Hayırlı olsun. Çok iyi bir motor diyemeyeceğim. Eksi özellikleri var. Eksi özellikleri olmayan bir motor da yok zaten. Mevcut şartlar altında Türkiye'de fiyat-fayda açısından kendi sınıfında rakipsiz bence. Kazasız, belasız ve keyifli sürüşler dilerim.