Bu durumda %100 haksız durumdasınız. Karşı tarafın masraflarını da siz cebinizden karşılayacaksınız, ehliyetiniz olmadığından hiç bir hak iddia edemezsiniz, sigortalar ödeme yapmaz, karşı taraf sizin hakkınızda şikayetçi olsa aracının değer kaybına kadar sizden alır. Ödeyemem derseniz icra çıkar, anne babanızdan alınır, eve icra gelir, anne babanın maaşına icra gelir, hiç biri yoksa borçlanmış olursunuz ve size ait mal varlığınız varsa veya reşit olduğunuzda yararlanacağınız bir miras varsa ona icra ile tedbir konur ve mal size geçtiğinde faizleri + avukat-dava masrafları ile birlikte mal ihaleyle satılıp para tahsil edilir. O da yoksa gün gelip siz çalışmaya başladığınızda ilk maaşınızı dahi icralı olarak alırsınız, faiz ve masrafları ile birlikte artık kaç maaşa denk gelirse söke söke alırlar, ama iş veren bunu hoş karşılamaz ve ilk maaş sonrası büyük ihtimal sizi işten çıkartır. Hatta yaralanmalı kaza olduğu için kendinizi dahi yaralamış olsanız Kamu Davası açılır(bildiğim kadarı ile). Karşı taraf sizi ayrıca mahkemeye vermese ve hatta aracının masraflarını kaskosu karşılasa dahi kasko şirketi tüm ödemeler tamamlandıktan ve faturalar kesildikten sonra sizi mahkemeye vererek ödediği parayı sizden rücu (tahsil) etmek için dava açar, icra durumu yine karşınıza çıkar... Konu bu kadar ve hatta daha da can sıkıcı.
Bu kafa ağrıtıcı durumu mevcut sağlık durumunuzda anlatmak istemezdim ama şimdiden bilmenizde yarar var.
Onun için ehliyetsiz kullanmayın diye bağır bağır yırtınıyoruz ama malesef dinlenmiyor. Tekrardan geçmiş olsun.