İlk motosikletimi aldım hiç hesapta yokken.

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
İşte asıl teşekkür etmem gereken adam, bu motosikleti almam da katkısı olanların başında geliyor. Henüz yüzyüze tanışamasak da iyi niyetin ve iyi dileklerin için çok sağol Metehancığım, eyvallah:rendeer: .



Onurlandım ama inan ki ben bişey yapmadım....Cıbır 125 almada abi ne yaparsan yap...Sadece bunu vurgulamaya çalıştım...BAk yakında Varader 125 de geliyor Türkiyeye...Piyasa kızışıyor valla...
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
129
Hayırlı uğurlu olsun. Sen hiç hesapta yokken diyorsun ama 2 yıldır motorsikletle ilgilendiğini söylüyorsun. Benim motorla tanışmam ve bir motor sahibi olmam arasında geçen süre 1 ay. Enişte sağolsun kredi açtı şimdi taksitle ona ödüyorum. Maddi ve manevi yönden desteklenmeden motor almak biraz zor. Motor almayı düşünen herkes umarım bir gün hedefine ulaşır ve kazasız belasız kullanır.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Hayırlı uğurlu olsun
Allah kaza bela vermesin

Şimdi ilk işin korumalar. Aman korumasız binme. Ayrıca hemen motorada bi koruma demiri taktır.

Bu arada şanslı adamsın ben hanımı motora alıştırmam zor oldu şimdide ee motor nerede diyip duruyor. :)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
Sağolun, Teşekkürler arkadaşlar.

Topatan haklısın, bana da kardeşim kredi açtı, hem de faizsiz:) .

Kemal uyarına teşekkürler, giyim kuşamı (abartıp motor almadan yağmur pantolonu bile aldım:mrgreen: ) ve korumlarımı ve hatta ehliyetimi zaten almıştım. Motor koruma demiri için de bugün bi yerle konuştum, bi tasarım düşünülecek ya da CBF250'lerdeki gibi bir şey en kısa zamanda taktıracağım. İlk işim bu.:cat: Hatta uyarsa bir de yan ayaklık taktırma niyetindeyim, motor yeni olduğu için orta sehpanın yayı çok sert, 130kg motor, fıtık olmadan bi çare gerek:cherry:
 
Katılım
15 Şub 2006
Mesajlar
77
hayırlı olsun çok sevindim bende inşallah alıcam birtane kimse sormamiş ben sorayım anah tar teslimi ne kadara mal oldu?? topiklerde tartışa var 2900 yada 3150 diye sitede de 3250 diyor ne oldugunu cok merak ettim???
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
neee yan ayaklık yokmmuuu...Allah belanı vere Honda emi...Nah satarsın sen cbf 150 yi...valla yeni farkettim...Kuryeler sırf bu nedenle almaz vallahi...abartısız yazıyorum ...sırf bu nedenle alınmayabilir...Kuryeler ne derse o olur piyasada...
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Abi hayırlı olsun motorun :) Ama ondan önce sana destek olan kardeşine ve özellikle eşine şahsen teşekkür ederim. Ben kız arkadaşımı motosiklete bindirmek için akla karayı seçiyorumda o bakımdan :) Allah sizi mutlu mesut bahtiyar etsin (üçüde aynı anlamda ama olsun içimden geldi) :)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
iyi bir seçim yapmışın arkadaşım. Allah yolunu açık etsin, hayırlı uğurlu olsun :)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
hayırlı olsun çok sevindim bende inşallah alıcam birtane kimse sormamiş ben sorayım anah tar teslimi ne kadara mal oldu?? topiklerde tartışa var 2900 yada 3150 diye sitede de 3250 diyor ne oldugunu cok merak ettim???


Sağol kardeş. Darısı başına o zaman. Valla ben 3.250 anahtar teslim aldım. Ama başka bayilerde 3.450 demişlerdi, 3.650 diyen bile oldu telefonda, aldığım yerde son kalan bir taneyi aldım ve yeni gelecekleri 3.450'den vereceklerini söylediler. Sırf bu yüzden siyah düşünürken ikinci alternatif olan kırmızıyı aldım, zaten renk konusunda da fazla ısrarcı değildim. O yüzden elini çabuk tut derim, kısa aralıklarla zam yapılarak fiyatının yukarı çekileceği söylentisi var. Honda sahibi arkadaşlar da Honda'nın eski fiyat politikalarından bunu düşünüyorlar.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
iyi bir seçim yapmışın arkadaşım. Allah yolunu açık etsin, hayırlı uğurlu olsun :)


Senin açtığın topic'de etkili oldu son kararımda sağol, artık izlenimlerimi oradan yazacağım.

Abi hayırlı olsun motorun :) Ama ondan önce sana destek olan kardeşine ve özellikle eşine şahsen teşekkür ederim. Ben kız arkadaşımı motosiklete bindirmek için akla karayı seçiyorumda o bakımdan :) Allah sizi mutlu mesut bahtiyar etsin (üçüde aynı anlamda ama olsun içimden geldi) :)

Sağol bu gerçekten motosiklet almak ve kullanmakta önemli bir faktör, benim de annem alana kadar ses çıkarmıyordu, şimdi iş ciddileşince habire bana tavsiyelerde bulunuyo. Neyse ki o da yaşımı ve yapımı en iyi bilen olduğu için çılgınca kullanmayacağımı düşünerek rahatlıyor.

neee yan ayaklık yokmmuuu...Allah belanı vere Honda emi...Nah satarsın sen cbf 150 yi...valla yeni farkettim...Kuryeler sırf bu nedenle almaz vallahi...abartısız yazıyorum ...sırf bu nedenle alınmayabilir...Kuryeler ne derse o olur piyasada...

Eee o zaman bizim motor kurye motoru olmaktan yırtar heheheh:queen:
Valla ben ilk fırsatta yan ayaklık taktırmak istiyorum umarım uydurabilirim bir tane. Pratik kullanım açısından önemli çünkü.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Güle güle kullan, kazasız belasız, Allah daha büyüğünü tez zamanda nasip eder inşallah :wiinkk:

Sağol bu gerçekten motosiklet almak ve kullanmakta önemli bir faktör, benim de annem alana kadar ses çıkarmıyordu, şimdi iş ciddileşince habire bana tavsiyelerde bulunuyo. Neyse ki o da yaşımı ve yapımı en iyi bilen olduğu için çılgınca kullanmayacağımı düşünerek rahatlıyor.
Ben bu konuda şanslı azınlıktanım sanırım. Daha iki sene öncesine kadar, aman oğlum baskete gitme, sakatlanırsın diye bana 350km öteden direktif veren valide sultan, bugünlerde motor da motor deyince, sen zaten bisikleti de çok severdin, iyi parasını biriktir de al bakalım, gezer tozarsın demeye başladı. Zamane valideleri işte, anlayana aşkolsun :queen: :queen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
Güle güle kullan, kazasız belasız, Allah daha büyüğünü tez zamanda nasip eder inşallah :wiinkk:


Ben bu konuda şanslı azınlıktanım sanırım. Daha iki sene öncesine kadar, aman oğlum baskete gitme, sakatlanırsın diye bana 350km öteden direktif veren valide sultan, bugünlerde motor da motor deyince, sen zaten bisikleti de çok severdin, iyi parasını biriktir de al bakalım, gezer tozarsın demeye başladı. Zamane valideleri işte, anlayana aşkolsun :queen: :queen:


Teşekkürler. Amiiin!
Valla benim valide de sen bisiklete de binerdin, motoru da kullanırsın falan diyodu almadan önce ama, motoru kapıda görünce biraz endişelendi tabii.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst