Honda Honda CBR 500R Kullanıcıları/Bılgı Paylasım Baslıgı

Katılım
16 Haz 2020
Mesajlar
1,215
Benimkine Motoface Eyüp Usta 15w koydu, ama hava boşluğunu (dolayısıyla yağ miktarını) değiştirdi. Canavar gibi oldu. Yani sadece yağ değişimi yetmiyor. (Standart 10w için her birine 480mL +/- 2.5ml yağ konacak, 130mm hava boşluğu kalacak. Ölçümler yaylar dışarıdayken yapılıyor tabi. ;))

Keşke ben de istanbulda olsam da motosikleti düzgün bir yere götürebilsem. Yol+ekstra işçilik maalesef pahalıya patlıyor. Cbr 500 r da 502ml +/- 2.5ml değer.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,002
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Evet, ben yanılıp F'ninkini yazmışım :) R'inki 503ml imiş bendeki notlarda.

Baktım da Ariete yağ + toz keçesi takımları toplam 750₺ civarı, bir de Honda orijinalleri sorun mutlaka. (Honda Esengül'de vardır telefonla sorabilirsiniz...)

Keçeleri değiştirmeden bakım yapmayı tavsiye etmem; bütün o çaba boşa gider.
 
Katılım
16 Haz 2020
Mesajlar
1,215
Evet, ben yanılıp F'ninkini yazmışım :) R'inki 503ml imiş bendeki notlarda.

Baktım da Ariete yağ + toz keçesi takımları toplam 750₺ civarı, bir de Honda orijinalleri sorun mutlaka. (Honda Esengül'de vardır telefonla sorabilirsiniz...)

Keçeleri değiştirmeden bakım yapmayı tavsiye etmem; bütün o çaba boşa gider.

Keçelerimin değişmesi gerek. Baya yağ kaçırıyorlar. Yapmışken düzgün bir şekilde yaptırmak istiyorum.

Ama öğrenciyim sonuçta bütçem ona göre. O yüzden yaptıracağım yere öpülmemek için kendim alıyorum.

Yağ keçesi olarak bu ölçüde başarılı olan athena aldım.

Toz keçesi ariete buldum internette şu an sadece. Bakıyorum hala.

Yağ olarak ne alacağım bilmiyorum. 10w ya da 15w karar veremedim. Sizce ne almalıyım
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,002
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Keçelerimin değişmesi gerek. Baya yağ kaçırıyorlar. Yapmışken düzgün bir şekilde yaptırmak istiyorum.

Ama öğrenciyim sonuçta bütçem ona göre. O yüzden yaptıracağım yere öpülmemek için kendim alıyorum.

Yağ keçesi olarak bu ölçüde başarılı olan athena aldım.

Toz keçesi ariete buldum internette şu an sadece. Bakıyorum hala.

Yağ olarak ne alacağım bilmiyorum. 10w ya da 15w karar veremedim. Sizce ne almalıyım

100kg üstü falan değilsen bence standartla devam. (10w 503ml 130mm) Ne yaptığını bilen bir uzman yoksa fabrika verileri ile devam etmek en mantıklısı.
 
Katılım
3 Eki 2020
Mesajlar
514
ilk kez topcase ile deneyimimde 150 üstünde tankslapper yapmaya başlıyo :pr: normalde hep yan kumaş çantalar ve arkaya sırt çantası + çadır koyarım ama bu sefer evde duran küçük boy benim kaskım bile içine girmiyecek kadar bir topcase taktım içindede ağır bir şey yoktu daha önce topcase ile deneyimleyen varmı acaba böyle birşeyi



ve evet normalde topcase takmadan sürüşlerimde rahat 170-180 arasında gidişte hiç bir rahatsızlık vermiyordu
 
Katılım
16 Haz 2020
Mesajlar
1,215
Ben topcase ile kullanıyorum hatta baya büyük kaç litre bilmiyorum ama iki fullface kask sığıyor. 110 üstüne çok nadir çıkıyorum bir şey hissetmedim. Ama bu gün memleketteb dönüyordum hem topcase doluydu hem de kıyafetlerimib olduğu el çantam artçı oturağının üstündeydi 70in üzerinde elleri salınca hafiften kafa sallama yapıyordu.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,002
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Benim F'te kappa 33l yan çantalar ve givi 39l topcase ile böyle bir durum yok. 170'e kadar bir şey hissetmedim, benim cüsse ve ağırlığımla düzde 170 üzeri görmüyor zaten...

Bu arada; sürekli 170-180 süratler bu motosiklet özelinde biraz fazla; ideal 150'ye kadar bence. (6 saatlik yolda 35dk farkeder, bu kadar az bir fark için motoru zorlamaya değer mi?)
 
Katılım
30 Kas 2014
Mesajlar
109
Motosikleti
CBR 500 R
817ycvy.jpg
Biraz Canlanalım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Eyl 2023
Mesajlar
81
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet hocam ORDU sahil

Beğendiğim bir yer. Daha çok Perşembe Yason Burnu civarı vakit geçirsem de, merkezde teleferiklerin dolaşması, teleferiklerin Boztepe'ye gitmesi ve oradan panaromik olarak denizi görmen. Şehrin içine entegre edilmiş yürüş ve bisiklet yolları derken, modernliğine bayağı şaşırmıştım Ordu'nun.

Motosiklet ile Boloman - Yason Burnu arası da, viraj çalışmak için gayet güzel bir lokasyondu.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Ülkemizde değeri yeni anlaşılan, geçmişte kıymeti hiç bilinemeyen bir motor. Ben çok kısa bir süre 84.000 km'deki eski nesil bir Cbr 500'ü deneme şansı bulmuştum. Motorda hiç titreşim yoktu, selesi ve oturuşu çok rahattı.
 
Katılım
30 Kas 2014
Mesajlar
109
Motosikleti
CBR 500 R
Bundan daha fazlasına gerek yok dedirtecek bi motordur kendisi.
Uzun yol mu? Yapar.
Şehir içine gelir mi? Gelir.
Konforlu mu? Evet.
Virajı iyi mi? Evet.
Yakıt mı? Koklar.
Neredeyse herşeyi en ekonomik şekilde yapan bir motor ancak ülkemizdeki top speed sevdalılarının pek sevemediği motordur.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Ahalide 200 km hız gibi psikolojik bir sınır var. Motor o 200 km hıza çıkabilsin de varsın olsun hep 90-100 gidelim diye düşünülüyor.
 
Katılım
30 Kas 2014
Mesajlar
109
Motosikleti
CBR 500 R
smzsckg.jpg

Beni rahatsız eden headerslara bi çözüm arıyordum uzun zamandan beri. Bugün yıkarken bulaşık süngerinin sert tarafıyla biraz ovalayarak bu hale getirebildim. Amacım tamamen aluminyum rengine ulaşmaktı fakat böylesi daha bi hoş gözüktü gözüme.
 
Katılım
30 Kas 2014
Mesajlar
109
Motosikleti
CBR 500 R
Bu başlığı öldürmeyelim sevgili 500r sevenler .


4e0s5px
4e0s5px.jpeg
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2019
Mesajlar
896
İkinci göz ağrım, 2019da kullanıp halen unutamadığım model. Keşke yenileri gelse hazır 500cc piyasası canlanmışken.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,002
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
İkinci göz ağrım, 2019da kullanıp halen unutamadığım model. Keşke yenileri gelse hazır 500cc piyasası canlanmışken.

Tüm 500 serisini çok geliştirdi Honda. Özellik ve kullanışlılık olarak on numara motorlar ancak Türkiye'de yeterince rekabetçi bir fiyat bandına oturtamıyorlar herhalde.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst