Kaza yaptım yaya yolun ortasına koştu

Katılım
15 Haz 2017
Mesajlar
56
Yaya yoluna 30 metre kala yaya yola koşuyor sağdaki aractan kurtulup sol şeritteki bana çarpıyor fren yapıyorum ama fren izi olmadığı için (o esnada baktilarmi onunda hatirlamiyorum ama kaymadi motosiklet kaysam daha kötü olurdu çarptıktan 3-5 metre

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:14 ----------

Sonra yalpalayarak durdum fren izi yok diye 2 mizde hatalı bulunmuş kadın 2 ay sonra davacı oluyor 2 ay calisamadim diye benimise. Burnum bile kanamadı bu kazada tazminat öder miyim
 
Katılım
2 Şub 2022
Mesajlar
76
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun hocam Allah beterinden korusun.

Süreç nasıl olur bilgim yok, o nedenle fikrim de yok.
 
Katılım
28 Mar 2021
Mesajlar
266
fren izi yok ne demek lan.

araba mı bu, niye fren izi arıyorlar.

motosiklet kazasında fren izi olmaması daha iyi. araba gibi değil bunlar kaydığı zaman biraz ileride durmuyor.
eğer kaysaydı daha büyük kazalara sebep olabilirdi.bunu bilmiyorlarmı.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
İkiniz de hatalı bulunduysanız karşı dava açın Psikolojim bozuldu, olur olmaz yerde önüme yaya atlayacak gibi hissediyorum, arada bir motoru kenara çekip sakinleşmeye çalışıyorum deyin.
 
Katılım
5 Eyl 2017
Mesajlar
256
İkiniz de hatalı bulunduysanız karşı dava açın Psikolojim bozuldu, olur olmaz yerde önüme yaya atlayacak gibi hissediyorum, arada bir motoru kenara çekip sakinleşmeye çalışıyorum deyin.

Bunu söylerse ehliyeti alıp tekrardan sağlık raporu istemesinler hocam...
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Yaya yoluna 30 metre kala yaya yola koşuyor sağdaki aractan kurtulup sol şeritteki bana çarpıyor fren yapıyorum ama fren izi olmadığı için (o esnada baktilarmi onunda hatirlamiyorum ama kaymadi motosiklet kaysam daha kötü olurdu çarptıktan 3-5 metre

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:14 ----------

Sonra yalpalayarak durdum fren izi yok diye 2 mizde hatalı bulunmuş kadın 2 ay sonra davacı oluyor 2 ay calisamadim diye benimise. Burnum bile kanamadı bu kazada tazminat öder miyim

Muhtemelen bir avukat/sigortaci kadini arayip, "kaza yapmissiniz, para alabilirsiniz" demistir, o da dava acmistir. Ben kendi basima motosikleti devirip ayagimi burkmustum, hastane aciline gittigimde motosiklet kazasi yazildi haliyle. 1-2 ay sonra kazanin oldugu ildeki 2 tane avukatlik burosundan arandim, "motosiklet kazasi gecirmissiniz" filan dediler. Nereden bilgi aldiniz diyorum bilgi vermiyorlar. Baroya sikayet icin baro para istiyor ilginc bir sekilde, yoksa sikayet edecektim KVKK sebebiyle. Kaza bilgisini hastane disinda bir yerden almis olmalari mumkun degil cunku. Bunlara para icin bilgi ucuran serefsizler var.
 
Katılım
6 Ağu 2014
Mesajlar
348
Muhtemelen bir avukat/sigortaci kadini arayip, "kaza yapmissiniz, para alabilirsiniz" demistir, o da dava acmistir. Ben kendi basima motosikleti devirip ayagimi burkmustum, hastane aciline gittigimde motosiklet kazasi yazildi haliyle. 1-2 ay sonra kazanin oldugu ildeki 2 tane avukatlik burosundan arandim, "motosiklet kazasi gecirmissiniz" filan dediler. Nereden bilgi aldiniz diyorum bilgi vermiyorlar. Baroya sikayet icin baro para istiyor ilginc bir sekilde, yoksa sikayet edecektim KVKK sebebiyle. Kaza bilgisini hastane disinda bir yerden almis olmalari mumkun degil cunku. Bunlara para icin bilgi ucuran serefsizler var.

aynen bu durum olmuştur.

başıma geldi, karşı taraf %50 ben %50 suçluyuz. 2 ay sonra bilmem ne avukatlık bürosundan arıyorlar. 8 bin lira tazminat istemeler falan. yok bugün öderseniz 4 bine kapatırız. dedim şirket avukatımla görüşün, bir daha aramadılar.
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
625
bu tarz kazalardan sonra evet bazı avukatlar arıyor, benimde başıma geldi, vekalet alıp ,sigorta şirketinden tazminat alıyorlar, hatta bu tazminatları cebine indiren bazı avukatların haberi yapılmıştı, hukuk sisteminin geldiği son nokta
sen karşı taraf ile konuş ,yüzde elli olunca ikinizde de suç oluyor ama sen rapor almadığın için karşı taraf avantajlı ,davayı araştır, sana mı sigorta şirketine mi dava açılmış
detaylı yazmayayım ,senin de motorun hasar almıştır ,yaptırdığına dair faturanı v.b al ,karşı taraf ile konuş durumu anlat, ikimizde uğraşmayalım de çünkü eşit sonuçlanırsa avukat masrafları size binecek ,böyle durumda avukatlar kazanamayacağı davaya girmiyor ,avukat bunu bildiğinden diğer mağduru aramış hemen

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------

Muhtemelen bir avukat/sigortaci kadini arayip, "kaza yapmissiniz, para alabilirsiniz" demistir, o da dava acmistir. Ben kendi basima motosikleti devirip ayagimi burkmustum, hastane aciline gittigimde motosiklet kazasi yazildi haliyle. 1-2 ay sonra kazanin oldugu ildeki 2 tane avukatlik burosundan arandim, "motosiklet kazasi gecirmissiniz" filan dediler. Nereden bilgi aldiniz diyorum bilgi vermiyorlar. Baroya sikayet icin baro para istiyor ilginc bir sekilde, yoksa sikayet edecektim KVKK sebebiyle. Kaza bilgisini hastane disinda bir yerden almis olmalari mumkun degil cunku. Bunlara para icin bilgi ucuran serefsizler var.

ne tezgahlar dönüyor bu işlerde hem de bazı hukukçu geçinenler tarafından
 
Katılım
15 Haz 2017
Mesajlar
56
Teşekkür ederim sağolun

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:23 ----------

Avukatsiz olarak savcılığa suç duyurusunda bulunmuş sadece benide aradılar en az 10-15 kere bende birşey olmadığını söyleyince direk kapatıyorlar tabi

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:25 ----------

Kaysaydi yan yatar şekilde duserdim muhtemelen çok kötü sonuclanirdi hem yaya için hem benim için burnum dahi kanamadı.motor sürmeyen adamın bunları bilmemesi normal gibi
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Elden sakın para verme. bunların aklına cakallık geliyor sonrasında böyle yapıyorlar.
 
Katılım
25 Nis 2019
Mesajlar
930
Motosikleti
Honda CB125F
Öncelikle geçmiş olsun.
Yaralanmalı yada ölümlü kazalarda mağdur taraf tazminat talep edebiliyor. Kusur oranınıza göre bu bedel trafik sigortanızdan belli bir limite kadar karşılanıyor. Sigorta limitini aşan kısım ise kazayı yapan sürücüden talep edilebiliyor.
 
Katılım
7 Ocak 2019
Mesajlar
326
Normalde dava sigorta şirketine açılmalı ama ne yazık ki bu işten rant sağlayan ahlak yoksunu bazı avukatlar şahsa açıyor ,dava açılmasından belli bir süreye kadar itiraz hakkı var yoksa mevzuyu kabul etmiş oluyorsunuz. Üstelik elime evrak ulaşmadı falan da kabul edilmiyor. Ülkemde ki güzel olaylardan biri daha.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst