Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Kas 2021
Mesajlar
3
Dostlar merhaba ön siparişle ns 200 aldım ve 21 günlük beklemenin ardından bana sigorta yaptırmam gerektiğim ve motor saşi numaralarının olduğu artes bilgi formuna yönlendiren linkide olan bir mesaj geldi gidip sigortamı yaptım ancak linke tıkladığımda kimlik ekleme kısmında kimliğin resminide ön arka pdf ininde eklersem ekleyim sayfa bir hata veriyor ve en altta göndere basınca kimlik eklemek zorunlu uyarısı veriyor başına gelen var mı sizce ne yapmalıyım?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Dostlar merhaba ön siparişle ns 200 aldım ve 21 günlük beklemenin ardından bana sigorta yaptırmam gerektiğim ve motor saşi numaralarının olduğu artes bilgi formuna yönlendiren linkide olan bir mesaj geldi gidip sigortamı yaptım ancak linke tıkladığımda kimlik ekleme kısmında kimliğin resminide ön arka pdf ininde eklersem ekleyim sayfa bir hata veriyor ve en altta göndere basınca kimlik eklemek zorunlu uyarısı veriyor başına gelen var mı sizce ne yapmalıyım?

Resmin boyutunu düşürüp o şekil PDF ye çevirin veya size yakın bir bayiye gidip yardımcı olmalarını isteyin.
 
Katılım
22 Şub 2016
Mesajlar
3
Arkadaşlar Merhaba 0 ns 200 aldım 1 hafta olmadı teslım aldım toplamda sımdıye kadar servısten gelmek ıcın ve bır tur atmak için kullandım ve 7 km yaptı motor depoya cektım 2 gundur kullanmadıgımdan dolayı çalıştırmak istedim oldugu yerde fakat videodaki şekilde ses yapıyor ve marş motoru basmıyor aküyü ölçtüm dolu gösteriyor marş motoruna giden kabloyu kontrol ettım ondada bır promlem yok gibi fikri olan yada daha önce bu tip bir problemle karşılasan oldumu?

https://www.youtube.com/shorts/q1yNlYf7woA
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,624
Motosikleti
Ns200 15"
Arkadaşlar Merhaba 0 ns 200 aldım 1 hafta olmadı teslım aldım toplamda sımdıye kadar servısten gelmek ıcın ve bır tur atmak için kullandım ve 7 km yaptı motor depoya cektım 2 gundur kullanmadıgımdan dolayı çalıştırmak istedim oldugu yerde fakat videodaki şekilde ses yapıyor ve marş motoru basmıyor aküyü ölçtüm dolu gösteriyor marş motoruna giden kabloyu kontrol ettım ondada bır promlem yok gibi fikri olan yada daha önce bu tip bir problemle karşılasan oldumu?

https://www.youtube.com/shorts/q1yNlYf7woA

Yan ayaklık açıkmıydı videoyu çektiğinizde? Gelen ses yakıt pompasının sesi ondan dolayı sorun yok, marş otomatiğiniz sıkıntılı olabilir. Motosikletin kutup başlarını ve marş otomatiğinin civatalarını kontrol edin gevşeklik varsa yine aynı durumu yapabilir.
 
Katılım
22 Şub 2016
Mesajlar
3
Yan ayaklık acık degildi fakat onuda kontrol ettim indirdik kaldırdım. birkaç defada orta sehpa açıktı onuda ındırdım denedım kaldırdım denedım fakat herhangi bir sonuç alamadım. Marş moturunun conrtasınıda sıktım fakat tekrar aynı seyı yapmaya devam ettı.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
sallanmayan telefon tutucu önerisi olan var mı?

ön siperlikteki demirlerden yapmsıtım ama artık tutmaz oldu yenısını almam lazım.
 
Katılım
3 Kas 2021
Mesajlar
3
Dostlar merhaba 0 km ns 200 aldım 100 kmde falanım motoru işyerinde dışarda bıraktım orta sehpada vardiya sonunda çalıştırdım tekte marş almadı gaz verdim gazı bırakınca istop etti sonra baya bi gaz verdim bu seferde vitese takınca istop etti baya 5 bin devirlere kadar gaz verdim boşta 2-3 dakika uğraştırdı baya canımı sıktı açıkçası malüm soğuk havadan bu kadar yapar mı? sizce rodaj bitincede böyle zor mu çalışıcak sizce bi sorun var mı kış aylarında hep 5 dakika bununla mı uğraşıcam
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Dostlar merhaba 0 km ns 200 aldım 100 kmde falanım motoru işyerinde dışarda bıraktım orta sehpada vardiya sonunda çalıştırdım tekte marş almadı gaz verdim gazı bırakınca istop etti sonra baya bi gaz verdim bu seferde vitese takınca istop etti baya 5 bin devirlere kadar gaz verdim boşta 2-3 dakika uğraştırdı baya canımı sıktı açıkçası malüm soğuk havadan bu kadar yapar mı? sizce rodaj bitincede böyle zor mu çalışıcak sizce bi sorun var mı kış aylarında hep 5 dakika bununla mı uğraşıcam

Servise gidin aküyü şarj etsinler deneyin düzelmez ise yeni akü istesin servis aküler çok iyi değildir kış ayı da geldi soğuklardan akünün gücü düşüyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:49 ----------

sallanmayan telefon tutucu önerisi olan var mı?

ön siperlikteki demirlerden yapmsıtım ama artık tutmaz oldu yenısını almam lazım.

Gidon kolunun iç kısma bakan her iki ucta plastik bir parça var onu çıkartıp o kısma telefon tutucuyu bağlamak için aparat satılıyor onlardan alabilirsiniz.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
Servise gidin aküyü şarj etsinler deneyin düzelmez ise yeni akü istesin servis aküler çok iyi değildir kış ayı da geldi soğuklardan akünün gücü düşüyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:49 ----------



Gidon kolunun iç kısma bakan her iki ucta plastik bir parça var onu çıkartıp o kısma telefon tutucuyu bağlamak için aparat satılıyor onlardan alabilirsiniz.


link var mı :) ne olarak geçiyor bulamadım
 
Katılım
3 Kas 2021
Mesajlar
3
Selamün aleyküm dostlar motor bloğunun üst kısmında ucu hiçbir yere bağlı olmayan plastik bir hortum var kopmuşa yada kesilmişe benzemiyor bu nedir normal mi ciddi bir durum mu sizce
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,646
Selam arkadaşlar akü tavsiyesi isteyecektim. Orjinal akü 4 sene gitti. Gidip bayiden orjinal marka akü mü almak mantıklı yoksa boch yada yuasa gibi markalar mı almak daha mantıklı. Bazıları yüksek amperli akü takın tavsiyesinde bulunuyor.
Yardımcı yada akıl verebilecek olan ?
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
Selam arkadaşlar akü tavsiyesi isteyecektim. Orjinal akü 4 sene gitti. Gidip bayiden orjinal marka akü mü almak mantıklı yoksa boch yada yuasa gibi markalar mı almak daha mantıklı. Bazıları yüksek amperli akü takın tavsiyesinde bulunuyor.
Yardımcı yada akıl verebilecek olan ?

benim 2016 model motorda orjinal akü duruyor hala, anlam veremedım ancak bitecek gibi de değil problem ya da sıkıntı yaratmıyor.

ben alırsam yine aynı aküyü alırım, sonucta malın ömrünü kalitesi belli.
 
Katılım
31 Ağu 2008
Mesajlar
7
2021 ve sonraki modellerin akülerini servisler takmadan önce şarj etmiyorlar. Takıp teslim ediyorlar. Özellikle fazla kilometre yapmayanların yan benim gibi tatlı su motorcularının aküsü çabuk bitiyor. Bence sebeplerden birisi bu.
 
Katılım
26 Eyl 2022
Mesajlar
3
2022 model NS 200 aldım dün sürüşüm esnasında motor arıza lambası yandı ama yanıp sönme yok sadece dümdüz yanıyor ciddi mi sorun var mıdır ? Motoru çalıştırmaya korkuyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst