10. Balıkesir Motosiklet Festivali Başlıyor

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
Bu yıl 10.uncusu düzenlenen Uluslararası Balıkesir Motosiklet Festivali, her geçen yıl daha da fazla ilgi görmeye devam ediyor.

04-07 Ağustos 2022 tarihinde düzenlenecek bu yılki motofestte ise; hem Balıkesir'in plakasının 10 olması, hem de 10. yılını dolduran motosiklet festivali olmasından dolayı yoğun ilgi ve katılım oluşmaktadır.

4 AĞUSTOS 2022
İkizcetepeler Mesire Alanı Selimiye / BALIKESİR
Haritada Gör ❯


Ayrıntılı bilgiler www.balikesirmotofest.com adresinde

0FiRaz.jpg
 

Ekli dosyalar

  • Balikesir-Motofest-balikesir-motosiklet-festivali.jpg
    Balikesir-Motofest-balikesir-motosiklet-festivali.jpg
    100.1 KB · Görüntüleme: 18,101
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,547
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Gece yolcuları, Ragga Oktay, Mansur Ark derken nostaljik bir festival olacak. Kolaçan ne tarz bir şarkı söyleyecek onu bilemedim.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
3:04'de kadının teki "Süleyman y.r..mı ye" diye bağırdı ya tüm konsantrasyonum bozuldu. Bu ne ayıptır, bu ne terbiyesizliktir mirim?

Abla rakıyı kaldırıp çekim yapana söylemiyor mu o lafı? :D
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,547
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Admin efendice bir festivali bildirmiş, mahvettik festival duyurusunu.
 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
Adam gibi bir iki grup olsa gidicektim yol üstü. Saçma sapan adamlar bi gece yolcuları iyi.
 
Katılım
6 Mar 2021
Mesajlar
1,403
Ragga Oktay 1998'de "Çukulata kız" diye bir şarkı yaptığında ellerimi açtım semaya ve yalvardım, dedim "Allahım inşallah bu güzel coğrafyada Rap müzik yaygınlaşmaz"

Cocukken o klibini cok seviyordum.Sonralarda izledigimde bunlari o sutunlara nasil cikarmislar demiştim :)

Ragga Oktay in yaptığı rap değil ama regi ,hip hop diye geciyor bi bob marley degil ama 90larda tutuluyordu 😂😂

Su memlekette bir tek cankan i hazmedemedim ben :)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,547
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Cocukken o klibini cok seviyordum.Sonralarda izledigimde bunlari o sutunlara nasil cikarmislar demiştim :)

Ragga Oktay in yaptığı rap değil ama regi ,hip hop diye geciyor bi bob marley degil ama 90larda tutuluyordu

Su memlekette bir tek cankan i hazmedemedim ben :)

Cankan dediğine göre muhtemelen Mert Ekren - Alo Orda mısın şarkısını hatırlıyorsundur :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst