 2021
Mesajlar
16
Merhaba,

Gaziantep'te yaşıyorum. Burası RKS ve KUBA motorların memleketi olduğu için bizde bir cadde var bakkalı dahi yedek parça, aksesuar satar :)

Kendi adıma düşündüm de yerinizde olsam alacağım model Kuba Prince 50 olurdu. 150cc'ye kadar yükseltilebilir motor bloğu, malum 50 CC geçtiği için ruhsatta farklı farklı avantajları olacaktır.

Tabi yaşadığınız bölge, sizin motosikletten beklentiniz ve CG tarzı motosikletlere olan sevginiz bunların hepsi ayrı bir etken. Söylediğiniz motosikletler içinde benim tercihim Mondial'dan yana olurdu. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah.

Merhaba üstad

İstanbul'da yıllarca 50 cc olan modellerden sürdüm fakat şöyle bir sıkıntım var İstanbul'da 50 cc olmuyor çünkü motorunla hem zorunlu trafik sigortası olsun hem güç olarak olsun olmuyor , en hafif bir hatada bile dünyanın parasını cebinden çıkarmak zorunda kalabilirsiniz hatalı karşıdaki olsa bile ki bide onu güçlendirdiğini düşünün :)

Motosikletten aslında tek beklentim başımı ağrıtmasın, performans olarak ne uçsun nede yürüsün , koşsun yeter :) , birde tabiki azda olsa sağlamlık önemli çünkü yeri geliyor 50 60 kg yük koyup üstüne 80 kg birisi olarakta ben biniyorum bunların haricinde öyle aman aman birşey aramıyorum üstad :) Bu arada ilginiz ve alakanız için çok teşekkür ederim,Allah razı olsun,tekerinize taş değmesin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:23 ----------

kuba blueberry adamdır
İlk motorumdu evet çok güzel çok eğlenceli bir motor ve sevimli fakat tek sıkıntısı sağlamlık denen zerre birşey yok 5 bilemedin 10 km hızla en fazla direğe girdi anında çöp oldu ayar daha tutmadı.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Parçası bol motorun otomatikman ikinci elide olur ..
parçası bol motor isterse aldığın motor 200 bin km de olsun isterse elinde motor kitlesin arıza yapsın parçası varsa toplarsın yoluna bakarsın .

Parçası bol motorda En kötüsünü düşünüp gönül rahatlıyla alabilirsin ne olabilir aldın motor istiyor alet motoru yaptırman lazım sıfırdan piston segman varmı var krank varmı contası osu püsürü varmı var kafan kulağın rahat motoru toplar yoluna bakarsın..

Vurdularmı devirdin mi grenajı süsleme kozmetik parçası mı kırıldı parçası varmı var alır takarsın yoluna bakarsın .. kısaca yedek parça oldumu çok dert etme al gitsin ..

Ben şahsen hem yedek parça hem dayanıklılık hem malzeme kalitesi açısından o paraya alabiliyorsan Hintlilere bak derim yok olmuyorsa Çin’e yönel ..
 
Katılım
2 Eki 2021
Mesajlar
16
Parçası bol motorun otomatikman ikinci elide olur ..
parçası bol motor isterse aldığın motor 200 bin km de olsun isterse elinde motor kitlesin arıza yapsın parçası varsa toplarsın yoluna bakarsın .

Parçası bol motorda En kötüsünü düşünüp gönül rahatlıyla alabilirsin ne olabilir aldın motor istiyor alet motoru yaptırman lazım sıfırdan piston segman varmı var krank varmı contası osu püsürü varmı var kafan kulağın rahat motoru toplar yoluna bakarsın..

Vurdularmı devirdin mi grenajı süsleme kozmetik parçası mı kırıldı parçası varmı var alır takarsın yoluna bakarsın .. kısaca yedek parça oldumu çok dert etme al gitsin ..

Ben şahsen hem yedek parça hem dayanıklılık hem malzeme kalitesi açısından o paraya alabiliyorsan Hintlilere bak derim yok olmuyorsa Çin’e yönel ..
Çok doğru söylediniz valla üstad haklısınız ilginiz ve alakanız için çok teşekkür ederim.
 
Katılım
22 Nis 2017
Mesajlar
20
Z oneyi aklından tamamen çıkar hiçbir parçası bulunmuyor. Kuzenim 8 aydır egzantrik zinciri arıyor. Geçenlerde Gaziantepte bir yerde buldu 800 lira zincir orijinal diye yolladılar, zincir kısa geldi motorla alakası yok.
 
Katılım
2 Eki 2021
Mesajlar
16
Z oneyi aklından tamamen çıkar hiçbir parçası bulunmuyor. Kuzenim 8 aydır egzantrik zinciri arıyor. Geçenlerde Gaziantepte bir yerde buldu 800 lira zincir orijinal diye yolladılar, zincir kısa geldi motorla alakası yok.

Öyle mi bende açıkçası zoneye sıcak bakıyordum dediğiniz gibiyse hiç gerek yok o halde bu arada ilginiz için teşekkür ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst