Kadın Motosiklet Sürücüsüne Tükürüklü Taciz.

Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,018
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Kadınlara karşı önyargılı olması gereken benim gibi ihtiyarlar olmalıydı. Kadın motosiklet kullanıcılarını foruma üye olup görüşlerini belirtmeye davet ediyorum. Neden kadın üye yok forumda? Neden üye olanlar tez elden kaçıyor?

Onlar çoğunlukla genç; Youtube, Instagram, Facebook falan takılıyorlardır.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,459
Motosikleti
D400
Kadınlara karşı önyargılı olması gereken benim gibi ihtiyarlar olmalıydı. Kadın motosiklet kullanıcılarını foruma üye olup görüşlerini belirtmeye davet ediyorum. Neden kadın üye yok forumda? Neden üye olanlar tez elden kaçıyor?

forumda kadın üye vardır da söylemiyorlardır.

Gerçi fark eder mi söyleyenlerde youtube kanalına üye yaptırmaya geliyor, işi bitince gidiyo.
 
Katılım
16 Şub 2020
Mesajlar
1,252
Motosikleti
Yok
Hem motosikletli, üstüne üstlük bir de kadın!

Bu magandalar cenneti ülkede çok tehlikeli bir kombinasyon.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
kadın sürücülerden zaten hazzetmiyorum, motorculardan da pek hazzetmem, bunların sürüş tarzları genelde kriminal olay, kadın kim bilir ne hata yaptı diye düşünüyordum ama çıkıp da arabadan inen elemanın tükürmesini de görmezden gelemem.

al birini vur ötekine, olayın başlangıcını bilmediğim için böyle yorum yapabilirim çünkü dediğim gibi kadın sürücüler ve motorcular trafikte pek normal değiller, bir motorcu olarak sayımız az olduğu halde trafikte nasıl böyle göze batıyoruz? çünkü ruh hastası gibi sürüyor motorcular, motorsun ufaksın diye her gördüğün boşluğa lap diye dalamazsın, dalıyorsan ide oradan zınk diye geçeceksin ve kimseyle polemiğe girmeyeceksin.

kadın belli ki tartışmak istemiş ve karşısında da tahammülsüz bir barzo tip olunca böyle bir tablo çıkmış.... hepiniz bilirsiniz ki kadınlar her daim kavga etmek için bir sebep üretirler, olumsuz canlılar, "some amca ile any teyze" yi tanıyan var mı?

............ neyse, 2 gün önce yaşadığım güzel bir olayı söylemek istiyorum;
2 gün önce bir dilenci gördüm, para istiyordu, yanından geçerken "ha si.ir oradan" diye küfür ettim buna :D "işallah bayramda kaza yaparsın" diye beddua etti bana. bu bana beddua edince yanımda abim sinirlendi, oysa ki ben hiç umursamadım, dilencilere küfür etmek ne zevkliymiş, bundan sonra dilenci gördükçe çeşitli küfürler edeceğim, tepkileri merak ediyorum.
 
Katılım
16 Şub 2020
Mesajlar
1,252
Motosikleti
Yok
Tamam motorlar da olmadık akrobatik hareketlerle sürüyorlar trafikte, evet kanunen ve vicdanen de yapmamaları lazım bunu; ama en fazla n'olabilir ki dört tekerleklilere karşı?

N'olur, en fazla aradan geçerken kaportasını çizer, belki aynasını kırar, o kadar. Bu arada muhtemelen kendi de düşer, ekipmanı yoksa yaralanabilir de.

Ama arabaların yaptığı aynı şey değil motorlara karşı.

Motoru sıkıştırmak, düşmesine sebebiyet vermek, kıçına kadar girip tedirgin etmek, silme geçmek vs. bunlar hep motor kullanan kişinin canına kast etmektir bana göre. Yani ben böyle görüyorum olayı.

Arabanın kaportası var, motorcunun kaportası ise kendi bedeni hesabı işte.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,459
Motosikleti
D400
Tamam motorlar da olmadık akrobatik hareketlerle sürüyorlar trafikte, evet kanunen ve vicdanen de yapmamaları lazım bunu; ama en fazla n'olabilir ki dört tekerleklilere karşı?

N'olur, en fazla aradan geçerken kaportasını çizer, belki aynasını kırar, o kadar. Bu arada muhtemelen kendi de düşer, ekipmanı yoksa yaralanabilir de.

Ama arabaların yaptığı aynı şey değil motorlara karşı.

Motoru sıkıştırmak, düşmesine sebebiyet vermek, kıçına kadar girip tedirgin etmek, silme geçmek vs. bunlar hep motor kullanan kişinin canına kast etmektir bana göre. Yani ben böyle görüyorum olayı.

Arabanın kaportası var, motorcunun kaportası ise kendi bedeni hesabı işte.

kaporta biziz ama motorcuların egoları araba sürücülerinden daha fazla :)
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Yasal işlem yapılmalı başka yolu yok !!! Diycem başka yolu var ..Bizlerde trafikteyiz bekleriz....
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst