25.000 TL'YE KADAR MOTOSİKLET TAVSİYESİ 2022

Katılım
2 Eki 2021
Mesajlar
16
Merhabalar aşağıda belirtmiş olduğum motosikletlerden veya başka tavsiyeniz olan bi motosiklet tavsiyesi yaparsanız çok sevinirim, yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.


- Lifan Emisol 2018 model 16.000 km
- Mondial Z-one 2015 5.000 km
- Kanuni Windys 150 LX 2013 model 9.000 km

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:59 ----------

Yardımcı olacak kimse yok mu ?
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Ben böyle bir seçim yapıyor olsam şöyle yapardım, yedek parça bulunabilirliği hangisi iyi onu araştırır ona göre seçim yapardım.
 
Katılım
2 Eki 2021
Mesajlar
16
Ben böyle bir seçim yapıyor olsam şöyle yapardım, yedek parça bulunabilirliği hangisi iyi onu araştırır ona göre seçim yapardım.

Yani şöyle mâlum artık genelde parçalar internet üzerinden alınıp adam akıllı bir ustayla halledilebilir olduğu bir dönemde olduğumuz için hemen hemen hepsinin yedek parçalarına baktım tabiki tüm parçaları mevcut mudur pek bilemiyorum o kadar motor konusunda tecrübem olmadığından sizlere danışmak istedim.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Lifan Emisol ve Mondial Z-One'nin (150'lik olan, 180'lik değil) geçmişte Çinliler arasında nispeten az sıkıntılı olduğu ve de kullanıcılarının memnun olduğu aklımada kalmış, okumuşum bir yerlerde. Bütçeyi biraz daha arttırma şansınız varsa alternatif olarak Rks Titanic 150-S, Hero Hunk 150, Karizma, Thriller gibi motorlara da bakabilirsiniz.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
O paraya varsa Hintlinin eskisine bakardım yukaeda yazılmış herolar olabilir varsa tvs eski bajaj olabilir Hintlilerde nispeten bir kalite standartı nispeten biraz daha iyi malzeme kalitesi var zamanında tutan modellerinin yedek parçasıda var misal tvs Apache’lerin hero karizmanın falan bajaj ın ..
 
Katılım
3 Eki 2020
Mesajlar
514
zamanında rks titanic 200 vardı parça konusunda sıkıntı yaşamamıştım zaten pekte arıza çart çurtla uğraşmamıştım (şans işide olabilir beni üzmeyip senin alacagın kelekte çıkabilir )

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:11 ----------

O paraya varsa Hintlinin eskisine bakardım yukaeda yazılmış herolar olabilir varsa tvs eski bajaj olabilir Hintlilerde nispeten bir kalite standartı nispeten biraz daha iyi malzeme kalitesi var zamanında tutan modellerinin yedek parçasıda var misal tvs Apache’lerin hero karizmanın falan bajaj ın ..

valla bajaj al en kötü dediler benim kardeşime aldık valla ben birdaha kimseye bajaj ns önermem
sorunları hiç olmazsa biliniyo falan diyen kekolar devir dalgalanması var hala kaç kere ustaya götürdük bunlarda kronik diyo eeee öyle kalıyo soğukta çalışınca devir dalgalandıgı için gazı açık tutmazsan 2dk stop ediyo motora o kadar şeyini yeniledikki bi üst model fiyatına geldi sağolsun

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:13 ----------

bu arada japon dışında alıcagınız her motor tamamen şans işi üretim kalitesi diye bir şey yok, hiç kimsede olmayan bir sorun sadece senin motorunda olabiliyor üretim standartları olmadıgı için şansınıza ne gelirse onu kullanıp hayatınız boyunca onun anısıyla yaşıyosunuz, ben mesela rks titanic benim için sorunsuz bir motordu 2 yıl yağını yağ filtresini değiştirdim sadece 1 kerede hava filtresi süngerini değiştirdim o kadar
he ama bir başaksından dinleyin işte oyu bozuldu buyu bozuldu ustasını bulamadık parçasını bulamadık sorunda sorun diye anlatır o adamda yalan söylemiyodur bende sorun markanın üretim standardının olmamasıdır
 
Katılım
13 Haz 2021
Mesajlar
59
ben yaklaşık 4k kilometredir mondial vulture 125i kullanıyorum. sıcak havalarda 2.5 ile 3 litre arasında yakıyor. parçası falan var ve nispeten ucuz. ikinci el fiyatları 25 binden başlayıp 35 bine kadar gidiyor. hiç değilse sıfır km yakın olsun dersen değerlendirebilirsin. frenleri ve malzeme kalitesi ortalama. yakıtı ekonomik. lakin performans konusunda artçılı kullanacaksan pişman olursun. 0-60 km hızlara kadar çok rahat ulaşıyor. tam şehir içi aracı.
 
Katılım
3 Eki 2020
Mesajlar
514
[/COLOR]Yardımcı olacak kimse yok mu ?

reis kimse yardımcı olamıyo çünkü bütçe çok kısık o fiyatlara her marma modelin giriş fiyatı haline geldi o motorlar arasındada sıkıntısız olanını bulmak zor iş kimsede vebal altında kalmak istemediğinden birşey öneremiyo

he tavsiyem kredi çekip japonların giriş seviyesine bakarsan hem üzülmezsin hemde güzel bir yatırımlık olur ama paranı harcayıp elbet birşey al paran tl olarak kalmasın önümüz karanlık bir tünel sonu kapalıda olabilir hiç belli olmaz
 
Katılım
2 Eki 2021
Mesajlar
16
Lifan Emisol ve Mondial Z-One'nin (150'lik olan, 180'lik değil) geçmişte Çinliler arasında nispeten az sıkıntılı olduğu ve de kullanıcılarının memnun olduğu aklımada kalmış, okumuşum bir yerlerde. Bütçeyi biraz daha arttırma şansınız varsa alternatif olarak Rks Titanic 150-S, Hero Hunk 150, Karizma, Thriller gibi motorlara da bakabilirsiniz.

Çok teşekkür ederim öncelikle ilginiz için evet bende açıkçası biraz ikisinin arasındayım, işte bütçemde aşırı kısıtlı olduğu için çok bir arttırmada yapamıyorum keşke dediğiniz motosikletlere bütçem el verse.

O paraya varsa Hintlinin eskisine bakardım yukaeda yazılmış herolar olabilir varsa tvs eski bajaj olabilir Hintlilerde nispeten bir kalite standartı nispeten biraz daha iyi malzeme kalitesi var zamanında tutan modellerinin yedek parçasıda var misal tvs Apache’lerin hero karizmanın falan bajaj ın ..

Dediğiniz motosikletlere hep bakıyorum fakat kmler çok yüksek oluyor hâliyle çok motosiklet mekanizmasından anlayan biri olmadığım içinde basım ağrır diye çekiniyorum açıkçası.

zamanında rks titanic 200 vardı parça konusunda sıkıntı yaşamamıştım zaten pekte arıza çart çurtla uğraşmamıştım (şans işide olabilir beni üzmeyip senin alacagın kelekte çıkabilir )



valla bajaj al en kötü dediler benim kardeşime aldık valla ben birdaha kimseye bajaj ns önermem
sorunları hiç olmazsa biliniyo falan diyen kekolar devir dalgalanması var hala kaç kere ustaya götürdük bunlarda kronik diyo eeee öyle kalıyo soğukta çalışınca devir dalgalandıgı için gazı açık tutmazsan 2dk stop ediyo motora o kadar şeyini yeniledikki bi üst model fiyatına geldi sağolsun

bu arada japon dışında alıcagınız her motor tamamen şans işi üretim kalitesi diye bir şey yok, hiç kimsede olmayan bir sorun sadece senin motorunda olabiliyor üretim standartları olmadıgı için şansınıza ne gelirse onu kullanıp hayatınız boyunca onun anısıyla yaşıyosunuz, ben mesela rks titanic benim için sorunsuz bir motordu 2 yıl yağını yağ filtresini değiştirdim sadece 1 kerede hava filtresi süngerini değiştirdim o kadar
he ama bir başaksından dinleyin işte oyu bozuldu buyu bozuldu ustasını bulamadık parçasını bulamadık sorunda sorun diye anlatır o adamda yalan söylemiyodur bende sorun markanın üretim standardının olmamasıdır

Kesinlikle söylediğiniz her bir kelimeye katılıyorum o yüzden de en azından sizlerden de tavsiyeler almak istiyorum ki pişmanda olsam en azından ya şu motor gerçektende aslında iyiymiş araştırmalar sonucunda fakat bana kelek olanı geldi diyebileyim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:30 ----------

ben yaklaşık 4k kilometredir mondial vulture 125i kullanıyorum. sıcak havalarda 2.5 ile 3 litre arasında yakıyor. parçası falan var ve nispeten ucuz. ikinci el fiyatları 25 binden başlayıp 35 bine kadar gidiyor. hiç değilse sıfır km yakın olsun dersen değerlendirebilirsin. frenleri ve malzeme kalitesi ortalama. yakıtı ekonomik. lakin performans konusunda artçılı kullanacaksan pişman olursun. 0-60 km hızlara kadar çok rahat ulaşıyor. tam şehir içi aracı.

Evet bir ara bakmıştım zaten bir vulture 125i birde drift L CBS modeline bakmıştım da maalesef ülkemizde farklı bir satış stratejisi olduğu için yanına yanaşılmıyor misal olarak söylüyorum vulture 125i sıfırı 35 bin TL diyelim 2.elini 30 32 hatta 35 binin üstüne koyan bile var hatta diyorum ki ya birşey mi yaptırmış acaba motora fakat bakıyorum yanında arka çantayı bile vermiyor aldığı neyse o şekilde veriyor :) o yüzden bütçemi aştığı için çok onlara bakamıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:36 ----------

reis kimse yardımcı olamıyo çünkü bütçe çok kısık o fiyatlara her marma modelin giriş fiyatı haline geldi o motorlar arasındada sıkıntısız olanını bulmak zor iş kimsede vebal altında kalmak istemediğinden birşey öneremiyo

he tavsiyem kredi çekip japonların giriş seviyesine bakarsan hem üzülmezsin hemde güzel bir yatırımlık olur ama paranı harcayıp elbet birşey al paran tl olarak kalmasın önümüz karanlık bir tünel sonu kapalıda olabilir hiç belli olmaz

Çok haklısın üstadım bende farkındayım bütçem çok kısıtlı olduğunu da işte işim gücüm gereği benim ekmek teknem diyebilirim sağa sola gidiyorum işlerimi hallediyorum yeri geliyor ufak tefek mal taşıyorum falan o yüzden. Kredi muhabbetine zaten sırf girmek istemediğim için bu bütçeyle birşeyler almak istiyorum üstad ilk aldığım motorumu krediyle almıştım hayrını göremedim aynı gün içinde 2 kere ayrı bir olay yaşadım motor çöp oldu o yüzden kredi olayına tövbeler tövbesi :)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
25 bin tl ye motorda çok fazla seçici olma gibi bir lüks yok motorda dalgalanma da olabilir km yüksekte olabilir o fiyat diliminde parçası bol olan ve sağlam dayanıklı olan motora bakmak lazım ..
ve olabildiğince modelli tabii ..
 
Katılım
2 Eki 2021
Mesajlar
16
25 bin tl ye motorda çok fazla seçici olma gibi bir lüks yok motorda dalgalanma da olabilir km yüksekte olabilir o fiyat diliminde parçası bol olan ve sağlam dayanıklı olan motora bakmak lazım ..
ve olabildiğince modelli tabii ..

Yani diyorsunuz ki parçası rahatlıkla bulunabilir , motoru temiz birde modeli olabildiğince yüksek olsun bunlara bak gerisine takılma diyorsunuz dimi hocam ?
 
