Sakarya’da Çaldığı Motosiklet İle Kaza Yapan Genç

Katılım
9 Nis 2022
Mesajlar
338
Fırıncının camına çarpmış, inşallah camda bir şey yoktur. Darısı bütün hırsızların başına.
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Gençlik hata yapmışmış...Onun ben gençliğini s....Polisler bu itleri tutuklayıp tutuklayıp salıyorlar.Ne can güvenliğimiz kaldı ne mal güvenliğimiz kaldı.Belki o kaldırımda bir anne ve bebeğine çarpacaktı.Bir de eleman Afgan yada Suriyeli.Bizim kendi hırsızımız yetmiyor bir de yurtdışında hırsız ithal ediyoruz.

Ben yıllarca çalışıp dişimden tırnağımdan gırtlağımdan biriktirip motosiklet alacağım bunun gibi p..in biri alıp çalacak ve hiç ceza yemeden salacaklar gene.Motosikleti bırakmamın sebeplerinden biri de bu insan sıfatındaki yaratıklar.

Çok güzel saplanmış cam boynuna tertemiz gebermiş.Artık öyle bir kafayı çizdirdiler bana şu p.çin boynundan oluk oluk kan akarak gözlerinde çaresizlikle gebermesini resmen zevk ile izledim.

Darısı bütün hırsızların başına.Motorun ve fırıncının hasarını da ailesine ödetsinler.
 
Katılım
4 Tem 2019
Mesajlar
847
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bkz. ironi nedir ? nasıl yapılır ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Mar 2022
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Biz nasil bu kadar acimasiz hale geldik be!


Ulen gencken hangimiz motor calmadi ? Hatanin bedeli bu mu ? Piyyyy size,yazik.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Kendi hırsızımız, uğursuzumuz yetmiyormuş gibi ne kadar çöp ulus varsa onların da en bir moka derman olmayacaklarını ülkemize sığınmacı olarak aldık. Motoru çalıp ölen hırsız yabancı uyrukluymuş. Daha bunlar iyi günlerimiz..
 
Katılım
15 Kas 2021
Mesajlar
1,182
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adının Salak Bilal olması da mı tesadüf?:sunny:

sakarya8217da-caldigi-motosiklet-ile-kaza-yapan-genc-hayatini-kaybetti-740x420.jpg

Sakarya’nın Akyazı ilçesinde çaldığı motosiklet ile kaza yapan genç ağır yaralı olarak kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti.

Sakarya’nın Akyazı ilçesinde meydana gelen olayda, edinilen bilgiye göre, yabancı uyruklu olduğu öğrenilen Salah Bilal T. Fatih Mahallesi Ada Caddesi üzerinde dağıtıcının 34 DLG 705 plakalı motosikletini çaldı. Motosiklet ile bölgeden uzaklaşmaya çalışan şahıs, dengesini kaybederek yol üzerinde bulunan fırının dış camına çarptı.

Kazanın haber verilmesi üzerine bölgeye sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Çarpmanın etkisi ile kanlar içerisinde kalan Salah Bilal T. yaralandı. Bölgeye sevk edilen sağlık ekiplerince müdahalesi gerçekleştirilen şahıs Akyazı Devlet Hastanesine ardından da Sakarya Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldı. Salah Bilal T., burada yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamayarak hayatını kaybetti.
 
Katılım
10 May 2018
Mesajlar
374
suri pek mühim değil anası bir tane daha yumurtlar(sıçar) ölenin yerine, umarım motorda çok fazla hasar yoktur.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
Bazi gerçekler, düşünceler, fikirler o kadar pistir ki, ağızdan çıktığında daha çok rahatsız eder. Allah rahmet eylesin.

Bok çukurunda dünyaya gelip, ruh hastaları tarafından yetiştirilmesine rağmen, düzgün bir hayat yolunu secebilen insan yalnızca filmlerde olur.

Hepinize katılıyorum, ama yine de ölen bir insanın ardından bunları duymak ben çok rahatsız etti.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
doğal seleksiyon diyoruz bunlara.

