- Konu Yazar
- #1
İyi akşamlar arkadaşlar,
artık motosiklet üstünde olmasam da parmağım kornaya basar gibi hareket ediyor.
Gördüğüm motorculara selam vermeyi, karşılık görmeyi seviyorum. Hoşuma gidiyor.
Bazen selamımı almayanlar oluyor tabi.. :/ :/
Yolda motorcu görünce selam veriyor musunuz? Yoksa normal şekilde yolunuza devam mı edersiniz?
artık motosiklet üstünde olmasam da parmağım kornaya basar gibi hareket ediyor.
Bazen selamımı almayanlar oluyor tabi.. :/ :/
Yolda motorcu görünce selam veriyor musunuz? Yoksa normal şekilde yolunuza devam mı edersiniz?