Katılım
10 Ağu 2018
Mesajlar
159
Merhabalar aşağıda belirtmiş olduğum motosikletlerden veya başka tavsiyeniz olan bi motosiklet tavsiyesi yaparsanız çok sevinirim, yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.


- Lifan Emisol 2018 model 16.000 km
- Mondial Z-one 2015 5.000 km
- Kanuni Windys 150 LX 2013 model 9.000 km

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:59 ----------

Yardımcı olacak kimse yok mu ?

Sarı sitede 27.500 TL ye Bajaj V15 var 35.000 Km de hiç kullanmadım ama forumda dayanıklı motor olduğunu bir çok kişi söylemişti. Yedek parçası varsa düşünülebilir.
Seçenekler arasında Bajaj Boxer, RKS Titanic 150 R-,S mevcut.
 
Katılım
2 Eki 2021
Mesajlar
16
Sarı sitede 27.500 TL ye Bajaj V15 var 35.000 Km de hiç kullanmadım ama forumda dayanıklı motor olduğunu bir çok kişi söylemişti. Yedek parçası varsa düşünülebilir.
Seçenekler arasında Bajaj Boxer, RKS Titanic 150 R-,S mevcut.

Kaç gündür dediğiniz ilan gözüme çarpıyor üstad :) ama işte kmden dolayı biraz çekiniyorum çünkü bende biraz yoğun kullanıyorum sıkıntıya sokar mı acaba beni diye düşünüyorum yoksa dediğiniz gibi çok duydum çok met ediyorlar :)
RKS olarak evet dediğiniz modeller çok hoşuma gidiyor fakat temizleride o fiyatlara yok mâlum piyasa ortada. Bajaj boxera gelince evet o model içinde birçok kişi övüyor bu arada çok teşekkür ederim ilginiz ve alakanız için.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:40 ----------

hiç kullanmadım ama bu gün çin malı motosiklet alacak olsam alırdım

https://www.mondialmotor.com.tr/model/touring-motosiklet/125-superboy-i

şuan cub kullanıyorum cub alacaksan da salcano tavsiye ederim bunun temizini bulursan bunu da alabilirsin

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-salcano-orjinal-cup-1063350547/detay

Mondial superboy 125i bende düşünüyorum aslında fakat çok satan kişi var o yüzden de kıllanmıyorum değil :) salcanoya gelince onuda incelicem teşekkür ederim ilginiz ve alakanız için.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
2010 model ve üzeri crypton c8 (115) lik bakabilirsiniz ikinci el olarak bazen tek tük düşüyor o fiyatlara ilan
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Z One 150 ve Emisol'de CBF 150'nin kopya bloğu var bilginize. Titreşim ve motor mekaniği olarak memnun eder temizi.
Ayrıyetten Salcano Wolf de YBR 125 fabrikasından çıkan ve YBR motoru barındıran sağlam bir modeldir, tercih edilebilir.
 
Katılım
2 Eki 2021
Mesajlar
16
Salcano Wolf bakabilirsiniz.

Tavsiyeniz için teşekkür ederim,bakcam dediğiniz modele...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:09 ----------

2010 model ve üzeri crypton c8 (115) lik bakabilirsiniz ikinci el olarak bazen tek tük düşüyor o fiyatlara ilan

Evet baktım da şuan olanlarda yok arada bir bakcam alana kadar yinede ilginiz ve alakanız için çok teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:10 ----------

Z One 150 ve Emisol'de CBF 150'nin kopya bloğu var bilginize. Titreşim ve motor mekaniği olarak memnun eder temizi.
Ayrıyetten Salcano Wolf de YBR 125 fabrikasından çıkan ve YBR motoru barındıran sağlam bir modeldir, tercih edilebilir.

Evet o yüzden z one ile emisollere bakıyorum biraz açıkçası birde salcano wolfe baktımda şuan için temiz yok,alana kadar düşerse ama takibinde olcam çok teşekkür ederim ilginiz ve alakanız için.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst