Bir 'hayırlı olsun'unuzu rica edeceğim

Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Sallami
Ozanturk
Yec
Nikkfurie
Okanbagiscan
Oldcockrach
Harun27
Gogi
Cyan
Rideforlife
İskampavya
Siyanoz
Tanımsız
Tamgazdevam
Azcok
Watercolours

Cok cok teşekkürler ederim.

Rideforlife: evet stop etme mevzusunu yaşadım. Birkaç gün sonra geçti. On diski de ara ara kontrol ederim.

İyi ki varsınız hepinizi çok seviyorum
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
380
Hayırlı olsun, güle güle kullanın.

İlerleyen zamanlarda yorumlarını bekleriz, benim de almayı düşündüğüm bir motor bu. Tek çekincem servislerinin kalitesi ile alakalı. Bu konuda da paylaşım yaparsan ileride çok yararlı olur.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
F54 teşekkür ederim

Osak: servisi ben şahsen tanıyorum. Çok eski bir motor ustası. Eskiden kanuni idi şimdi hem kanuni hem bajaj beraber götürüyor. Motoru alınca gittim fırça attım oğlum dedim bu dükkanın hali ne? Azicik toparla şu yeri sen artık daha elit takilman lazim diye aklına bir şeyler soktum. Bakalim inşallah olumlu sonuçlar verir.

Eger bu konuda tereddüt sahibi iseniz almadan önce size en yakin servisi bir araştırın. Nasil bir servis bir bakın. İnternetten sorgulama yapın. Ben ustayı şahsen tanıdığım için sorgu yapmadım.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Hayırlı olsun sağlıklı güle güle kullanmak nasip olsun tekerine taş değmesin
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Hayırlı uğurlu olsun hocam, kazasız belasız kullanmak nasip olsun inşallah.

Merak ettim de titreşim durumu nasıl bu d250 de? Zamanında ilk çıkan seri D400 test etmiştim, elciklerde ve ayak peglerinde beni baya rahatsız eden ince bir titreşim vardı, hiç hoşuma gitmemişti. Bunda durum nasıl acaba?
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Hayırlı olsun sağlıklı güle güle kullanmak nasip olsun tekerine taş değmesin

Çok teşekkür ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:22 ----------

Hayırlı uğurlu olsun hocam, kazasız belasız kullanmak nasip olsun inşallah.

Merak ettim de titreşim durumu nasıl bu d250 de? Zamanında ilk çıkan seri D400 test etmiştim, elciklerde ve ayak peglerinde beni baya rahatsız eden ince bir titreşim vardı, hiç hoşuma gitmemişti. Bunda durum nasıl acaba?

Titreşim yok denecek kadar az. Bu konuda iyi iş çıkarmışlar.
 
Katılım
1 Ağu 2017
Mesajlar
361
Hayırlı olsun:) Ağır motor çok sıkıntı, 204 kilo olan model kullandım gerçekten duracağın noktaları iyi seçmen gerekiyordu :)
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Çok teşekkür ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:22 ----------



Titreşim yok denecek kadar az. Bu konuda iyi iş çıkarmışlar.

Cbf150 den geçen biri titreşim az diyorsa azdır. Demek ki titreşim işini çözmüşler, cevap için teşekkür ederim hocam.

Tekerine taş değmesin :cat:
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Hayırlı olsun dayıoğlu.

Kaza,bela,taş,toprak,bilimum haşarat uzak olsun.


Yengeyi nasıl ikna ettin?zira bu mevzu konuttan uzaklaştırma kararı aldırmaya kadar gider :pr:

Benzer bir durumda muhtemelen ben,''bir hayırlı olsun alırım'' konusunu erkek sığınma evinden açıyor olurdum :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2021
Mesajlar
1,182
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Nasate
SuleymanE
Thracian
Levent84
Dickname
Bassturbin

Sonsuz teşekkürler iyi dilekleriniz için.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:31 ----------

Hayırlı olsun:) Ağır motor çok sıkıntı, 204 kilo olan model kullandım gerçekten duracağın noktaları iyi seçmen gerekiyordu :)

Kesinlikle. Motoru koyarken buradan geri çıkabilir miyim? Diye hesap kitap yapman gerekiyor:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:32 ----------

Ayırlı olsun.