Rahmet falan dilemem.

Ben bir motor alıyorum, 5 yıl kredi ödüyorum. İtin birisi geliyor calıyor.

Yolda görsem ambulansı aramam bunları.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Mar 2022
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bazi gerçekler, düşünceler, fikirler o kadar pistir ki, ağızdan çıktığında daha çok rahatsız eder. Allah rahmet eylesin.

Bok çukurunda dünyaya gelip, ruh hastaları tarafından yetiştirilmesine rağmen, düzgün bir hayat yolunu secebilen insan yalnızca filmlerde olur.

Hepinize katılıyorum, ama yine de ölen bir insanın ardından bunları duymak ben çok rahatsız etti.

Dogru diyosun.O ortamda o sekilde yetisen kim olursa olsun istisnalar haric boyle kriminal olur.

Ama kisinin bu duruma gelmesi her ne kadar kendi sucu olmasa da, bu kisinin toplum icin tehlikeli ve dunya icin ise oksijen israfi oldugu gercegi de var.

Bilen bilir rottweiller denen kopek mukemmel bir hayvandir.Ama onu bir pskopat yetistirse artik o hayvani uyutmak disinds bir secenek kalmiyor.

Sonuc: yapacak birsey yok,dunya uzerinde 8 milyar insan var hic rahatsiz olma.zaten asiri fazlayiz.

O yuzden aylik geliri 1000 usd(kari koca) alti olan ve egitim seviyesi lise alti kisilerin cocuk yapmasi yasaklanmali.Ama tam tersi bir durum var.
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Bazi gerçekler, düşünceler, fikirler o kadar pistir ki, ağızdan çıktığında daha çok rahatsız eder. Allah rahmet eylesin.

Bok çukurunda dünyaya gelip, ruh hastaları tarafından yetiştirilmesine rağmen, düzgün bir hayat yolunu secebilen insan yalnızca filmlerde olur.

Hepinize katılıyorum, ama yine de ölen bir insanın ardından bunları duymak ben çok rahatsız etti.

Eskiden ben de sizin gibi hümanist,duyarlı duygusal bir insandım.Ama bu dünyada geçridiğim 38 yılın bana öğrettiği bir şey varsa o da kesinlikle kötü insanlara acıma göstermeyeceksin.Kötü insanlar genelde değişmez,birileri onları durdurana kadar yada bu şekilde kendilerini gebertene kadar da diğer insanlara zarar vermeye devam ederler.

Rahatsız olacak bir şey yok en sonunda insanlar kötülere ve kötülüğe karşı doğru tepkiler vermeye başladı.Bu geberen eleman ölmeseydi büyük ihtimalle hırsızlığa devam edecekti.Belki sizin motorunuzu çalacaktı,belki aileniz uykudayken evinize hırsızlık için girecekti ailenizden biri uyanıp telaş yapınca kalbine bıçağı saplayıp evden kaçacaktı.Belki yarın öbür gün kızınıza tecavüz edip taşla kafasını ezip bir kenarda bırakacaktı.O zaman da bu yaratığa acıma gösterecek miydiniz?Birisi çekip vursa bunu o zaman da rahmet dileyecek miyidiniz?Şimdi temiz bir şekilde gebermesiyle yukarıda saydığım bütün olasılıklar ortadan kalktı.Benim,sizin ve diğer normal insanlara zarar verme potansiyeline sahip milyonlarca kötü kalpli insandan birisi eksildi.Küçük te olsa sevindirici bir haber.

Kötü insanlara acıma göstermek,iyi insanlara dolaylı yoldan zulümdür.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
millet hırsıza rahmet okuyacak kadar merhametli olmuş !!
inş sizinde motosikletinizi çalınırda da yakalanmadan parçalayıp satarlar
hırsız mı tecavüzcü mü vatan haini mi ATATÜR düşmanımı yakalayıp suç kanıtlandıktan sonra canlı canlı yakacaksın veya timsah'ların veya sırtlan'ların önüne atacaksın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst