İşte asıl teşekkür etmem gereken adam, bu motosikleti almam da katkısı olanların başında geliyor. Henüz yüzyüze tanışamasak da iyi niyetin ve iyi dileklerin için çok sağol Metehancığım, eyvallah:rendeer: .
hayırlı olsun çok sevindim bende inşallah alıcam birtane kimse sormamiş ben sorayım anah tar teslimi ne kadara mal oldu?? topiklerde tartışa var 2900 yada 3150 diye sitede de 3250 diyor ne oldugunu cok merak ettim???
iyi bir seçim yapmışın arkadaşım. Allah yolunu açık etsin, hayırlı uğurlu olsun![]()
Abi hayırlı olsun motorunAma ondan önce sana destek olan kardeşine ve özellikle eşine şahsen teşekkür ederim. Ben kız arkadaşımı motosiklete bindirmek için akla karayı seçiyorumda o bakımdan
Allah sizi mutlu mesut bahtiyar etsin (üçüde aynı anlamda ama olsun içimden geldi)
![]()
neee yan ayaklık yokmmuuu...Allah belanı vere Honda emi...Nah satarsın sen cbf 150 yi...valla yeni farkettim...Kuryeler sırf bu nedenle almaz vallahi...abartısız yazıyorum ...sırf bu nedenle alınmayabilir...Kuryeler ne derse o olur piyasada...
Ben bu konuda şanslı azınlıktanım sanırım. Daha iki sene öncesine kadar, aman oğlum baskete gitme, sakatlanırsın diye bana 350km öteden direktif veren valide sultan, bugünlerde motor da motor deyince, sen zaten bisikleti de çok severdin, iyi parasını biriktir de al bakalım, gezer tozarsın demeye başladı. Zamane valideleri işte, anlayana aşkolsun :queen: :queen:Sağol bu gerçekten motosiklet almak ve kullanmakta önemli bir faktör, benim de annem alana kadar ses çıkarmıyordu, şimdi iş ciddileşince habire bana tavsiyelerde bulunuyo. Neyse ki o da yaşımı ve yapımı en iyi bilen olduğu için çılgınca kullanmayacağımı düşünerek rahatlıyor.
Güle güle kullan, kazasız belasız, Allah daha büyüğünü tez zamanda nasip eder inşallah :wiinkk:
Ben bu konuda şanslı azınlıktanım sanırım. Daha iki sene öncesine kadar, aman oğlum baskete gitme, sakatlanırsın diye bana 350km öteden direktif veren valide sultan, bugünlerde motor da motor deyince, sen zaten bisikleti de çok severdin, iyi parasını biriktir de al bakalım, gezer tozarsın demeye başladı. Zamane valideleri işte, anlayana aşkolsun :queen: :queen: