videodan belli 200de biter.performans olarak rakipleri kadar atak agresif bir motor beklemeyin.performans olarak daha çok ekmek yemesi lazım diğer rakiplerle kıyaslamak için.fp motoru bunlar tracer9 vs alamayan adamın uğrayacağı ilk adres olmalı.herşey fiyatlarına bağlı tüm dünya için.yanlış hatırlamıyorsam clx700 modeli italyada mt07 ile aynı paraydı.bu fiyat ise işleri imkansıza yakın olur
Üzerinde KTM 790 bloğu varsa performans için hiç ekmek falan yemesine gerek yok, gücünün yettiği yere kadar gider. 95 BG güç de 200'ün üzerine çıkaracaktır. Ayrıca bundan daha agresif olması da gerekmiyor. SS değil, naked değil, adventure motor bu. Türkiye'deki fiyatının piyasadaki tüm Japon'lardan az olmasını bekleyenler hayal kırıklığına uğrayacaktır ve muhtemelen MT-07'nin üzerinde olacaktır. At gibi Adventure ile çıplak MT-07 arasında hiçbir şey olmasa malzeme farkı var. Fiyatına bakıp bunların arasında kafası karışan adam zaten ne istediğini bilmiyordur. Diğer yandan ben de o paraları buna vermem.