Not:Trakyalıyım

Hocam ben senin niki traşyan diye okuyordum. Trakyalı isen demek ki trakyan diye okunuyor olması lazım değil mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:34 ----------

Hayırlı olsun dayıoğlu.

Kaza,bela,taş,toprak,bilimum haşarat uzak olsun.


Yengeyi nasıl ikna ettin?zira bu mevzu konuttan uzaklaştırma kararı aldırmaya kadar gider :pr:

Benzer bir durumda muhtemelen ben,''bir hayırlı olsun alırım'' konusunu erkek sığınma evinden açıyor olurdum :queen:

Hanımı artık takmıyorum ya leventim. Kafam ne istiyorsa öyle hareket ediyorum. Şunun sırasında 20 yıl ya yaşarım ya da yaşamam, ne yapayım ev alalım diyor, kiraya verelim diyor; ulan dedim bu saatten sonra ben kiracı ile uğraşamam. Dertsiz başıma dert açamam. Azıcık aşım ağrısız basım, ne gerek var betonla ustayla uğraşmaya diye bir manifesto attım. O saatten sonra ses etmiyi, yan yan bakiyi.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Hanımı artık takmıyorum ya leventim. Kafam ne istiyorsa öyle hareket ediyorum. Şunun sırasında 20 yıl ya yaşarım ya da yaşamam, ne yapayım ev alalım diyor, kiraya verelim diyor; ulan dedim bu saatten sonra ben kiracı ile uğraşamam. Dertsiz başıma dert açamam. Azıcık aşım ağrısız basım, ne gerek var betonla ustayla uğraşmaya diye bir manifesto attım. O saatten sonra ses etmiyi, yan yan bakiyi.

Helal olsun abi,ağız tadıyla kullanımlar.
 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
156
Hayırlı olsun. Güzel günlerde kullanmanızı temenni ederim. Bende de 2021 modeli var, 8000 km yi geçti, şimdilik çok memnunum Küheylan'dan. 2000 km sonrası daha çok seveceksiniz o motoru :) Bazı kronik sanılan sorunlar aslında kitapçığında yazılan durumlar. Misal sabahları soğuk havalarda motorun bir kaç marşta çalışmaması gibi. Normalde gaz vererek çalıştırılmaz ya motor, bunda gaz vererek ve frenlere basılarak çalıştırın gibi bir öneri olabiliyor o kitapçıkta :) Aklınıza takılan ve yardımcı olunabilecek her türlü (bildiğim kadarı ile ) bilgiyi seve seve paylaşırım. Tekerinize taş değmesin.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Hayırlı olsun. Güzel günlerde kullanmanızı temenni ederim. Bende de 2021 modeli var, 8000 km yi geçti, şimdilik çok memnunum Küheylan'dan. 2000 km sonrası daha çok seveceksiniz o motoru :) Bazı kronik sanılan sorunlar aslında kitapçığında yazılan durumlar. Misal sabahları soğuk havalarda motorun bir kaç marşta çalışmaması gibi. Normalde gaz vererek çalıştırılmaz ya motor, bunda gaz vererek ve frenlere basılarak çalıştırın gibi bir öneri olabiliyor o kitapçıkta :) Aklınıza takılan ve yardımcı olunabilecek her türlü (bildiğim kadarı ile ) bilgiyi seve seve paylaşırım. Tekerinize taş değmesin.

Teşekkür ederim tavsiyeleriniz dikkate alacağım. Çok sağolun.
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Hocam ben senin niki traşyan diye okuyordum. Trakyalı isen demek ki trakyan diye okunuyor olması lazım değil mi?

Thracian,İngilizce "Trakyalı" demek.Online oyun oynarken her milletten insan olduğundan Trakyalı yerine Thracian takma adını kullanmaya başladım ondan sonra kaldı öyle.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Helal olsun abi,ağız tadıyla kullanımlar.

Teşekkür ederim leventim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:15 ----------

Türkiye insanı boy ortalaması 1.75 diye biliyorum. Ben 1.74 olduğum halde sele çok yüksek geldi. Ayaklarım yere zor değiyor. Neden böyle bir şey yaptılar acaba? Merak ettim doğrusu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst