Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
bende ilk uzun sanmıstım montajlarken dogru seyi dogru yere takınca olayı çözüyorsun.

kafa grenajına değer, araya silikon sünger koyabilirsin. göstergeye gölgelik yapan kafanın üstündeki plastiği söküp onunda cevresine silikom sünger ya da normal sünger ile boydan boya şerit çekersen zıngırdama kalmaz.
 
Katılım
26 Ağu 2021
Mesajlar
53
Selamlar. Geçen gün motorum çalışmadı. Kontağı açıp kill switch'i açtığımda benzin pompasının sesi gelmiyor. Göstergede problem yok, marş basıyor ancak benzin pompası çalışmadığı için motor çalışmıyor. Nereleri kontrol etmem lazım?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Selamlar. Geçen gün motorum çalışmadı. Kontağı açıp kill switch'i açtığımda benzin pompasının sesi gelmiyor. Göstergede problem yok, marş basıyor ancak benzin pompası çalışmadığı için motor çalışmıyor. Nereleri kontrol etmem lazım?

Sigorta ve rolesini kontrol edin.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Sigorta ve rolesini kontrol edin.

Sigorta ve role sağlamsa sorun yakit pompasinda olabilir

@ulkerhan usta var konu basliginda yorumlarida mevcut.kendisi pulsarlarin tamir bakimindan iyi anliyor.

Fiat marka araclarin pompasini bizzat ns200 de kullanmisti,tam model hatirlamiyorum ama başliğa gelirse yardimci olacaktir.
 
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
158
Arkadaşlar merhaba. 2015 pulsar ns200 ile yaşadığım bir problemden dolayı yardımınıza ihtiyacım var. Motorumda gaz vermediğimde 10 saniye çalışıp stop ediyor sürekli bu şekilde gaz versem bile viteste giderken düşük devirlerde tekliyor yüksek devirlerde ise bir problem yok. Trafik lambalarında duruyorum durur durmaz stop ediyor. Çalıştırıyorum 10 saniye sonra tekrar stop ediyor ve bu şekilde döngüye giriyorum. Sorun sizce neyden olabilir. Teşekkürler.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Arkadaşlar merhaba. 2015 pulsar ns200 ile yaşadığım bir problemden dolayı yardımınıza ihtiyacım var. Motorumda gaz vermediğimde 10 saniye çalışıp stop ediyor sürekli bu şekilde gaz versem bile viteste giderken düşük devirlerde tekliyor yüksek devirlerde ise bir problem yok. Trafik lambalarında duruyorum durur durmaz stop ediyor. Çalıştırıyorum 10 saniye sonra tekrar stop ediyor ve bu şekilde döngüye giriyorum. Sorun sizce neyden olabilir. Teşekkürler.
Akü değerlerinizi kontrol edin. Mümkünse arkadaşınızdan falan başka bir akü alıp deneyin. Hava filtrenizi kontrol edin, kirli ise değişin. Olmadı bujileri kontrol edin, temizleyin, tırnak aralıklarını uygun ölçüsüne getirin. Önce bunları yapın, yine aynı sorun devam ederse alternatör, statör, rölanti sensörü, yakıt pompası kontrolü, boğaz kelebeği temizliği vs diye gider.
 
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
158
1 gün dinlendirdim motoru belki düzelir diye. Bugün hiç çalışmıyor. Sırasıyla dediklerinizi kontrol edeceğim. Ama aküm statör hava filtresi ve konjektörüm yeni. Bu yüzden acaba oksijen sensörü yapabilirmi böyle birşeyi.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
1 gün dinlendirdim motoru belki düzelir diye. Bugün hiç çalışmıyor. Sırasıyla dediklerinizi kontrol edeceğim. Ama aküm statör hava filtresi ve konjektörüm yeni. Bu yüzden acaba oksijen sensörü yapabilirmi böyle birşeyi.

"Yeni" olmaları "sağlam" oldukları manasına gelmiyor ne yazık ki. Siz yine kontrollerini yapın derim. Özellikle şu anda motorunuz hiç çalışmıyor ise aküye yoğunlaşın.
 
Katılım
26 Ağu 2021
Mesajlar
53
Sigorta ve rolesini kontrol edin.
Motoru çalıştıramadığım için ailemin evinde kaldı, Çarşamba sabah gideceğim yanına ve kontrol edeceğim. Sigorta ve rölenin yerini biliyor musunuz hocam? Ne kullanım kılavuzunda ne de servis manuelde sigorta kutusunun yerini de şemayı bulamadım.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Motoru çalıştıramadığım için ailemin evinde kaldı, Çarşamba sabah gideceğim yanına ve kontrol edeceğim. Sigorta ve rölenin yerini biliyor musunuz hocam? Ne kullanım kılavuzunda ne de servis manuelde sigorta kutusunun yerini de şemayı bulamadım.

Sigorta kutusu artçı koltuğunun orda veya oturduğun koltuğun altında, roleler de orda veya sağ grenajın orda da olabilir, modele göre rolelerin yerinde değişiklik oldu kontrol edersin.
 
Katılım
26 Ağu 2021
Mesajlar
53
Sigorta kutusu artçı koltuğunun orda veya oturduğun koltuğun altında, roleler de orda veya sağ grenajın orda da olabilir, modele göre rolelerin yerinde değişiklik oldu kontrol edersin.
Sigorta kutusu da röleler de artçı selesinin altındaydı. Sigortayı söküp kontrol ettim. Sağlamdı, yerine taktım ve röleyi kontrol etmek için kontağı açtım ve benzin pompası çalıştı. Hiçbir şeyi yokmuş motorun, 1 haftadır boşuna motorsuz kalmışım.
 
Katılım
5 Ağu 2022
Mesajlar
443
Motosikleti
KAWASAKI Z500SE- HONDA SH125İ
Herkese merhaba;
69.300 TL parayı peşin verip 15.09.2022 de sıfır siyah NS 200 u teslim almak mantıklımı acaba
İkinci eli sıfırından pahalı olduğu icin ve fırsatçılardan artık illallah ettiğim için alım satım işinden nefret ettim
Yada etmez bu motor bu parayı şunu al diyeceğiniz birsey varmi acaba ?
Çok motor süren biri değilim uzun yıllar bineceğim ara sıra uzun yol olarak İstanbul Şarköy arası belki giderim
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Herkese merhaba;
69.300 TL parayı peşin verip 15.09.2022 de sıfır siyah NS 200 u teslim almak mantıklımı acaba
İkinci eli sıfırından pahalı olduğu icin ve fırsatçılardan artık illallah ettiğim için alım satım işinden nefret ettim
Yada etmez bu motor bu parayı şunu al diyeceğiniz birsey varmi acaba ?
Çok motor süren biri değilim uzun yıllar bineceğim ara sıra uzun yol olarak İstanbul Şarköy arası belki giderim

Paraniz hazir ve nakit yonunden acil bir ihtiyac yoksa alin gecin sonucta 0km motor.

Yine de karar sizin para sizin.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Herkese merhaba;
69.300 TL parayı peşin verip 15.09.2022 de sıfır siyah NS 200 u teslim almak mantıklımı acaba
İkinci eli sıfırından pahalı olduğu icin ve fırsatçılardan artık illallah ettiğim için alım satım işinden nefret ettim
Yada etmez bu motor bu parayı şunu al diyeceğiniz birsey varmi acaba ?
Çok motor süren biri değilim uzun yıllar bineceğim ara sıra uzun yol olarak İstanbul Şarköy arası belki giderim

merhaba, eski bir pulsar kullanıcısı olarak, uzun yıllar sorunsuzca pulsarı kullanmanızın zor olduğunu söyleyebilirim.
sıkıştırmaya gelemeyen narin bir motor yapısı var. 125'lik gibi 100-110 kullanırım derseniz o zaman uzun ömürlü olabilir.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
merhaba, eski bir pulsar kullanıcısı olarak, uzun yıllar sorunsuzca pulsarı kullanmanızın zor olduğunu söyleyebilirim.
sıkıştırmaya gelemeyen narin bir motor yapısı var. 125'lik gibi 100-110 kullanırım derseniz o zaman uzun ömürlü olabilir.

+1

25.000 km pulsar deneyimim:
6. vites dişlisi,
statör,
konjektör,
akü,
furş takımı,
debriyaj yayı,
2 defa yakıt pompası,
oksijen sensörü,
gösterge modifiyesi? (ekran resetleme)
3 ayda bir supap ayarı,
egzantrik zinciri, gergisi, paletleri değişimi,
piyano değişimi

rutinde aşınan parçaları balata zincir vs yazmıyorum.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
+1

25.000 km pulsar deneyimim:
6. vites dişlisi,
statör,
konjektör,
akü,
furş takımı,
debriyaj yayı,
2 defa yakıt pompası,
oksijen sensörü,
gösterge modifiyesi? (ekran resetleme)
3 ayda bir supap ayarı,
egzantrik zinciri, gergisi, paletleri değişimi,
piyano değişimi

rutinde aşınan parçaları balata zincir vs yazmıyorum.

bunlara ek olarak ben de bir defa krank bilyası dağıttım, iki defa piston segman seti değişti ve iki defa da üst kapak rektefe edildi. bunların hepsi 29.000 km içinde belirli aralıklarla oldu.

ilk sahibi de 4000 km'ye gelmeden bir defa komple full dolu üst kapak garantiden değiştirmiş. servisten öğrenmiştim. tabi ki de bana satılırken bu söylenmedi. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ağu 2022
Mesajlar
443
Motosikleti
KAWASAKI Z500SE- HONDA SH125İ
Valla bende ne yalan söyleyeyim hiç ısınamadım pulsara bende sıfır NK150 aldım dün getirip garaja park ettim 5.000 deviri geçemiyorum rodajdan dolayı 6. Vites 5.000dd de 64km hız yapıyor İstanbul içi benimde çok bir beklentim yok açıkçası acemi ve ilk motorum olarak yanlardan bile gitmiyorum normal şeridimde takip ediyorum şimdilik
 
Katılım
26 Ağu 2021
Mesajlar
53
Geçen gün motor tekrar çalışmadı. Sigortaları kontrol ettim, röleleri kontrol ettim, her şey sağlam ama benzin pompası çalışmadı. Motoru yan ayaktan, orta ayağa alınca pompa çalıştı, anlayamadım problemi bir türlü. Ben de soğudum açıkçası, daha 4 bin km'de alet. Satıp, 5-6 yaşlarında bir Japon mu alsam diye düşünüyorum.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Geçen gün motor tekrar çalışmadı. Sigortaları kontrol ettim, röleleri kontrol ettim, her şey sağlam ama benzin pompası çalışmadı. Motoru yan ayaktan, orta ayağa alınca pompa çalıştı, anlayamadım problemi bir türlü. Ben de soğudum açıkçası, daha 4 bin km'de alet. Satıp, 5-6 yaşlarında bir Japon mu alsam diye düşünüyorum.

Yan ayak sensörünü kontrol edin belki temazsızlık veya bozulmuş olabilir, debriyaj müşürünü de kontrol edin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:30 ----------

+1

25.000 km pulsar deneyimim:
6. vites dişlisi,
statör,
konjektör,
akü,
furş takımı,
debriyaj yayı,
2 defa yakıt pompası,
oksijen sensörü,
gösterge modifiyesi? (ekran resetleme)
3 ayda bir supap ayarı,
egzantrik zinciri, gergisi, paletleri değişimi,
piyano değişimi

rutinde aşınan parçaları balata zincir vs yazmıyorum.

Geriye ne kaldı ki, ben 14 modelini 31k kullandım bunların hiçbirini yaşamadım sadece kendim 30k da ön arka teker rulmanlarını bozuk olmadığı halde değiştirdim, şuan d250 var 26k da 30k da ön arka teker rulmanları ön amortisör yağı fren hidrolik yağlarını değiştireceğim sonuçta ben bakarsam oda bana bakar 2 teker üzerinde gidiyoruz belki biraz daha ileri km de furş bilyelerini de değiştiririm.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Yan ayak sensörünü kontrol edin belki temazsızlık veya bozulmuş olabilir, debriyaj müşürünü de kontrol edin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:30 ----------



Geriye ne kaldı ki, ben 14 modelini 31k kullandım bunların hiçbirini yaşamadım sadece kendim 30k da ön arka teker rulmanlarını bozuk olmadığı halde değiştirdim, şuan d250 var 26k da 30k da ön arka teker rulmanları ön amortisör yağı fren hidrolik yağlarını değiştireceğim sonuçta ben bakarsam oda bana bakar 2 teker üzerinde gidiyoruz belki biraz daha ileri km de furş bilyelerini de değiştiririm.

6. vites dişlisi bonus çıktı.
egzantrik zinciri uzamıştı o da sarf malzeme diyelim. arabalarda bile belli kilometrelerde değişiyor.

statör, konjektör, vites yayı, gösterge sorunu, yakıt pompası ve oksijen sensörü pulsarlarda sıklıkla karşılaşılıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst