- Konu Yazar
- #1
Yaya yoluna 30 metre kala yaya yola koşuyor sağdaki aractan kurtulup sol şeritteki bana çarpıyor fren yapıyorum ama fren izi olmadığı için (o esnada baktilarmi onunda hatirlamiyorum ama kaymadi motosiklet kaysam daha kötü olurdu çarptıktan 3-5 metre
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:14 ----------
Sonra yalpalayarak durdum fren izi yok diye 2 mizde hatalı bulunmuş kadın 2 ay sonra davacı oluyor 2 ay calisamadim diye benimise. Burnum bile kanamadı bu kazada tazminat öder miyim
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:14 ----------
Sonra yalpalayarak durdum fren izi yok diye 2 mizde hatalı bulunmuş kadın 2 ay sonra davacı oluyor 2 ay calisamadim diye benimise. Burnum bile kanamadı bu kazada tazminat öder miyim