zamanında rks titanic 200 vardı parça konusunda sıkıntı yaşamamıştım zaten pekte arıza çart çurtla uğraşmamıştım (şans işide olabilir beni üzmeyip senin alacagın kelekte çıkabilir )
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:11 ----------
O paraya varsa Hintlinin eskisine bakardım yukaeda yazılmış herolar olabilir varsa tvs eski bajaj olabilir Hintlilerde nispeten bir kalite standartı nispeten biraz daha iyi malzeme kalitesi var zamanında tutan modellerinin yedek parçasıda var misal tvs Apache’lerin hero karizmanın falan bajaj ın ..
valla bajaj al en kötü dediler benim kardeşime aldık valla ben birdaha kimseye bajaj ns önermem
sorunları hiç olmazsa biliniyo falan diyen kekolar devir dalgalanması var hala kaç kere ustaya götürdük bunlarda kronik diyo eeee öyle kalıyo soğukta çalışınca devir dalgalandıgı için gazı açık tutmazsan 2dk stop ediyo motora o kadar şeyini yeniledikki bi üst model fiyatına geldi sağolsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:13 ----------
bu arada japon dışında alıcagınız her motor tamamen şans işi üretim kalitesi diye bir şey yok, hiç kimsede olmayan bir sorun sadece senin motorunda olabiliyor üretim standartları olmadıgı için şansınıza ne gelirse onu kullanıp hayatınız boyunca onun anısıyla yaşıyosunuz, ben mesela rks titanic benim için sorunsuz bir motordu 2 yıl yağını yağ filtresini değiştirdim sadece 1 kerede hava filtresi süngerini değiştirdim o kadar
he ama bir başaksından dinleyin işte oyu bozuldu buyu bozuldu ustasını bulamadık parçasını bulamadık sorunda sorun diye anlatır o adamda yalan söylemiyodur bende sorun markanın üretim standardının olmamasıdır