- Katılım
- 3 Kas 2016
- Mesajlar
- 5,548
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar cbf150'den çok sıkıldım, aşırı sıkıldım ama. Sağlam motor ama sıkıcı. Eski Doğu Alman kadın haltercileri gibi bir motor. İşyerine plastik kaplar içinde yemek getiren Çirkin ama sadık ve tutumlu bir kadın gibi. Çıkar telefonunu diyen dayılar gibi. Sıkıyor bir süre sonra.
Neyse uzun aramalarimdan sonra sport tourer tarzı bir motor almaya karar verdim. 250 cc üstünü yakıt fiyatından dolayı çizdim. Japon almak isterdim ama malûm fiyatlar arş-ı âlâ'ya çıktı.
Hint motorlarına hep önyargı ile bakıyordum. Ne bileyim kafamda hintler pistir, yaptığı işlerden hayır gelmez düşüncesi vardı hep. Bu yüzden bajaj markasına önyargılı yaklaşıyordum. Ama yanılmışım. Hintler Dominar 250 d ile gerçekten ortalama üstü bir iş çıkarmışlar. Tebrik ederim kendilerini.
Evet dominar 250 d aldım. Daha önce yüksek cc motor sürmediğim için yaptığım yorumlar cbf150 ile kıyaslama şeklinde olacak:
Motoru artıları olarak ivmelenmesi güzel, vites geçişleri mükemmel, kaydırmalı debriyaj harika bir olay. Frenler fevkalade yerinde. Tam olması gerektiği gibi. Torku gayet güçlü. Oturuş pozisyonu çok iyi. Yakıtı az yakıyor alet. 6 vitesli çok keyifli bir sürüşü var. Yakışıklı bir motör. Bakan bir daha bakıyor. Sesi de fevkalade güzel.Cok memnun kaldım.
Eksileri,
Motor oldukça ağır. 180 kilo. Geri geri giderken felaket zorluyor. Ama ağır olması seyahat esnasında acayip keyifli bir sürüş meydana getiriyor. Bu da bir artı aslında. Vites göstergesi yok. Bu bir dezavantaj yaratıyor.
Enflasyon yüksek diye apar topar satın aldım. Çünkü şimdi alamazsam ileride hiç alamayacağım. Bizim mayış bir artıyorsa bu meret 10 artıyor anasını satayım.
Neyse hepinize hayırlı ve sağlıklı güzel günler diliyorum sevgili forum arkadaşlarım.

Neyse uzun aramalarimdan sonra sport tourer tarzı bir motor almaya karar verdim. 250 cc üstünü yakıt fiyatından dolayı çizdim. Japon almak isterdim ama malûm fiyatlar arş-ı âlâ'ya çıktı.
Hint motorlarına hep önyargı ile bakıyordum. Ne bileyim kafamda hintler pistir, yaptığı işlerden hayır gelmez düşüncesi vardı hep. Bu yüzden bajaj markasına önyargılı yaklaşıyordum. Ama yanılmışım. Hintler Dominar 250 d ile gerçekten ortalama üstü bir iş çıkarmışlar. Tebrik ederim kendilerini.
Evet dominar 250 d aldım. Daha önce yüksek cc motor sürmediğim için yaptığım yorumlar cbf150 ile kıyaslama şeklinde olacak:
Motoru artıları olarak ivmelenmesi güzel, vites geçişleri mükemmel, kaydırmalı debriyaj harika bir olay. Frenler fevkalade yerinde. Tam olması gerektiği gibi. Torku gayet güçlü. Oturuş pozisyonu çok iyi. Yakıtı az yakıyor alet. 6 vitesli çok keyifli bir sürüşü var. Yakışıklı bir motör. Bakan bir daha bakıyor. Sesi de fevkalade güzel.Cok memnun kaldım.
Eksileri,
Motor oldukça ağır. 180 kilo. Geri geri giderken felaket zorluyor. Ama ağır olması seyahat esnasında acayip keyifli bir sürüş meydana getiriyor. Bu da bir artı aslında. Vites göstergesi yok. Bu bir dezavantaj yaratıyor.
Enflasyon yüksek diye apar topar satın aldım. Çünkü şimdi alamazsam ileride hiç alamayacağım. Bizim mayış bir artıyorsa bu meret 10 artıyor anasını satayım.
Neyse hepinize hayırlı ve sağlıklı güzel günler diliyorum sevgili forum arkadaşlarım.

Son düzenleme: